rychlost operátorů (asistentů) na infolince Vodafone

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod lcerny 6. 2. 2006 12:43

Jakou máte zkušenost s operátory Oskara (Vodafonu)? Já jsem se snažil volat o víkendu a třikrát jsem vyržel cca půl hodiny než to samo spadlo :twisted: a po čtvrté mi to vzali po 20ti minutách. Asi Vodafon snížil stavy a je tam na všechno jeden člověk :(
lcerny
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod polda 6. 2. 2006 12:58

Já o víkendu taky nechodím do práce,ani nevolám na infolajnu.Se divím,že ti to někdo zvedl.
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 6. 2. 2006 14:09

Po více jak roce jsem volal na Vodafone linku (ve všední den), protože nám vedle v baráku postavili něco, co permanentně šíleně hučelo a já potřeboval, zda by mi nedali kontakt na někoho, kdo to má na starosti, abychom se zeptali, zda to je jen dočasné nebo to takhle bude pořád. Měl jsem druhý tel s Odepiš vypnutý, tak jsem volal z hlavního čísla T-M přes 800770077. Když jsem se prodral přes první překážku a to, jak se ze Samoobsluhy s živým operátorem vůbec spojit, tak jsem čekal půl hodiny na spojení, pak jsem to vzdal... Napodruhé jsem to vydržel jen 20 minut. Jestli to je tohle ta slavná péče o zákazníka Vodafonu, tak děkuji, ale nechci. Ve srovnání s T-M, kde mne spojí hned nebo čekám max tak minutu....
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dejvidek 6. 2. 2006 14:27

2goob: Další pohádka na téma excelentní T-Mobile bude kdy? :lol: :lol: :lol:
dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Wolfov 6. 2. 2006 14:39

No,ja jsem volal na VF ve ctvrtek kolem 19:00.Dovolal jsem se asi po minute-bez problemu(mam tarif 150naplno).Pak jsem volal od kamose,ktery chtel objednat telefon(tehdy mel jeste odepis,ale uz mel zazadano o 150naplno)a spojili me tak po 15 sekundach-zakze taky v pohode.Nevim,jestli je to dano i tarifem,ale nikdy se mi nestalo,ze bych cekal dele nez 5 minut(ani kdyz jsem mel oskartu).Coz se o twistu vubec rict neda-bezne 15-20minut.
Pravda má jednu velkou výhodu: člověk si nemusí pamatovat, co řekl.

>>>>-- N E50--<<<<
Wolfov
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michalreznar 6. 2. 2006 15:10

Taky se mi nestalo, že bych čekal nějakou výraznou dobu na spojení s infolinkou Vodafone, to samé i u Eurotelu a T-Mobile, ale někde jsem kdysi četl, že prý spojení na tehdejší Oskar linku závisí na tom kolik daný zákazník měsíčně provolá...
michalreznar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 6. 2. 2006 15:52

dejvidek: Do excelentního operátora má T-M ještě hodně daleko. Např. mne vytáčí, že jeho zvýhodnění Pevná+ (volání na pevnou za korunu), Víkend+ (volání do T-M o víkendu za 0,5 Kč) platí až po provolání volných minut a další věci. Na druhou stranu mám více problému s VF, než s T-M. Asi mne nemá VF rád :-)
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Am!go 6. 2. 2006 16:34

Kdysi, nevim jestli i dnes, měli na infolinkách přednost paušálníci, takže předplacenky musely čekat dlouho
Am!go
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod gelera 7. 2. 2006 00:03

U nas v Eurotelu samozrejme maji prednost ti, kteri provolaji vice ...
gelera
Junior

Odeslat příspěvekod p!mp 7. 2. 2006 01:08

Tak po dlouhý době zase já 8)
Operátoři na vodafone info lajně dle posledních slov jsou na prášky - od 1.2 jak spustili 24 hodin tak mi psal kámoš z prodejního od vodafone a řikal,že absolutně linka nestíhá - 1.málo lidí z důvodu,že musej vykrejt cca od 7.00 do 22.30,protože není dost operátorů 2.každej chce zkusit vodafone,i když se dává už fyzická volací jistina 3.logo vodafone - prej volaj i experi co chtěj vyhodit telefon jen kvůli tomu,že tam je oskar ještě :lol: :lol: .
Takže to je důvod, proč se nedovoláš hnedtak na vodafone lajnu :potichu
Pimp jako pasák :) né jako xzibit.
p!mp
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 7. 2. 2006 01:20

p!mp: To je ale fatální chyba na straně VF. To, že se zavede 24 hodinový provoz infolinky se předpokládám rozhodlo již před dlouhou dobou a měl se tedy zajistit patřičný nábor nových operátorů, které VF zaškolí a že bude zvýšený zájem lidí o informace díky přeměně museli také vědět. Předpokládám, že přeměnu vedli lidé, kteří s ní měli zkušenosti z rebrandingu jiných operátorů :-O
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p!mp 7. 2. 2006 01:26

goob píše:p!mp: To je ale fatální chyba na straně VF. To, že se zavede 24 hodinový provoz infolinky se předpokládám rozhodlo již před dlouhou dobou a měl se tedy zajistit patřičný nábor nových operátorů, které VF zaškolí a že bude zvýšený zájem lidí o informace díky přeměně museli také vědět. Předpokládám, že přeměnu vedli lidé, kteří s ní měli zkušenosti z rebrandingu jiných operátorů :-Oz/quote]

No fatalní chyba - spíš špatně načasovaný - mohli počkat na duben květen až bude teplo a bude relativně klid a pak to potichu spustit.
Takhle to musí bejt na tý lince fičák neskutečnej - už mi ani nepíše ani žádná slečna z inflojany :mrgreen: a že mi psali :twisted:
Pimp jako pasák :) né jako xzibit.
p!mp
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilemike 7. 2. 2006 01:29

hovor v 22h na OP vodafone v patek , spojeni do 90sec. , pohoda...tarif 50 naplno...

obecne nemam s OP tmobile ani vodafone problem co se tyce spojovaciho casu....

MMike 8)
mobilemike
Junior

Odeslat příspěvekod Mario 7. 2. 2006 02:04

Já volal včera z oskarty ve 23:00 a po 22min jsem to vzdal... Volal bych z tarifu, ale to by bylo za 30 + DPH :-)
Nedělám to ale znám to, možná bych to dokázal provést...
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod goob 7. 2. 2006 02:41

p!mp: Duben nebo květen, to je jedno.. Začít provozovat nonstop infolinku a namít na to lidi a to ještě v době, kdy se dá očekávat zvýšený nápor volajících, to je dost lameřina, kterou bych od veliké společnosti s know-how v oboru jako je VF nečekal ;-)
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků