Přístup k vašim soukr. inf. u Telecomu

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod etcz 17. 6. 2005 15:28

:pozor2 Nevěřili bystem jak je snadné zjistit si cokoliv o komkoliv, kdo je zákazníkem Českého Telecomu. Zas tak jednoduché to není, ale myslím, že to mnohé překvapí. Obyčejný brigádník, který absolvuje 4denní primitivní školení na obvolávání klientů ČT (Známá situace, kdy vám volá někdo jménem Telecomu a cpe vám jeho "novou výhodnou" nabídku) má přístup k detailním informacím o jakémkoliv zákazníkovi, a to včetně rodného čísla, detailní adresy, platební morálce, detailní výpisy z účtu. Tyto informace si určitě vede spousta firem, ale zarazilo mě, že k nim má přístup kdokoliv, kdo je přijat jako brigádník na Outbound. Navíc jsou zákazníci Telecomu rozděleni do různých skupin. To proto, aby operátor(ka) věděl(a), na co jakého zákazníka polapit. Jedna taková skupina jsou například "skrblíci". Ale to je jenom mimo, pro zajímavost. Myslíte si, že je to správné :?:
etcz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dejvidek 18. 6. 2005 08:04

Není to nic mimořádného, pamatuji si když sem dělal v bance, tak po školení (bankovní aplikace, procedury, atd.) sem měl přístup taky ke všem informacím v rámci oddělení, rodná číslo, bydliště, čísla pevných linek, mobilů, měsíční výdělek, platební historie klienta, upomínky mu zasílané, atd.
Nebylo to tedy tak, že někdo by měl práva juniora a někdo seniora v přístupu k informacím v rámci oddělení. Všichni stejně.
dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod MrazikCZ 18. 6. 2005 16:23

tak brigádníci určitě podepisují mlčenlivost. Takže nevím, kde je problém? :-)
... toto je můj osobní názor!
Pomozme týraným, zneužívaným, handicapovaným, opuštěným a ohroženým dětem částkou 27,- odesláním dárcovské SMS "DMS NASEDITE" na číslo "87777" !!!
MrazikCZ
Junior

Odeslat příspěvekod citronek 19. 6. 2005 12:07

Určitě je správné aby i brigádník měl co nejvíce informací o zákazníkovi, kterého kontaktuje v rámci kampaně. Aby měl co největší šanci daný produkt "prodat". To jestli ty informace nějakým způsobem zneužije, je otázka jeho osobnosti. Slušný člověk by tohle nikdy neudělal!!

Navíc je to také otázka firemní kultury, kterou obyčejný brigádník nebude mít nikdy. S firmou se tak nestotožní jako stálý zaměstnanec. Přesně tohle je tvůj případ. Určitě porušuješ vnitřní nařízení společnosti - zákazník by neměl mít pocit, že hovoří s nějakým brigádníkem, ale se specialistou.

Na tvoji otázku jsem tedy odpovědel, ještě ale dodám, že ty osobně by jsi měl jít dělat inventuru do Tesca. Tam můžeš počítat jogurty a žádné informace nebudeš moct zneužít.
citronek
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andre (novy) 20. 6. 2005 08:01

to jo, sice podepisuji mlcenlivost, ale stejne to vykecaji... vetsinou..
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mario 20. 6. 2005 10:33

Vykecat může kdokoli cokoli, třeba úřednice banky, mobilní operátoři, policisté... To, že jde jen o brigádnika zas nemůžeš brát, jako že jsou Ti lidé jen nespolehliví apod...
Mario
Mírně pokročilý


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků