Měl bych na místní matadory takový dotázek.
Jsme malá firma a máme už cca 3 roky smlouvu u VF. Celkem máme tři čísla (2x Povídej, 1x... teď nevím) a měsíčně necháváme u VF tak +-3000,-Kč.
Za ty tři roky jsme si objednali na jedno číslo zvýhodněný telefon, ale jinak jsme žádné výhody nečerpali (ani na úplném počátku jsme si žádné telefony nebrali).
A tak by mě zajímalo, jakou nejlepší strategii zvolit, abych z operátora dostal nějaké pořádné výhody za to, že u nich jsme a že jim tam ročně necháme skoro 40 táců... Vím, že to budu muset uhrát přímo s operátorem na lince, ale netuším, jak do něj jít
Docela nám totiž připadá, že by se o nás VF mohl starat víc než jen poslat jednou měsíčně faktury. Aspoň co vím od kolegů, kteří jsou např. u TM, tak tam se o tenhle typ zákazníků starají o poznání aktivněji.
Díky za tipy, snad se někdo ozvete
P.S.: Určitě se už tady podobné téma probíralo, mně se jej ale bohužel nepodařilo najít a že jsem hledal celkem dlouho...