Přenositelnost - zkušenost s VF aneb... KONEC? zapomeňte

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod TomZ 15. 4. 2006 18:42

jj pamatuju..ta se mi jeste libila.. ale stejne to nemelo na ty co dvali driv:0
TomZ
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jan.vondrus 15. 4. 2006 18:45

TomZ píše:jj pamatuju..ta se mi jeste libila.. ale stejne to nemelo na ty co dvali driv:0


"Opicka odpovedela obratem"
"Odmita otevrit odpoved, oldmobil"

:lol:
Kdo chce hýbat světem, nech? nejprve pohne sám sebou.
jan.vondrus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 15. 4. 2006 20:17

Bych rekl,ze problem uz je od zacatku kdy hned po zadani prevodu volali z Et o uvolneni cisla k prenosu, tudiz ani neni zadnej cas ti neco nabidnout jako ostatnim. Jinak nekdo psal o prechodu mezi tarify u VF - 1x rocne zdarma muzes jit na nizsi tarif. ET Pohoda nema moc velkou konkurenci takze se nedivim,ze lidi na ni prechazej kdyz jim Odepis se svymi sms uz nestaci.
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 15. 4. 2006 22:24

[quote="Zdeněk L.";Souhlasím s bodem 3. Na infolince a v obchodech zůstali většinou ti samí lidé, zdá se mi jako hloupost, že by supervizor v call centru nebo vedoucí prodejny najednou řekl: "Tak, teď budeme na zákazníky horší, protože jsme Vodafone". /quote] není to o tom, ted budeme na zakaznika horsi.. kazdy prosel novym skolenim spolecnosti Vodafone a podle toho noveho se musi skolit, i kdyby si mel nasadit masku...
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod tommy:-) 15. 4. 2006 22:30

polda píše:Bych rekl,ze problem uz je od zacatku kdy hned po zadani prevodu volali z Et o uvolneni cisla k prenosu, tudiz ani neni zadnej cas ti neco nabidnout jako ostatnim. Jinak nekdo psal o prechodu mezi tarify u VF - 1x rocne zdarma muzes jit na nizsi tarif. ET Pohoda nema moc velkou konkurenci takze se nedivim,ze lidi na ni prechazej kdyz jim Odepis se svymi sms uz nestaci.
1x ročně! to se mám omezovat? říkat si: teď ještě nepřejdu, teď ne, co kdybych musel snížit za dva měsíce? Ani náhodou. Chci mít svobodu. Chci si volit takové služby, jaké mi vyhovují. A proto mám Eurotel, protože si můžu dát jeden měsíc 1000 minut, druhej měsíc NULA. A stále dokola. Prostě pružně reagovat na svoje aktuální potřeby. Příklad třeba jedu na dovolenou, snížím si minuty, vrátím se, zvýším si je, potřebuju ušetřit, snížím si je, situace se vylepší, tak si je zvýším. Prostě jen splním plnění, ale jakkoliv a nemusím mít tarif, jaký po mně operátor chce. Vyhovuje mi, že můj operátor mi nabídne to, že je mu jedno, za co ty peníze utratím. Takže prostě když Vodafone chce, abych měl 300 naplno a eurotel, abych utrácel 1000Kč, tak můžu tisícovku utratit třeba dobitím goučka - prostě si to schovám ty peníze někam na příště. A ne tím, že mi vyprší nějaký třístovka zbytečně do vzduchu. HOWGH.
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod jan.vondrus 16. 4. 2006 09:04

polda píše:Bych rekl,ze problem uz je od zacatku kdy hned po zadani prevodu volali z Et o uvolneni cisla k prenosu, tudiz ani neni zadnej cas ti neco nabidnout jako ostatnim. Jinak nekdo psal o prechodu mezi tarify u VF - 1x rocne zdarma muzes jit na nizsi tarif. ET Pohoda nema moc velkou konkurenci takze se nedivim,ze lidi na ni prechazej kdyz jim Odepis se svymi sms uz nestaci.


Ted si mozna nerozumime. ET nikam nevolal, akorat mi doporucil, abych co nejdrive u VF vyjadril svuj souhlas s prenosem = potvrdil objednavku. Vodafone mel dostatek casu na to, aby mi neco nabidl. Ale proste se jim nechce :D
Kdo chce hýbat světem, nech? nejprve pohne sám sebou.
jan.vondrus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod speedy 16. 4. 2006 10:02

Taky bych prispěl svoji troskou s úvahou proč se VF zákazníkům protivý. Nechci abych vyzněl jako notorický stěžovatel, pouze popíšu fakta:

1) Nástup VF bylo proklamováno jako + pro zákazníky (síla velkéno operátora, know how ... atd)

Následovalo toto:
2) Změna převodu volných minut
3) Zrušení Flexi Sazby
4) Zdražení Roamingu

A co přislo jako pozitivní spro lidi
1) Chytrý přehled (možná to bylo ještě za Oskara)

Prostě zatím přicházejí samá negativa a žádná pozitiva z tzv. "světového" spojení.

Trochu mi to připomíná nástup TM na trh...
Tak už je doma Nokia E51 a je moc pěkná :-)
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jan.vondrus 16. 4. 2006 10:24

Ano ano, slibu bylo plno, ale skutek utek? :lol: Nevim presne, ale chytry prehled uz byl myslim za dob Oskara.
A rekl bych, ze prirovnani k pristupu T-mobile na cesky trh je taky trefne :tleskani
Doufam, ze O2 to nepodela ;-)
Kdo chce hýbat světem, nech? nejprve pohne sám sebou.
jan.vondrus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Martas789 16. 4. 2006 11:11

Pokud pocitate Chytry prehled k dobam Oskara tak k nim musite pocitat i zmenu prevodu volnych minut protoze tyto veci zacaly fungovat ve stejny den
Oskar -> Oskar Vodafone -> Eurotel -> O2
Martas789
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 16. 4. 2006 11:22

Zrovna jsem to chtěl napsat. Ano, je to tak. :pozor2
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 16. 4. 2006 11:31

Ano, ale už to byl Oskar Vodafone, takže na to měl vliv Vodafone
resp. měl v tom prsty Vodafone.. prostě nic dobrýho :( je to škoda, přiznám se, že jsem od Vodafone čekal víc...
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 16. 4. 2006 11:34

Mezi další plus můžeme počítat i například zavedení plnohodnotné infolinky nonstop.
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 16. 4. 2006 11:45

[quote="Zdeněk L.";Mezi další plus můžeme počítat i například zavedení plnohodnotné infolinky nonstop.y/quote]
no to je ohromné plus.. dá se bez toho žít (blokace sim karet fungovaly 24h denně), ale jinak je to spíš téměř povinnost, poskytnout podporu 24h nonstop. Ale jak říkám, žít by se bez toho dalo. To neni o plus, to je o image společnosti. Pro zákazníka dopad téměř nulový.
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 16. 4. 2006 11:56

A tady je hezky vidět ta tvoje zaujatost. Prostě ať by udělal Vodafone cokoliv, pořád je to málo...
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TomZ 16. 4. 2006 12:20

tommy:-) píše:1x ročně! to se mám omezovat? říkat si: teď ještě nepřejdu, teď ne, co kdybych musel snížit za dva měsíce? Ani náhodou. Chci mít svobodu. Chci si volit takové služby, jaké mi vyhovují. A proto mám Eurotel,...................l/quote]


Mozna ty jeden mesic utratis za telefon 2tisice a druhy mesic 20kc a treti mesic 500, ale myslim ze tolik lidi ktery by to vyuzili neni... Kazdopadne to plneni si clovek musi rozmyslet kdyz kupuje telefon a potom s tim pocitat, a tim te vlastne svazuje to, ze musis plnit. Ale celkove mi prijde ze to min. plneni ma smysl kdyz clovek utrati cca 500 a vice.. pokud nekdo utraci 250-350, tak to potom moc smysl nema. A spis vetsine lidem staci, kdyz si muzou snizit na nejakou dobu pausal, treba jedou na 3 mesice pryc.. a nehlede na to ze u ET jeste nedavno neslo ani prejit na GO z pausalu..
Kazdopadne imho lepsi byt pul roky uvazany kvuli telefonu nez 2 roky, kvuli to bych byl ochoten jit na pul roku k VF a zpet, kdyby takova situace existovala.
TomZ
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků