Malá firma 3 roky u VF 3000/měs. - jaké výhody můžu dostat?

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod ubiquitous 28. 6. 2006 23:01

Měl bych na místní matadory takový dotázek.

Jsme malá firma a máme už cca 3 roky smlouvu u VF. Celkem máme tři čísla (2x Povídej, 1x... teď nevím) a měsíčně necháváme u VF tak +-3000,-Kč.

Za ty tři roky jsme si objednali na jedno číslo zvýhodněný telefon, ale jinak jsme žádné výhody nečerpali (ani na úplném počátku jsme si žádné telefony nebrali).

A tak by mě zajímalo, jakou nejlepší strategii zvolit, abych z operátora dostal nějaké pořádné výhody za to, že u nich jsme a že jim tam ročně necháme skoro 40 táců... Vím, že to budu muset uhrát přímo s operátorem na lince, ale netuším, jak do něj jít :?

Docela nám totiž připadá, že by se o nás VF mohl starat víc než jen poslat jednou měsíčně faktury. Aspoň co vím od kolegů, kteří jsou např. u TM, tak tam se o tenhle typ zákazníků starají o poznání aktivněji.

Díky za tipy, snad se někdo ozvete 8)


P.S.: Určitě se už tady podobné téma probíralo, mně se jej ale bohužel nepodařilo najít a že jsem hledal celkem dlouho...
the ubiquity of fast-food outlets (= the fact that they are found everywhere)
ubiquitous
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 28. 6. 2006 23:10

Co tedy přejít k T-M? :-) Dostaneš smlouvu významného zákazníka. Za úvazek 3000 měsíčně dostaneš na při uzavření smlouvy na 36 měsíců 180 minut do T-M nebo 90 do cizích. Při uzavření na 24 měsíců dostaneš 150 do T-M nebo 75 do cicích. Pak je tam 3. nabídka, kdy si můžeš vybrat jen volání do vlastní sítě a pak je tu třetí nabídka a jestli to dobře chápu, tak na jedno telefonní číslo při úvazku 3600 měsíčně dostaneš 1500 minut do T-M.
Dále pak lacinější telefony, slevy na příslušenství a odpustí i snad nějaké zálohy.
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ubiquitous 28. 6. 2006 23:15

Jasně, přechod k TM určitě máme ve variantách a jeho přístup se mi moc líbí.

Ale nejdřív bych právě rád věděl, jaké máme vůbec možnosti u VF. Přece jen jsme u nich ty 3 roky a dost by mě zajímalo, jestli jsou schopní nabídnout něco víc než o dva tisíce levnější telefon...

Navíc teď jsem chtěl omrknout na webu vodafone, co nabízejí ve Věrnotním programu a svítí tám 404 Not found :lol:
the ubiquity of fast-food outlets (= the fact that they are found everywhere)
ubiquitous
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 29. 6. 2006 00:41

No, já VF nemám (tedy jen Odepiš jako doplněk), tak nemohu soudit. Ale i dle ohlasů z okolí si troufám soudit, že T-M a ET dává firmám více. Díky akci T-M u služby Moji Blízcí byste si mohli volat mezi sebou dokonce i jeden rok zdarma.
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod blanka 29. 6. 2006 05:54

No já bych asi taky volila přestup k T-M (což bych před nedávnem nikdy nenapsala). Já jsem u Oskara něco přes 3 roky, mám 4 karty a měsíčně se to pohybuje okolo 1500 +-. Chci si koupit nový mob (asi n9300) a tak jsem taky volala na linku, jaký mají nabídky, protože v samoobsluze mi sleva nějakých -500,- příjde jako směšná vzhledem k slevám nových zákazníků. Byla jsem ujištěná, že i když jsem stálý a řádně platící zákazník, tak nic pro mě jiného nemají. S provolanýma penězma u T-M bych ten mob měla tak za nějakých 7000,- u Oskara za 12500. celkem rozdíl, co? :hm :(
blanka
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod netopier222 29. 6. 2006 06:35

zavolaj do VF, odcituj vyššie uvedené od TM a opýtaj sa mile :lol: j panej , ktorú budeš mať na linke čo Ti môže ponúknuť VF. Hneď zistíš na čom si ! :eh Buď Ti skutočne niečo ponúknu, alebo jednoducho prestúpiš k inému opovi
netopier222
Junior

Odeslat příspěvekod ubiquitous 29. 6. 2006 07:44

Heh, tak jak vidiím, tak nejsme sami, o koho se VF mizerně stará... :?

Sakra, to je na tom VF tak dobře, že si může dovolit ztrácet stálé a korektně platící zákazníky? :shock:

Takhle kdybych se já staral o své zákazníky, daleko bych nedošel :D
the ubiquity of fast-food outlets (= the fact that they are found everywhere)
ubiquitous
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ubiquitous 29. 6. 2006 07:47

netopier222 píše:zavolaj do VF, odcituj vyššie uvedené od TM a opýtaj sa mile :lol: j panej , ktorú budeš mať na linke čo Ti môže ponúknuť VF. Hneď zistíš na čom si ! :eh Buď Ti skutočne niečo ponúknu, alebo jednoducho prestúpiš k inému opovis/quote]


Přemmýšlím, jestil by nebylo nejlepší na tu slovní bitvu s operátorem na VFlince najmout nějakého zkušeného vyjednavače - :)
the ubiquity of fast-food outlets (= the fact that they are found everywhere)
ubiquitous
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedy 29. 6. 2006 08:07

Můžu jenom potvrdit, že VF má nejhorší péči o stálé zákazníky ze všech operátorů. Já jsem u něj přes 3 roky jako paušální zákazník fyzická osoba a ani ťuk.
Pokud budeš mít čas, můžeš si projít téma k tomu založené: http://mobilforum.mobilmania.cz/viewtop ... torder=asc
Tak už je doma Nokia E51 a je moc pěkná :-)
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ubiquitous 29. 6. 2006 08:16

speedy píše:Můžu jenom potvrdit, že VF má nejhorší péči o stálé zákazníky ze všech operátorů. Já jsem u něj přes 3 roky jako paušální zákazník fyzická osoba a ani ťuk.
Pokud budeš mít čas, můžeš si projít téma k tomu založené: http://mobilforum.mobilmania.cz/viewtop ... ascl/quote]


Koukám koukám, že vůbec nejsem sám...
Teď se mi konečně načetla stránka s nabídkou věrnostního programu a :lol: , to si můžou strčit za klobouk...

Díky za super tip, speedy, jdu si tvuj topic pročíst! :wink:
the ubiquity of fast-food outlets (= the fact that they are found everywhere)
ubiquitous
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 29. 6. 2006 08:38

určitě jako pro firmu pro tebe bude nejlepší přechod k ET nebo T-M. Vodafone má, bohužel, zatím, péči o stávající zákazníky pod bodem mrazu :( já jsem byl jeho firemní zákazník, útraty 10tis měsíčně a když jsem přešel k Eurotelu, ani je nenapadlo mi třeba něco nabídnout. Bohužel. U ET a T-M by ses měl oproti tomuhle jako prasátko v žitě, použiju-li zlidovělý výraz. Poznáš, co jsou to služby zákazníkům.

goob: nejsem si jistý, ale myslím, že moji blízcí zdarma je jen pro RČ...
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod ubiquitous 29. 6. 2006 08:44

Tommy: že VF kálí na nás, když mu platíme "jen" 3 tácy měsíčně, to bych možná ještě (se skřípěním zubu) pochopil, ale že nechal odejít vás, tak to už je masakr :lol:

Koho si potom chce VF vážit? Firem, co platí 10 mega ročně? Co za to tyhle firmy dostanou, klíčenky Vodafone? :wink:

Celá politika VF vypadá, jakoby dostávali od ústředí prémie jen za nově získané zákazníky... A naopak žádné penalizace za ztrátu stávajících...
the ubiquity of fast-food outlets (= the fact that they are found everywhere)
ubiquitous
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 29. 6. 2006 08:49

ubiquitous: no jenže takový klienty VF nemá ;-) proto to tak vypadá...

jinak s tou politikou bych snad i souhlasil, vážně to tak vypadá. Narozdíl od dvou ostatních OPů si VF ještě neuvědomil, že je horší, když odejde stávající zákazník, než když nepřijde nový.
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod ubiquitous 29. 6. 2006 08:55

Tommy:
no nemá, a jestli bude pokračovat, jak teď pokračuje, nikdy mít ani nebude...

VF si totiž asi neuvědomuje, že většina firem (tj. jejich zákazníků) postupně roste s tím postupně rostou i jejich celkové náklady na volání. Takže když jim teď firma platí 3 tisíce, za rok jim třeba bude platit 10 tisíc a za rok zase víc.

Na tohle snad nepořebuju titul MBA a milion konzultantů za *****í, ne? :wink:
the ubiquity of fast-food outlets (= the fact that they are found everywhere)
ubiquitous
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedy 29. 6. 2006 09:15

Taky to nějak nepobírám, že pořád nepochopili, že udržet stávajícího zákazníka je levnější než získat nového. Musím se tak trochu usmívat nad tvrzením, jak tehdy ještě Oskar křičel, že chce rychle zavést přenositelnost, aby mohl přetahovat zákazníky. Asi jim tehdy nedošlo a nedošlo jim to zřejmě do teď, že od nich lidi budou i lépe odcházet. Je fakt, že statistiky v počtu nových zákazníků mluví jasně ve prospěch VF, ale myslím si, že to sou spíš tací, kteří využijí akce měsíc volání zdarma a pak jim SIM spí v šuplíku, ale ve statistikách jsou zaneseni.
Tak už je doma Nokia E51 a je moc pěkná :-)
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků