Vodafone a jejich nedostatky

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod myšpulín 4. 5. 2011 12:49

A co místo rušení změnit tarif na Tarif na míru bez balíčků? Paušál je nulový a tak není už tak nutné spěchat s rušením.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod audis 4. 5. 2011 18:23

Mohli bychom prosím vystoupit ihned z Evropské Unie?
audis
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 4. 5. 2011 19:18

No upřímně, styl, jakým je to napsané, mi připadá, že se to stalo autorovi článku..
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Policak 4. 5. 2011 19:37

No, upřímně, takřka všechno, co v článku popisují, jsem u VF zažil na vlastní kůži. Dnes jsem po osmi letech zažádal o přenos 4 čísel jinam. Dostal jsem u konkurence nabídku, se kterou budu mít na všech kartách dvojnásobek volných minut a celkový účet se mi sníží o 30% oproti současné nabídce VF. A mám pocit, že se to VF poslední měsíce naprosto vymknulo z ruky. :hm
Podpis....to jako můj? Nebo čí? Radši to nechám volný.
Policak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Reku 4. 5. 2011 20:01

Take si myslim, ze se Vodafonu cely jeho system a vse vymklo z kontroly.
Bez legrace a bez ironie.
:-)
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod mobilman 4. 5. 2011 20:34

všichni mi říkali jak je nový systém vodafone lepší, přehlednější, stabilní... samé chvály.
Zde můj výsledek:
zažádáno o portaci čísla A od T-Mobile k Vodafone,
zažádáno o portaci čísla B od O2 k T-Mobile.
Obě objednávky přes eshop, obě potvrzené emailem (s uvedením tel.čísla).

SIM k číslu B dorazila v pořádku,
místo SIM k číslu A mi Vodafone poslal zcela nové číslo - urgováno na lince že to není správné, SIM je stále aktivní, na mém zák.úště, přestože jsem ji nepoužil běží na ní měsíční paušál, nehodlám hradit ani Korunu. Po nové objednávce z eshopu na stejné číslo A dorazila poštou správná SIM. Na obě čísla nastaveno v pořádku datum portace na 4.5.2011.

Dnes byl den portace. Číslo A nefunkční, číslo B nefunkční. SIM nenaběhne, původní už neaktivní, při volání hláška Vodafone že je to nepotěší a číslo neexistuje. Hned ráno urgováno na infolince.

Stav nyní ve 21,30: číslo B funkční, SIM se přihlásí do sítě.
SIM A stále nefunguje, urgováno na infolince, technici tam už nejsou a bude to aktivní zítra nebo někdy později.

Super. Proč já vůl po svých předchozích problémech k Vodafone vůbec lezu zpátky.... Dám si doma na lednici nápis STOP VODAFONE ať mě to už nikdy nenapadne znovu zkoušet, moje blbost že jsem věřil jiným a nechal se ukecat.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod endiiik 4. 5. 2011 20:41

audiobullys píše:co se tyce operatoru- jejich schopnost resit problem je v tomto pripade tragicka kdyz neumej odkazat na techforum.cz kde by vam na dotaz odpovedeli z vdf prave ti datovy specialiste.

ze to rikas zrovna ty...
endiiik
Junior

Odeslat příspěvekod pc-mravenec 4. 5. 2011 21:13

Dnes jsem se taky trochu rozčílil ,ale nakonec problém vyřešen ,protože jsem nemohl rozdejchat obnova balíčku u tarifu Odepiš po mnoha letech v jiné datum no blbost na pátou ,jinak ten graf co ukazuje ty minuty co už jsou provolány nezohlednuje vteřiny prostě si to zaokrouhluje jak se mu chce ,potom je jasné ,že se do 12 korun nevejdu ani náhodou a super služba AOC (informace o ceně hovoru formou kreditu vždy jsem nastavil 240 cena za jednotku 0,1 a bylo to super) no konec tato služba je zrušená ,skrátka a dobře pokud to bude takto pokračovat dál a nepůjde to využívat jako dříve tak přejdu na předplacenku k t-mobile ,alespoň má kvalitní síť co se týká GSM sygnálu na chatě mi Vodník stejně jde špatně a nikdo to řešit nechce.
pc-mravenec
Junior

Odeslat příspěvekod Lutzi 4. 5. 2011 21:53

Mě číslo přeply na přeplacenku v den kdy mě začalo nové obdobý a to 10.Bez řečí mě přeply.Tak že to nemusí být k zůčtovacímu,to není pravda.
Lutzi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pc-mravenec 4. 5. 2011 22:02

To nemusí ve vašem případě je to úpně něco jiného než u mě ,když mám dva účty a na keždém je to cca 7 let ke 4. v měsíci tak se nemůže balíček což je trochu blbost od Vodafone ,protože se jedná standartně o volné minuty v rámci tarifu Odepiš najednou přesunout na jiné dni na jednom účtu 15 a na druhém 8 ,samozřejmě pokud půjdu v průběhu období na předplacenku či něco jiného tak se to započte podle toho kterej je zrovna datum ,ale pokud máte vše stejné ,nemůžou falešného soba přemalovat na pravého to prostě nejde.
pc-mravenec
Junior

Odeslat příspěvekod snowboarder 4. 5. 2011 22:10

Lutzi píše:Mě číslo přeply na přeplacenku v den kdy mě začalo nové obdobý a to 10.Bez řečí mě přeply.Tak že to nemusí být k zůčtovacímu,to není pravda.

Tak tobě to udělali v den nového období, z čehož vyplývá, že to můžou udělat i jindy, než k zúčtovacímu období. Rozumné.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Snekac 4. 5. 2011 22:19

Také oni píší:

Po převodu čísla na nový systém:

Změna platební metody proběhne ihned.

Takže opravdu to mohou udělat hned a kdykoliv :-)
(https://pece.vodafone.cz/app/answers/de ... _id/100140)
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 9. 5. 2011 15:07

Dobrý den,
naše informační linka je v souvislosti s přechodem na nový systém velmi vytížena dotazy zákazníků. Omlouváme se za zhoršenou dostupnost operátora.
Pokud máte potíže dovolat se na naši informační linku, zkuste prosím využít jiné kanály Vodafonu pro péči o zákazníky, nebo zkusit hovor opakovat později. K dispozici je Vám:
- Internetová samoobsluha
- prodejny, jejichž seznam naleznete na http://goo.gl/AHzjW
- SMS samoobsluha, o které se více dočtete na http://goo.gl/3nxcH
- Hlasová Samoobsluha na *077 nebo 800 77 00 77
- Mobilní samooobsluha na ms.vodafone.cz
- online Centrum péče na http://goo.gl/zRtqC, kde naleznete seznam nejčastěji kladených otázek.
Martina
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 9. 5. 2011 15:14

Tiskové oddělení Vodafonu: ...linka je vytížená, a když už se člověk dovolá, stejně nic nevyřeší. Zpětně se operátoři neozývají, i když tak slíbí... A teď mě napadá, možná, když by sliby dodržovali, tak zákazník nemusí volat opakovaně, co vy na to?
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Reku 9. 5. 2011 22:39

Toto funguje-
Jmeno.Prijmeni@vodafone.com
Za jmeno a prijmeni dosadte nejakeho vysokeho manazera a popiste problem. Pripadne poslete kopii jinemu vysokemu manazeru.
Ale takto postupujte, az selzou ostatni pokusy a vse popiste.
Hezky den a uspesne reseni problemu :-)
Reku
VIP uživatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků