Jak Eurotel obírá zákazníky

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod mrosol 18. 4. 2006 08:35

Před týdnem jsem si pořídil nový GO tarif Fajn od Eurotelu. Mám ještě Twist kartu a měl jsem paušál od Voafounu, ale nikdo mě ještě nedopálil jako Eurotel. Když mám po delší době GO kartu, kontroloval jsem všechny úbytky kreditu, jestli vše souhlasí.
1) Nejdřív mi nesouhlasily GO sms. Odečetly se o 4 víc, než jsem myslel, že mám odesláno. Po půl hodině řešení s oprátorem z něj vypadlo, že by se mohlo jednat o sms nastavující službu, například Eurotel STAR. Pokud zavoláte na GO linku, máte aktivaci zdarma. Pokud použijete nastavovací sms, platíte za zprávu podle tarifu. OK, nevěděl jsem, od teď všechno řeším voláním na GO linku, ušetřím. :-)
2) Tradiční Hlasová schránka, pomocí hlasové samoobsluhy se deaktivovat nedala. Operátorka mi vysvětlila, že se automaticky aktivuje s prvním odchozím hovorem. Že mi jí tedy aktivuje a rovnou deaktivuje, a že to bude do hodiny hotové. Po dvou dnech schránka aktivní!! Další hovor s operátorem jí konečně deaktivoval.
3) Služba Eurotel STAR Vám zlevní hovor na vybrané číslo o 20%. Po jeden týden fungovala výborně(kontroloval jsem čas a kredit), pak se ale samovolně bez varování deaktivovala! Asi musim před každym hovorem ověřovat na Go lince, zda mám STAR stále aktivní.
To už prostě není náhoda a nedorozumění.
mrosol
Junior

Odeslat příspěvekod mobilman 18. 4. 2006 08:44

mozna se zeptam blbe ale jak si zjistil ze se ti sluzba STAR deaktivovala ? overil ti to operator a sdelil z jakeho duvodu a kdy presne k tomu doslo?
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrosol 18. 4. 2006 08:57

Projevilo se to na odečtenym kreditu, za 8 minutový hovor se odečetlo 44 Kč, což odpovídá 5.5 za min, tj. bez slevy. V hlasový samoobsluze se pak ohlásilo, že mám službu neaktivní.

add 3) V pátek mi přenášeli číslo od Vodafounu, tj hádám, že to bylo od tý doby:
Tedy kroky:
1. V pondělí vám daji náhraní dočasný číslo xxx xxx xxx, s tim, že do týdne se přenese vodafounový yyy yyy yyy.
2. V út si nastavim STAR na zzz zzz zzz.
3. V pátek se xxx xxx xxx změní na yyy yyy yyy, ale ovlivní to STAR nastavenou na zzz zzz zzz???
Nemůžu se zbavit dojmu, že to tak maj schválně.
mrosol
Junior

Odeslat příspěvekod jetel 18. 4. 2006 09:02

:roll:
didaktik gama + videoterminál meteor
jetel
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 18. 4. 2006 10:09

mrosol píše:3. V pátek se xxx xxx xxx změní na yyy yyy yyy, ale ovlivní to STAR nastavenou na zzz zzz zzz???
Nemůžu se zbavit dojmu, že to tak maj schválně.h/quote]



Nejsem zrovna fanouškem ET ale restart u služeb při nahození novýho čísla bych já očekával a zkontroloval si to.Upozornění:některý věci se jednoho opa platí u druhýho ne např.nastavovací sms !!! taky jsem na to koukal jak blázen :shock:
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 18. 4. 2006 10:48

aha, no ale o te portaci jsi tady prve nenapsal ani zmiku :) odtud vitr vane ;-)
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 18. 4. 2006 10:55

no tak to je celkem logické.. většina služeb se váže k MSISDN, tudíž si jí musíš zapojit znovu. To by snad mělo napadnout každého.
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod paja3 18. 4. 2006 11:32

jasně, eurotel tě vážně okrádá....
paja3
Junior

Odeslat příspěvekod mrosol 18. 4. 2006 11:52

Nemluvim o okrádání, je to prostě jenom pár neupozornění a pomalejch reakcí. Tvrdim, že záměrně.

1) Dva požadavky a 2 dny na zrušení schránky neni normální.

2) Nastavovací sms maj odlehčit GO lince. (Tvrdil op.) Platit za ně je nesmysl.

3) To mě samo napadlo, proto jsem to ověřoval. Ale zachovat služby se změnou čísla, nebo poslat sms "Změnilo se číslo, ověřte si služby" neni problém, kdyby byla vůle.
mrosol
Junior

Odeslat příspěvekod mrosol 18. 4. 2006 11:57

Dohromady jsem o nic nepřišel. Řikám si ale, kolik lidí nenapadne všechno 2x kontrolovat a můžou přijít o slušnej peníz.
mrosol
Junior

Odeslat příspěvekod Mirkuc 18. 4. 2006 12:17

Nejhorší okrádač je T-mobajl, teď jsem u Vodafonu a nemůžu si ho vynachválit ! Jednají s Váma jako s člověkem a ve všem vyjdou vstříc. Mám levné volání o sms ani nemluvě a levný internet v mobilu. Zkrátka -Vodafone je jednička. Že Vás ostatní okrádají ? Jednoduše přejděte k V.
Mirkuc
Junior

Odeslat příspěvekod Bungo 18. 4. 2006 12:25

mrosol píše:Nemluvim o okrádání, je to prostě jenom pár neupozornění a pomalejch reakcí. Tvrdim, že záměrně.

1) Dva požadavky a 2 dny na zrušení schránky neni normální.

2) Nastavovací sms maj odlehčit GO lince. (Tvrdil op.) Platit za ně je nesmysl.

3) To mě samo napadlo, proto jsem to ověřoval. Ale zachovat služby se změnou čísla, nebo poslat sms "Změnilo se číslo, ověřte si služby" neni problém, kdyby byla vůle.b/quote]


ad 1. Mohla se vyskytnout chyba... I operator je jen clovek... Tolerance neuskodi. Tim ale nijak nesnizuji operatorovu odpovednost.

Ad 2. To jak si operator uctuje nebo neuctuje poskytnute sluzby je jen a jen jeho vec. Pokud bude infolinka zdarma a SMS placene, je to jeho vec. O smyslu se muzeme bavit, ale v ZADNEM PRIPADE ne vycitat.

ad 3. Zachovat sluzby se zmenou cisla neni podle me absolutni samozrejmost. Bylo by jiste velice potesujici, kdyby se operator staral o zakazniky s otcovskou peci, ale lze to po nem spravedlive pozadovat?

Mluvit o okradani je hodne silne slovo a dle meho nazoru nepravdive. Zadny operator nema za cil okradat sve zakazniky a i kdyz se obcas vyskytne nedorozumneni pochybuju ze je zpusobeno tim, ze si vas operator vybere jako obetniho beranka, ktereho bude tento mesic okradat...

Bungo
Excuse me, is this the Society for Asking Stupid Questions ?
Bungo
Junior

Odeslat příspěvekod goob 18. 4. 2006 12:54

Mirkuc: Nojo, T-Mobile je ten zlý, který záměrně obírá své klienty o každou zapomenutou korunu v kapse :-D
BTW porovnával jsi cenu dat s ostatními operátory? Nezlob se na mne, ale Vodafone vychází nejdráž. Chce to trochu objektivnosti ;-)
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrosol 18. 4. 2006 12:58

Právě "Obírání" mi přišlo mírnější :-)

Je to obecný problém, že u telekomunikací člověk často platí, za něco, za co mu nikdo neřekne cenu. Narozdíl od situace, když kupuje rohlíky. Hledej si zákazníku v rozvětvených ceníkách s desítky hvězdiček na konci textu, miniaturním písmem. U Eurotelu mi situace připadá nejhorší, po přechodu z Vodafounu jsem mírně v šoku.

1) Snažim se o toleranci, uvedl jsem jen všechny případy. I když jsou to všechno omluvitelné drobnosti. Vodafoun na všechny změny posílal informační smsky. Tím se může nedorozumění předejít. Eurotel jich posílá minimum, neupozornili mě ani na změněný číslo. Jen dopřednou sms: „Přenos proběhne v pátek 14.“ Musel jsem se prozvonit, abych věděl, že už je opravdu přeneseno.

2) Ceníky jsem prolez důkladně a nikde to není. Jasně! Nikde není psáno, že nastavovací SMS zdarma jsou. Je zákeřné, když jednu a tutéž věc lze udělat zdarma a placeně, přibližně stejným způsobem.

3) Když mi změněj číslo, deaktivujou všechny služby, stálo by to podle mě za upozornění, že se to stalo. To bych nenazval otcovskou péčí.
mrosol
Junior

Odeslat příspěvekod blanka 18. 4. 2006 13:21

mrosol: dej si panáka a doufej, že nebude hůř :lol:
znáš přísloví - když ptáčka lapají?- a vo tom to je. Nejsi nový zákazník a tak máš smůlu, mají tě v kleci a bohužel už nejsi zajímavej. A není to jen u ET. Mám Vodafon a je to to samé (i když já si stěžovat nemůžu).
Mě štve, že když jsem věrný zákazník, tak pro mě nic nemají. Novým toho nabízej a já nic :cry: .
Ale díky tvým problémům jsem kdysi odešla od ET. Naprosto neprůhledný paušál (nikdy mi neseděli provolané minuty, o SMS ani rači nemluvím........)
blanka
Junior
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků