Doručenky u Oskara

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod lakyljuk 16. 3. 2006 19:39

Nevim jak vy, ale ja mam dost silene zpozdene dorucenky o emailu. Jedna se o freemail Centrum.cz, dorucenky chodily predtim v pohode, ted tak mozna dva dny trva stav, kdy mi dorucenka prijde i 12-14 hodin pote, co dorazil email. Mate nekdo podobne zkusenosti?
lakyljuk
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod icikus 16. 3. 2006 19:47

a ten mejl se hned pošle, nebo de jenom o ty doručenky? :D
icikus
Junior

Odeslat příspěvekod lakyljuk 16. 3. 2006 19:51

Tak to nechapu ... Jak mejl se odesle ... Nekdo mi ho posle a ja si ho treba prectu a dorucenka dorazi az za 14 hodin. Co na tom nechapes?
lakyljuk
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 16. 3. 2006 19:51

Troufám si tvrdit, že se nejedná se jen o přeposílání mailů, ale pozdě chodí všechny maily odeslané na adresy neco@vodafonemail.cz. Zpoždění je opravdu v řádu hodin, například včera v 19:17 jsem odeslal testovací mail, notifikace mě probudila v 02:30 v noci. Notifikace o nové poště jsou pro mě opravdu hodně důležité, tak docela zuřím... :-/
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod icikus 16. 3. 2006 20:00

lakyljuk píše:Tak to nechapu ... Jak mejl se odesle ... Nekdo mi ho posle a ja si ho treba prectu a dorucenka dorazi az za 14 hodin. Co na tom nechapes?


Eh, sorry, sem blbej, nějak sem to asi špatně přečetl :D a myslel jsem, že si nejseš jistej, jestli se to odeslalo, nebo něco takovýho... příště se naučím číst ;)
icikus
Junior

Odeslat příspěvekod anoli 16. 3. 2006 20:22

Už se tenhle problém nějakou dobu řeší. Takhle upozoznění na příchozí mail ztrácí smysl. Poslední dny mi chodí večer upozornění na maily který jsem vyřizoval třeba už v poledne. Vodafone mě sere!
anoli
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 16. 3. 2006 20:23

[quote="Zdeněk L.";Troufám si tvrdit, že se nejedná se jen o přeposílání mailů, ale pozdě chodí všechny maily odeslané na adresy neco@vodafonemail.cz. Zpoždění je opravdu v řádu hodin, například včera v 19:17 jsem odeslal testovací mail, notifikace mě probudila v 02:30 v noci. Notifikace o nové poště jsou pro mě opravdu hodně důležité, tak docela zuřím... :-/"/quote]
Upozornění na mail z Centra, kterej tam došel včera odpoledne v 1/2 5, mně přišlo dnes ráno v 10, kámoška mně ráno v 1/2 8 posílala z mobilu mail na @vodafone a ten přišel právě teď... Vodafone má fakt perfektní služby (zvracející smajlík).
Tomáš Marný
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod IcemanCZ 16. 3. 2006 20:27

me momentalne chodi ted dorecuneky za sms a maily co me prisly i dva dny zpet..
Thomas Alva Edison je chlap kvůli kterému musíme dělat na tři směny.
IcemanCZ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JayBee 16. 3. 2006 20:33

Tak to můžu potvrdit. Nikdy to nechodilo tak špatně jako teď za Vodafone. Myslím, že právě takové drobnosti umí pěkně negovat tu jejich slavnou mega reklamní kampaň. No a jeslti to někdo řeší, o tom dost pochybuji.
Toto není konec. Není to ani začátek konce. Ale je to snad konec začátku...
JayBee
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod IcemanCZ 16. 3. 2006 20:38

JayBee myslim ze hodne prehanis.. toto ma co delat s predelanim na @vodafone

a opravdu nemam rad lidi co se chytnou pokazde kdyz jednou za cas neco nejde a zacnou prudit.
Thomas Alva Edison je chlap kvůli kterému musíme dělat na tři směny.
IcemanCZ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JayBee 16. 3. 2006 20:42

IcemanCZ: No ale na rovinu? Pamatujete takové zpožďování (i více než 24h) u Oskara? Já tedy ne, a to mám zákaznické číslo pod 20 000 :-) Ale připouštím - souvislost tam nejspíše nebude.
Toto není konec. Není to ani začátek konce. Ale je to snad konec začátku...
JayBee
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod IcemanCZ 16. 3. 2006 20:44

Ja ho nepamatuji me vzdycky slo ok :-)
Thomas Alva Edison je chlap kvůli kterému musíme dělat na tři směny.
IcemanCZ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anoli 16. 3. 2006 20:52

A já trvám na tom, že to nikdy tak špatně nechodilo. A trvá to už dlouho na to že by v tom byl "technický problém". (Jasně že za to nemůže nový název firmy. To dělají lidi v té firmě.) Nebo že by to takhle "fungovalo" schválně?
anoli
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anoli 16. 3. 2006 20:54

JayBee píše:Tak to můžu potvrdit. Nikdy to nechodilo tak špatně jako teď za Vodafone. Myslím, že právě takové drobnosti umí pěkně negovat tu jejich slavnou mega reklamní kampaň.lcolor=red] No a jeslti to někdo řeší, o tom dost pochybuji.u/quote]
[/color]

Mám na mysli že se to řeší ve fórech. Rozhodně ne u Vodafone. Tam je přece všechno v nejlepším pořádku!
anoli
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Fido+ 16. 3. 2006 21:03

IcemanCZ píše:JayBee myslim ze hodne prehanis.. toto ma co delat s predelanim na @vodafone

a opravdu nemam rad lidi co se chytnou pokazde kdyz jednou za cas neco nejde a zacnou prudit.


No tenhle stav trva uz hodne dlouho. Aspon u me se to v radu nekolika hodin az desitek hodin pohybuje uz nekdy od vanoc. Takze ne ze jednou za cas neco nejde ale naopak nekdy to mozna chvilku jde.
Fido+
Expert
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků