Podvod od Eurotelu ???

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod LittleMool 6. 2. 2006 17:04

Zdravím všechny. Mám otázku pro ty, kteří využili nabídku "volání po 3.minutě zdarma" na tarifu "Eurotel Optimum Profi". Kde jsem se mohl dočíst, že u tohoto tarifu akce platí pouze do 31.12.2005 ???

Na infolince při zřizování této akce, mě pouze upozornili na to, že co se týká mého tarifu, je pásmo přesunuto od 20-8 hodin, ale o tom, že platí akce do 31.12.2005 mě nikdo neinformoval. Možná jsem se to mohl dočíst někde na webu, ikdyž nevím teda kde, ale přece není mou povinností stále sledovat, kde jaká kace konči?!

Přišel mi teď účet na tisíce a nikde jsem nic takového nenašel, ani na infolince mi nic neřekli... PROSÍM O POMOC. Děkuji
LittleMool
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Am!go 6. 2. 2006 17:56

Co se oznamování týče, pak ti vůbec nemusí sdělovat konec akce (řekl bych), začátek ti stejně řekl jen pro reklamu, abys to využil... Jinak to určitě bylo na netu, možná na infolince, popř. jsi se mohl zeptat v obchodě, to se mi to radí, co? :nenapadne
Am!go
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod LittleMool 6. 2. 2006 18:00

jj, to se to radi... :) ... proste to z nich musim dostat zpatky, protoze je to nehoraznost... a to jeste ze jsem volal "docela malo" ... ono 300 kc za hodinu ... :(
LittleMool
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod domorodec 6. 2. 2006 22:32

Pošli email třeba na ČTÚ, SOS,... s tím jak tě oklamal Eurotel.
Hledám jakoukoliv práci přes internet.
domorodec
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod M@tezz 6. 2. 2006 22:45

Řekl bych, že ET svoji informační povinnost neporušil, protože někde tu informaci určitě zveřejnil. Každopádně bych v klidu a bez emocí sepsal reklamaci, žádné ostré slova a výhrůžky, prostě pokus o rozumnou dohodu. Pokud máš Optimum Profi tak asi patříš do skupiny významných zákazníků, takže svoji reklamaci směřuj na Oddělení péče o významné zákazníky. Možná když zjistí, že ta vysoká částka je za hovory v čase, který odpovídal akci, něco s tím udělají. Pokud jsi dobrý zákazník (platby včas atp.) a neděláš podobné věci pravidelně, možná přivřou oko :wink: Fakturu bych ale každopádně uhradil. Pokud ti to uznají, v další faktuře ti to zase odečtou. Dej vědět, jak jsi dopadl.
Jůzr rekvestuje akces do fajlu na šérpojntu. Responsibl menedžr jeho rekvest ridžektnul.

Upozornění: Přečtením tohoto příspěvku potvrzujete, že souhlasíte s jeho obsahem.
M@tezz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod d_Hemon 6. 2. 2006 22:47

LittleMool píše: proste to z nich musim dostat zpatky, protoze je to nehoraznost...


Inu, bylo to tak: prvotní platnost akce od 7.11. do 31.12.2005. Před polovinou prosince se akce měla prodloužit do 31.3.2006, nicméně z nějakého důvodu se vedení Eurotelu rozhodlo akci neprodlužovat. Po několika dnech se vyvrbilo konečné řešení: pro firemní zákazníky (tedy i optimum profi) je akce ukončena k 31.12.2005, pro standardní paušální zákazníky s "kovovými" tarify a pro uživatele GO služeb je prodloužena do 31.3.2006. Vše na *11 a www.
Nevidím na celé věci nic nehorázného, pominu-li nadpis "Podvod od Eurotelu ???"
A taky doporučím reklamaci :-)
d_Hemon
Junior

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 6. 2. 2006 22:52

Jo, pošli mail na ČTÚ... Muhehe. Chtěl jsem ADSL, na webu Telecomu jsem si zjistil, že to na mé číslo jde, tak jsem objednal. Za týden jsem dostal mail, že to kvůli vzdálenosti od ústředny nejde. Poslal jsem dotaz, zda nejde ten můj požadovaný tarif nebo ADSL vůbec, dostal jsem odpověď, že ADSL vůbec.
Takže jsem zvolil Internet 4G, a hele, za 3 týdny jsem dostal od Telecomu mail, že na mé lince bylo zřízeno ADSL (asi tu ústřednu přestěhovali) a i když ho nezačnu do 3 týdnů využívat, začnou mně ho účtovat... Značně nas-án jsem napsal doporučený dopis na ČTÚ (vím totiž o dalších podobných případech) a co jsem se dozvěděl?
V 1. části to, že mám nejdřív podat reklamaci a pokud ji Telecom neuzná, poslat to na ČTÚ. A v další části jsem se dozvěděl, jak vypadá podání podle správního řádu, co všechno tam musím uvést...
Takže na co je ČTÚ? Můj dědeček by řekl, že na 2 věci, totiž na nic a na hov-no, já říkám, že na hov-no, stejně jako všechny ostatní úřady...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod davpro 7. 2. 2006 00:16

Rozhodně bych to zkusil reklamovat, za to nic nedas a za pokus to stoji ;-)
davpro
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Martas789 7. 2. 2006 07:30

A kdyz mam na firmu napsany tarif Gold tak taky pro me akce plati do 31.12. ?
Oskar -> Oskar Vodafone -> Eurotel -> O2
Martas789
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Martas789 7. 2. 2006 07:32

Jako atdy http://www.eurotel.cz/jnp/cz/companyInf ... 01_19.html je napsano ze to je pro vsechny tarifni zakazniky ( v tom odstavci Po treti minute zdarma)
Oskar -> Oskar Vodafone -> Eurotel -> O2
Martas789
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sentry 7. 2. 2006 07:43

d_Hemon píše:
LittleMool píše: proste to z nich musim dostat zpatky, protoze je to nehoraznost...


Inu, bylo to tak: prvotní platnost akce od 7.11. do 31.12.2005. Před polovinou prosince se akce měla prodloužit do 31.3.2006, nicméně z nějakého důvodu se vedení Eurotelu rozhodlo akci neprodlužovat. Po několika dnech se vyvrbilo konečné řešení: pro firemní zákazníky (tedy i optimum profi) je akce ukončena k 31.12.2005, pro standardní paušální zákazníky s "kovovými" tarify a pro uživatele GO služeb je prodloužena do 31.3.2006. Vše na *11 a www.
Nevidím na celé věci nic nehorázného, pominu-li nadpis "Podvod od Eurotelu ???"
A taky doporučím reklamaci :-)a/quote]


No to co píšeš se nějak neshoduje s tím, co se uvádí v odkaze co napsal Tancelix: http://www.eurotel.cz/jnp/cz/companyInfo/p...01_19.html tam je jasně napsána tato věta: Všichni noví i stávající tarifní zákazníci mohou navíc až do konce března volat po třetí minutě zdarma!

Takže v tom bych viděl docela problém a na reklamaci by to stačit mělo !
Honor 20 Pro - 8GB / 256GB
FW 10.1.0.241 (C431E9R5P1)
EMUI 3.1.0
Sentry
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod d_Hemon 7. 2. 2006 08:16

Sentry píše:
tam je jasně napsána tato věta: ai]Všichni noví i stávající tarifní zákazníci mohou navíc až do konce března volat po třetí minutě zdarma!i/i]

Takže v tom bych viděl docela problém a na reklamaci by to stačit mělo !
d_Hemon
Junior

Odeslat příspěvekod michalreznar 7. 2. 2006 10:55

A co do konce prosince, volal si zdarma nebo ti naúčtovali i to?
michalreznar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod M@tezz 7. 2. 2006 22:47

Tady píšou pro které tarify to platí.

Obrázek
Jůzr rekvestuje akces do fajlu na šérpojntu. Responsibl menedžr jeho rekvest ridžektnul.

Upozornění: Přečtením tohoto příspěvku potvrzujete, že souhlasíte s jeho obsahem.
M@tezz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LittleMool 8. 2. 2006 10:28

1) V listopadu píšou :
Dlouhé vánoční hovory po třetí minutě zdarma!
Paušální zákazníci zaplatí za první tři minuty Dlouhého hovoru do sítě Eurotel nebo pevnou linku cenu dle svého příslušného tarifu a poté je volání zcela zdarma. K využití této nabídky není potřeba žádné aktivace – služba bude pro paušální zákazníky aktivována 7. listopadu 2005 automaticky. Nabídka je platná pro všechny zákazníky Eurotel a všechny tarify z aktuální nabídky.

2) V lednu píšou :
Po třetí minutě zdarma
Všichni noví i stávající tarifní zákazníci mohou navíc až do konce března volat po třetí minutě zdarma! Tato služba jim umožňuje neomezené volání do sítě Eurotelu nebo na pevnou linku po třetí minutě zdarma. Službu je možné využívat o víkendech a státních svátcích v jakoukoli denní i noční hodinu, ve všední dny pak mezi 19:00 a 07:00 hodinou. V této době tedy mohou zákazníci Eurotelu volat svým blízkým i známým s minimálními náklady.

1 - Nabídka je platná pro všechny zákazníky Eurotel a všechny tarify z aktuální nabídky.
- když tarif (Eurotel Optimum Profi) nebyl v aktuální nabídce, tak proč to tedy najednou šlo
- v lisopadu jsem dostal od operatora informaci, že jsou tarify, u kterých to nejde a ty u kterých to jde (což je i můj tarif)
2 - stranky http://www.volatzdarma.cz/ pochybuji, že někdy v listopadu již existovaly. Teda aspoň jsem na ně nikdy nenarazil. Za další by takové informace mely bát na oficiálních stránkách operátora.
3 - když volám na infolinku v prosinci operátor mi potvrdí, že na mém čísle lze akci využívat a že je prodloužena do 31.3.2006, pouze s upozorněním, že u mého tarifu je doba 20:00 - 8:00, tak to potom kde se mám aktuálnejší informaci dovědět ?!?!!?
... neco o tom, že by byla ještě třetí skupina (tarify, kde to jde, nejde a kde to jde jen do 31.12.2005), vůbec nebyla řeč
LittleMool
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků