Stránka 1 z 1

Oskar Vodafone. Jak rychle se spojit s operatorem!

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 1. 2006 19:09
od Tweak
Mozna nekteri z Vas maji probllem jake cislo maji vytocit a jak se vlaste spojit s operatorem Oskar Vodafone. Tady mate ode me jeden maly darecek.

Vytocit se ma: *077p21p(vase_osobni_heslo)#p01. Tedy pokud mate osobni heslo 1234:
*077p21p1234#p01 :mrgreen:

Muzete si to ulozit do telefonniho seznamu a priste zadny problem! :-)

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 1. 2006 19:59
od Zdeněk L.
Možná by bylo dobré poznamenat, že 90% dotazů (můj hrubý odhad) lze vyřešit bez asistence operátora.

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 1. 2006 20:06
od Zwick
To jo no, co si pamatuju, tak na operátora to šlo volat *077p5510

Dneska už to ale nefunguje, stejně na operátorovi nic nepotřebuju, vše dělám přes samoobsluhu... :-)

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 1. 2006 20:07
od iwigirl
u me funguje po vytoceni *077 postupne vymackani 5 2 1 0 :)

Odeslat příspěvekNapsal: 22. 1. 2006 21:13
od Tweak
iwigirl
da se to zapsat i tak: *077p5210

jenom ten muj zpusob je dobry tim, ze po zadani hesla operator se uz na to nepta :D

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 1. 2006 18:15
od Eksen
ja se spojuju takto, vytocim cislo oskarlinky, zmacknu nulu, jednicku a mluvim :)
Jenze zapominate na neco.
Zalezi jaky mate tarif.

Odeslat příspěvekNapsal: 24. 1. 2006 20:26
od p!mp
:tleskani na co operátora? Že si pokecáš s nějakou fajn slečnou nebo paní? No tááák.

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2006 08:14
od Tweak
p!mp píše::tleskani na co operátora? Že si pokecáš s nějakou fajn slečnou nebo paní? No tááák. /quote]


Proc ne, kdyz je to zadarmo? (pokud nemate po svem) :lol:

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2006 08:18
od Slonik
U mého hlavního tarifu (Dohoda) funguje jinak. Když mi plechová huba odkecává menu stisknu 0 a následně potvrdím jedničkou. U Oskarty ani u Odepiš mi tento postup nefunguje - plechová huba řekne něco ve smyslu, že jsem ještě neprošel samoobsluhu a tím pádem že je přepojení na operátora předčasné.

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2006 12:22
od p!mp
Tweak píše:Proc ne, kdyz je to zadarmo? (pokud nemate po svem) :lol:

tak se na me nezlob,ale podle me ty je tak kolem 20ti let a myslim,ze kapesni samoobsluhu zvladne kazdej normální člověk a vymlouvat se na to,že to je zadarmo :roll: ach jo
Šel bych smíchy na zem,kdyby to zpoplatnili :mrgreen: jako u Po svém - to by pak měli chudáci na call centrech klídek a né každýmu řikat jak na MMS a za kolik je tenhle a támhleten telefon.

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2006 12:43
od YAMATO
Počkej počkej, jakýpak chudáci? Je to jejich práce, za to jsou placení, aby vysvětlovali!

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2006 14:34
od p!mp
YAMATO píše:Počkej počkej, jakýpak chudáci? Je to jejich práce, za to jsou placení, aby vysvětlovali!l/quote]

Já myslel,že to je zák.centrum a né aktivační linka pro takový jako jsi ty - to se na mě nezlob.

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2006 15:05
od Švejk (novy)
Já už vím, že se na operátora dostanu od druhé řady nabídek, tam už spojení funguje bez hlášky, že je na opíka brzy a že se musím snažit :) Ale souhlasím s moderátorem Zdeňkem L., že 90% dotazů (jeho hrubý odhad) lze vyřešit bez asistence operátora. Používám hlavu a samoobsluhu.

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2006 16:26
od honzapm
je teda pravda, že systém, že se s operátorem můžete spojit pouze přes položku "problémy se sítí" je poměrně nevyhovující... doufám, že Vodafone tento nedostatek odstraní a do menu infolinky zařadí možnost přímého přepojení na operátora... zároveň doufám, že nám Vodafone ponechá službu Po svém... 8)

Odeslat příspěvekNapsal: 25. 1. 2006 19:09
od YAMATO
p!mp píše:
YAMATO píše:Počkej počkej, jakýpak chudáci? Je to jejich práce, za to jsou placení, aby vysvětlovali!l/quote]
Já myslel,že to je zák.centrum a né aktivační linka pro takový jako jsi ty - to se na mě nezlob. /quote]


Jak jako já? Kamaráde, nauč se laskavě číst, na co reaguješ, pak nebudeš dělat hloupé narážky.

A že to není aktivační linka? A proč ne? Ne každý to zvládne v samoobsluze, mnozí ani neví, co si vlastně mají aktivovat atp...a od toho tam jsou, aby pomohli zákazníkům, kteří je živí. A to živí bych zdůraznil!