Jak je to ze zjištěním stavu účtu u paušálů Eurotel?

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Hangars 10. 3. 2006 16:06

Všiml :!: jenom dávam najevo že u Vodafonu je to bez problému, tak nechápu proč u ET to nejde - já už sem na to přišel protože je to Eurotel. :mrgreen: :mrgreen:
Hangars
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 10. 3. 2006 16:18

tyyy jo mne to fachá, lidi vy jste poklad :-* :-)))
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Vladco 10. 3. 2006 20:26

ET Bronz základní na dobu neurčitou- funguje jak na 999212 , tak na 999211.
OxidVodný
Vladco
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Dream 10. 3. 2006 20:31

me funguje jenom kombinace UCET a poslat na 999211, odpověděli mi že údaje jsou pouze orientační :!: a to jsou hodně orientační protože se s mým mobilem rozchází o několik desítek :| mobil mi počítá sms přesně a od ET mi přišlo že jsem poslal o 40 zpráv víc než jsem skutečně poslal :? pěkně děkuju za takovouhle orientaci :twisted:
notebook Acer Aspire 2012WLMi, Nokia 6230+256MB MMC A-data, vybírám nějaký smartphone
Dream
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hangars 10. 3. 2006 20:50

Dream píše:me funguje jenom kombinace UCET a poslat na 999211, odpověděli mi že údaje jsou pouze orientační :!: a to jsou hodně orientační protože se s mým mobilem rozchází o několik desítek :| mobil mi počítá sms přesně a od ET mi přišlo že jsem poslal o 40 zpráv víc než jsem skutečně poslal :? pěkně děkuju za takovouhle orientaci :twisted:t/quote]

A co jsi čekal od Eurotelu? Když to udělá každýmu a ještě mu to naučtuje!!! To se mu to vydělává.
Hangars
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michalreznar 10. 3. 2006 23:11

POZO!!! VELKÝ ROZDíL!!!

Pokud pošlete sms ve tvaru: STAV UCTU na: 999211, dojde vám přesná informace o vyčerpaných volných jednotkách A TAKÉ KOLIK JSTE UTRATILI NAD RÁMEC TARIFU.

Ale pokud pošlete sms ve tvaru: UCET na: 999211, tak vám dojde velice nerálná sms, která nemá nic s určenou službou společného. Proč?
a) protože dojde pouze informace o poslaných sms a provolaných minut včetně volání zdarma
b) informace nejsou vůbec shodné s realitou! (např. poslal jsem 4 sms a došlo, že jsem jich poslal 64!!!)
c) tím pádem posílejte vždy STAV UCTU
michalreznar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Martas789 10. 3. 2006 23:18

Kdyz poslu "stav uctu" na 999211 tak me prijde sms s tim ze nemuzu sluzbu vyuzivat ale kdyz napisu jen "ucet" tak to me dojde v poho
Oskar -> Oskar Vodafone -> Eurotel -> O2
Martas789
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michalreznar 10. 3. 2006 23:23

To Trancelix: Však ano, právě ta služba STAV UCTU, která má stejnou funkci jako u Vodafone s hlídáním stavu účtu funguje jen u někoho. A to slovo UCET by mělo fungovat všem, ale je to na nic, taky vám chodí nepřesnosti?
michalreznar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hopsson 10. 3. 2006 23:58

STAV účtu funguje jen u firemních. Na firemním funguje na soukr nikoliv
hopsson
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Martas789 11. 3. 2006 00:17

My mame firemni a tam to nefunguje
Oskar -> Oskar Vodafone -> Eurotel -> O2
Martas789
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mvp 11. 3. 2006 09:09

Nevim jak "ucet" ale STAV UCTU je tak orientacni ze to je zcela k nicemu , lisi se i stovky minut a informace ziskava treba s nekolik dni starych zdroju - takze nepouzitelne . Eurotel to taky nikde nenabizi jako sluzbu . sami vedi ze to je na houby .
mvp
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zamis 11. 3. 2006 14:23

999211: stav uctu- nefunguje
999211: ucet- funguje. sice tam pisou, ze je to jen orientacní, ale u me to celkem odpovida skutecnosti.

mam et relax plus+ top volani+ data nonstop 2
Když spočítat znáš hromadu svých zisků a na jediný hod vše riskovat, zas po prohře se vracet k východisku a nezavzdychnout nad mořem svých ztrát, pak vítěz na širé jsi zemi.

Já jsem ten člověk, před kterým Vás rodiče varovali.
zamis
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod M@tezz 11. 3. 2006 14:42

To už se tu řešilo. Eurotel to oficiálně nenabízí (služba tedy "neexistuje"), takže si nikdo nemůže stěžovat, že to nefunguje podle jeho představ. Pokud jde o nějakou formu testovacího provozu, těžko se dá informace z sms použít např. jako argument pro/při reklamaci. Asi víte, že třeba vybraní Go zákazníci mají individuální nabídky taky. A na jiném čísle se aktivovat nedají. Prostě někdo má, někdo nemá :-)

Trancelix: Není firemní zákazník jako firemní zákazník. Samotné IČO je při odběru služeb ve stejné pozici jako fyzická osoba. Záleží na podmínkách smlouvy. Pokud podepíšete rámcovou smlouvu, můžete očekávat, že jako významní zákazníci budete mít něco navíc.
Jůzr rekvestuje akces do fajlu na šérpojntu. Responsibl menedžr jeho rekvest ridžektnul.

Upozornění: Přečtením tohoto příspěvku potvrzujete, že souhlasíte s jeho obsahem.
M@tezz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod M@tezz 11. 3. 2006 15:27

Hangars píše:Všiml :!: jenom dávam najevo že u Vodafonu je to bez problému, tak nechápu proč u ET to nejde - já už sem na to přišel protože je to Eurotel. :mrgreen: :mrgreen:r/quote]


Třeba příjde doba, kdy si uvědomíš, že jsou služby, které naopak nemá VF, zatímco T-M a ET ano :wink:
Jůzr rekvestuje akces do fajlu na šérpojntu. Responsibl menedžr jeho rekvest ridžektnul.

Upozornění: Přečtením tohoto příspěvku potvrzujete, že souhlasíte s jeho obsahem.
M@tezz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 11. 3. 2006 15:28

Neřvěte, služba by měla být spuštěna do konce pololetí oficiálně a zdarma :) ale nic jsem neřekl :)) (navíc to každému mobilnímu operátorovi ukládá telekomunikační zákon)
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků