VODAFONE na to NEMÁ ???

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Nittmann 19. 6. 2006 09:40

Volám na bezplatnou infolinku Vodafounu 800 777 777, abych zjistil ňáké infa, ale je tam jen namluvený automat, který říká, že jestli jako po Vodafounu něco chcete, tak volejte 776 977 118, děkujeme, nashledanou. Takže musíte znovu vytočit druhé číslo, bo vás 800... nikde nepřesměruje. Druhé číslo už asi zadáčo není a je placené! (Tel.asistenti V. o tomto čísle někteří vůbec neví...)
Volal jsem z čísla Eurotelu.
To Vodafone nemá na to, aby číslo 800 777 777 dal i ostatním zákazníkům k dispozici zadáčo, jako ostatní operátoři??? Asi ne... :shock:
Naposledy upravil Nittmann dne 19. 6. 2006 09:49, celkově upraveno 1
Co člověka potkává, to z něho vychází...
Nittmann
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 19. 6. 2006 09:45

tohle se u Vodafone děje pokud zavoláš na prodejní oddělení a hovor nedokončíš, nebo ti vypadne před spojením atd.. Operátor si tvé telefonní číslo přiřadí k sobě, aby o tebe nepřišel jako o případného zákazníka a tudíž se tam pak už zdarma nedovoláš a oznámí ti to jen placenou linku na toho daného operátora, který si tvé číslo k sobě přiřadil.
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Nittmann 19. 6. 2006 09:59

tommy:-) píše:tohle se u Vodafone děje pokud zavoláš na prodejní oddělení a hovor nedokončíš, nebo ti vypadne před spojením atd.. Operátor si tvé telefonní číslo přiřadí k sobě, aby o tebe nepřišel jako o případného zákazníka a tudíž se tam pak už zdarma nedovoláš a oznámí ti to jen placenou linku na toho daného operátora, který si tvé číslo k sobě přiřadil. /quote]


... jasně, ať už hovor ale dokončím nebo ne, měl bych mít infolinku zadáčo, jako u otatních operátorů.

VODAFONE už nechci NIKDY! Už jen proto, že na začátku jsem fyzicky předával zálohu 2000,- Kč v prodejně při pořízení paušálu a founu, ALE! po vypršení 6.měsíců ti je nikdo ve stejné prodejně zpátky do ruky nedá. PROČ??? Prej nemůžou - můžou jen zálohy brát, ale né fyzicky vracet! Musíš čekat až dva měsíce, než ti je V. ráčí poslat poštou, aby tvé penízky mohl ještě "točit" No kde to jsme??? Co je to za způsoby??? :twisted:
Co člověka potkává, to z něho vychází...
Nittmann
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 19. 6. 2006 10:12

no tohle jsou jedny z mnoha důvodů, proč jsem odešel se všemi čísly k ET :-)
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Lukas063 19. 6. 2006 10:14

Na prodejní lince neposkytujou informace zákaznikům - to už je delší dobu , proto tam volám z ET čísla , to mě vždycky přepojej a hotovo . :lol:
Lukas063
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 19. 6. 2006 11:05

Nittmann píše:[b]VODAFONE už nechci NIKDY!!/b] Už jen proto, že na začátku jsem fyzicky předával zálohu 2000,- Kč v prodejně při pořízení paušálu a founu, ALE! po vypršení 6.měsíců ti je nikdo ve stejné prodejně zpátky do ruky nedá. PROČ??? Prej nemůžou - můžou jen zálohy brát, ale né fyzicky vracet! Musíš čekat až dva měsíce, než ti je V. ráčí poslat poštou, aby tvé penízky mohl ještě "točit" No kde to jsme??? Co je to za způsoby??? :twisted:s/quote]


Ano, Volací jistiny se vrací poštou. Ve stanovené lhůtě, čili tak, jak je to napsané ve Všeobecných podmínkách. Četl jste je?

Nepleťte si prosím prodejní linku s Oddělením péče o zákazníky. Pro srovnání: když vám neteče voda, také nebudete volat na plynárny.
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michalreznar 19. 6. 2006 11:07

A navíc po požádání vrátí peníze poštou či přímo na účet do několika dní.
michalreznar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 19. 6. 2006 11:09

Zdeněk L.: a jak si má tedy stávající zákazník objednat třeba další sim, nebo telefon, když už jsme u toho? To musí přes eshop, kde mu vytvoří nový zákaznický účet nebo až na prodejnu? Nebo jako stávající si to musí uhradit?
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Lukas063 19. 6. 2006 11:13

Další SIM nebo telefony si objednávejte třeba voláním přes ET nebo zavolejte na Oddělení pro péči o zákazníky , procvakejte se tam o oni Vás po xxx minutách přepojej . :lol:
Lukas063
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michalreznar 19. 6. 2006 11:13

to tommy: Pokud se nepletu, tak stávajícímu zákazníkovi objednají zboží přímo na jejich *077.
michalreznar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 19. 6. 2006 11:14

U stávajících zákazníků tohle řeší Oddělení péče o zákazníky.
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mario 19. 6. 2006 11:20

2 tommy:-): Proč a co by si měl stávající zákazník hradit? Stačí zavolat na operátora, přihlásit se na svůj účet, spojit se s operátorem a simku objednat. Za ní ani nebude muset platit tu jistinu... Co by si tedy měl uhradit?
Mimochodem, já si pořizoval modem od Eurotelu, dával jsem mu 1500Kč zálohu a zatím jsem jí taky neviděl... A když chci mluvit s operátorem, tak si to opravdu platit musím, bezplatnou linku totiž nemá... Takže kvůli jistině a bezplatné lince k ET rozhodně nepřejdu...
Nedělám to ale znám to, možná bych to dokázal provést...
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod tommy:-) 19. 6. 2006 11:47

Mario: tu vrací hned po třech měsících placených včas.. na tak drahé přístroje je to celkem logické, nicméně JISTINA se platí u Vodafone VŽDY. Stávající zákazník jí platí při objednání další sim, tak nelakuj ;-) a jen si zůstaň u Vodafone, na takové jako ty v Eurotelu čekají :D proč nepoužíváš internet od Vodafone, když je tak dobrý? A bezplatná linka je... A existuje. Jen to chce trošku hledat. Takový T-Mobile ji nemá vůbec. U ET když už platit, aspoň můžeš na pevnou nebo na mob. Kdybys měl standardní hlasové služby, budeš mít linku bezplatnou. A mimochodem - když nejsi zakazníkem s hlasovými službami u Vodafone a přejdeš k jinému opovi tak se do Vodafone nedovoláš vůbec, protože ta úžasná samoobsluha tě nepustí bez čísla.. to už si radši zaplatím, než se vůbec nedovolat.

michalreznar: to nevím, mně vždy řekli, že si mám zavolat na prodejní linku :-)

ale celkově jsme se dostali úplně jinam - jde o to, že si vás chce booknout nějaký operátor, aby na tom vydělal a vy pak musíte volat na nějaké číslo placené... nemyslím, že je to dobrý motivační přístup...
Naposledy upravil tommy:-) dne 19. 6. 2006 11:56, celkově upraveno 1
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod keff 19. 6. 2006 11:54

tommy:-) píše:ale celkově jsme se dostali úplně jinam - jde o to, že si vás chce booknout nějaký operátor, aby na tom vydělal a vy pak musíte volat na nějaké číslo placené... nemyslím, že je to dobrý motivační přístup...t/quote]

Presne, to je jako kdyby se me pred obchodem s hadrama zeptali jestli shanim dziny a kdyz jo tak mam vstup za dvacku, kdyz nic nechci, muzu dovnitr zdarma, lol - to bych asi chodil nahy :)
keff
Junior

Odeslat příspěvekod Mario 19. 6. 2006 13:04

2 tommy:-): Vím, že jsi na Vodafone vysazený, ale proč píšeš jen jednostranné informace? Co se týče jistiny - litr je litr, ale když si někdo pořizuje paušál a nemá tu tisícovku navíc, tak pak se dá čekat že s placením vyúčtování také bude mít problémy... Pro některé je to nepříjemné, ale pro mně lepší než se nechat nutit k dvouleté smlouvě...
A k tomu Tvému lakování - jsi chytrý kluk, ale když něco neznáš, tak se nehádej. Pokud jsi zákazníkem VF alespoň půl roku a platíš včas, na další sim zálohu platit nemusíš..
Jinak nechápu Tvou narážku na internet od Vodafone?!? Já nejsem na Vodafone ani na jiného operátora nadržený jako Ty, a vybírám si pouze to, co mi nejvíc vyhovuje - proto volám s Vodafonem a na net mám Eurotel.
Mimochodem, ten net platím vždy včas a zatím mi to nevrátili. Když jsem tam volal minule, tvrdili mi, že se vrací po půl roce... Ale ani teď nic... Že by ses opět mýlil? Když je mých 1500 drží nad vodou, tak ať si je ještě užijou... Linku chci mít bezplatnou, aniž bych jí někde hledal. Oni mi číslo dali, to už ale neexistuje. Platím 800Kč měsíčně, myslím že bych si zasloužil slušnou zákaznickou podporu... Ale u ET je normální za vše platit, tak to neřeším...
Nedělám to ale znám to, možná bych to dokázal provést...
Mario
Mírně pokročilý

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků