Přenositelnost mobilních čísel [faq+diskuze]

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod vpe 18. 7. 2011 12:25

Snekac píše:bulva: Ano, je to systém účtování, který Vodafone nyní má. Přidělil ti plný počet volných jednotek a za plnou cenu.


A je to proti dobrym mravum takto znevyhodnovat spotrebitele, vyhodne leda tak pro operatora, ktereho postup jsi zde pred casem obhajoval.

Nicmene da se tomu ubranit tak, ze si naplanuji s prejimajicim datum prenosu pripadajici na posledni den uc. obdobi anebo na den, do ktereho vyuziji volne jednotky.

__
Naposledy upravil snowboarder dne 18. 7. 2011 21:13, celkově upraveno 1
Důvod: upraveno, odkázáno do soukromé pošty
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 18. 7. 2011 21:05

Tvůj návrh na možnost se tomu bránit je stejně nesmyslný, protože Vodafone už přešel na poměrné účtování. Takže nyní se účtuje podle dní ve zúčtovacím období, atd.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Snekac 18. 7. 2011 21:23

vpe píše:
Snekac píše:bulva: Ano, je to systém účtování, který Vodafone nyní má. Přidělil ti plný počet volných jednotek a za plnou cenu.


A je to proti dobrym mravum takto znevyhodnovat spotrebitele, vyhodne leda tak pro operatora, ktereho postup jsi zde pred casem obhajoval.


Nikoho jsem neobhajoval, pouze vždy vycházím z toho, jak věci fungují a to je vše ;) Zda to je proti dobrým mravům ať rozhodne soud, pokud budeš poškozený, rozhodně máš možnost se bránit. Nicméně operátora si každý může zvolit svobodně.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 23. 7. 2011 01:36

Soud bude rozhodovat, pokud bude žalobce a obvykle se, pokud nejsme kverulanti, nesoudíme o stokoruny, že ne?

S výběrem operátora doporučuji viz http://mobil.idnes.cz/t-mobilu-se-nezbavite-jen-smrti-nebo-odchodem-do-domova-duchodcu-pw3-/mob_operatori.aspx?c=A110720_122042_mob_operatori_mer takže tento argument neberu, podmínky v ČR jsou (v některých ohledech) dost antiklientské... Ano, je to z důvodu toho, že si to necháváme líbit

Asi by šlo doložit, že jsi několikrát napsal, že "nový system má svá pozitiva", a všici ostatní oponovali, že vidí jen negativa, ale to už nebudem řešit, tady jsme OT...

věc se má tak, že jedině uživatelé mohou dát najevo nelibost operátorovi (ne jen na fóru a v hospodě), o to jsem se snažil mnohokrát apelovat zde ve fóru, něco se změní a snad se i něco mění...
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skimpy 25. 7. 2011 14:25

Tak moje zkušenost s přenosem čísla od Vodafonu k O2

Požádal jsem v O2 že chci k nim přejít i se svým starým číslem, u O2 mi přidělili nějaké ident. číslo a pak jsem volal do Vodafonu kde jsem podal žádost s tímto číslem o přenos, přenos mi schválili a
K 29.6.2011 jsem měl potvrzen převod. SIM od Vodafonu v ten den byla už neaktivní a já vložil SIM od O2 a vše bylo OK, postupně mi chodily sms od O2 s nastavením služeb, pak jsem si i aktivoval internet. Co mě překvapilo, že mi po pár dnech přišla sms od VF o stavu mého vyúčtování v období červenec, klasická SMS co mi chodila pravidelně a informovala mě o tom kolik sem provolal. Bylo mi to divné, když už jsem nebyl zákazník VF. Neřešil jsem to, zaplatil jsem poslední fakturu VF za červen a při tom náhodou zjistil, že mám stále aktivní samoobsluhu. Pak mi ještě přišlo několik informativních SMS od VF a znejistil jsem. Dneska jsem volal na 800777777 kde jsem vysvětlil operátorovi co se děje, byl docela překvapen, protože v systému bylo mé číslo stále aktivní jako bych volal ze SIM od Vodafonu, vysvětlil jsem mu, že jsem už skoro měsíc u O2 a že mám v mobilu O2 SIM. Byl docela překvapen a že ten problém okamžitě ohlásí technikovi ať se to rychle řeší.

Tak uvidím co bude dále...
Skimpy
Junior

Odeslat příspěvekod vpe 25. 7. 2011 15:05

Máš výpis hovorů ze samoobsluhy, že čísla, která jsi volal ze SIM O2, máš na výpisu Vodafone?

Jak můžeš "jakoby" volat přes Vodafone, když tu SIM máš v šuplíku, to je nějaká science-fiction? Jo příchozí volání, při chybném routování, to si umím živě představit, že končí ve VF síti.

Že ti chodí SMS na cílové číslo, to je normální.
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skimpy 25. 7. 2011 16:32

AD vpe

Koukal jsem do samoobsluhy a nemám tam ani jeden hovor nebo SMS, prostě to chápu tak že sice mám SIM od O2 jedu na O2 ale Vodafon má moje číslo stále aktivní ve svém systému.
Skimpy
Junior

Odeslat příspěvekod vpe 25. 7. 2011 21:19

Nevím, zda je to tvůj případ, ale podle reakcí uživatelů, pookud máš např. úč. období od 1. do 31. a přešel jsi 2. do O2, tak milý VF postaronovu ti naúčtuje celý měsíc až do 31. i když jednotky nevyužils, krása že?

Mužeš požadovat 50% slevu.

Dnes prý to již neplatí a přešli na poměrné účtování, nevím...

Pokud by ti účtovali i následné úč. období, tak to je brutal chyba a budou muset vrátit ...
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Skimpy 26. 7. 2011 07:49

Je pravda, že mám zúčtovací období vždy k 10 dni v měsíci, a k O2 jsem přešel k 29.6, ale ve vyúčtování od VF mám uvedeno obdobní až do 10.7. takže cca 11dní v době kdy jsem již byl u jiného operátore. Pamatuji si, že když jsem objednával přenos u VF tak mě operátor upozornil, že mám vyčerpat všechny volné minuty co mám v tarifu protože přenos je dříve než konec účtovacího období. Z toho chápu, že se měsíční platba za tarif nekrátí.

No každopádně co VF přešel na nový systém to není první problém, který jsem zaznamenal. Nedostupné vyúčtování, padající samoobsluha, úplně nesmyslné částky za volání nad rámec volných minut, které mi občas přišly v informativní SMS a ve finále vyúčtování bylo na správnou částku.

-- 26. 7. 2011 07:58 --

Teď jsem ještě zjistil, že si mohu poslat na svůj mobil SMS jak z Vodafone tak z O2 SMS brány zdarma.
Skimpy
Junior

Odeslat příspěvekod DNSTUFF 27. 7. 2011 17:52

vcera jsem rusil O2 zero, za jak dlouho O2 to cislo pusti ?

PLUS

chci se zeptat, vcera mi na O2 prodejne vystavili jednopapirovej formular na zruseni sluzby z duvodu prenosu cisla a chci se zeptat jestli to mam brat jako za uzavrenou vec, nebo se to na strane o2 muze nejak stornovat, protoze jde o to ze tedka mi na poste lezi VDF karta s tou akci pres CD in karty a nechci zbytecne ten balik vyzvedavat a pak koukat na to ze to jeste neni preneseno. Mam se teda neceho extra bat ?
DNSTUFF
Junior

Odeslat příspěvekod Snekac 27. 7. 2011 22:51

U Zera se nemusíš bát, pokud jsi nebral telefon. Do 3 dnů dostaneš info po SMS.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 28. 7. 2011 13:26

U O2 se musi "uvolnovat" na prodejne?

Snekac píše:Číslo, které má propadlý kredit rozhodně přenést nelze. Už jen proto, že přenos se zadává smskou a ta nepůjde odeslat. Tento postup je uveden přímo ve VOP:

Pro splnění povinnosti dle čl. 11 odst. 4 opatření obecné povahy č. OOP/10/07.2005-3 je třeba z telefonního čísla, prostřednictvím kterého jsou poskytovány Předplacené Služby, zaslat na číslo 999 111 SMS zprávu ve tvaru: „PRENOS XXXXXXXXXXX PPPPPPPP“, kde X je identifikační číslo objednávky na přenesení čísla a P je PUK, nebo z tohoto čísla sdělit stejné údaje prostřednictvím hlasového konverzanta (IVR) dostupného na čísle *33.


Je to stejné, jako když je aktuálně dluh na paušálu a dojde k omezení služeb. Také číslo operátor neuvolní a bude trvat na úhradě dluhu, aby číslo bylo plně aktivní.


a ty si hovoril o jakem operatorovi? Ja mam informace, ze prenaset lze i cislo s propadlym kreditem (u Vodafone). Takze ty jsi myslel O2? A *33 je placena linka?
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DNSTUFF 28. 7. 2011 22:31

jsem asi vytocenej, nebo nevim. Volam si na operatora z dlouhe chvile jak to jde, a ta OPeratorka mi rekla ze O2 o tom vi a za 10 dni to predavaj vypovednimu oddeleni. Ja proste nechapu jak to tam tahaj. Takze za deset dni mi to potvrdej ci ne a pak se jako bude cekat v maximalni mozne delce 14 prac dnu na prenos cisla ?
DNSTUFF
Junior

Odeslat příspěvekod Reku 28. 7. 2011 23:22

Jo, jo. Teď mě taky čeká pro známou maraton výpověď O2 ----- a přenos k Vodafone na ČD tarif...... Tak už z toho nespím ;-)
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod DNSTUFF 28. 7. 2011 23:34

je zajimave ze OP na me je dicky nastavej ze mu nereknu to cislo prenostu a chce ho po me nadiktovat a dicky mu reknu ze jsem v terenu a nemam ho pri sobe. Dneska to jedna neunesla a rekla ze kdyz po ni neco chci tak to mam mit pri sobe. Jako sorry uz vidim tu provazanou Klaudii u O2 par kliku a vsechno videj. Kluci PS: muj odhad to bude tech 22 dni..deset na prenos na odpojovaci oddeleni. a dalsich 12nez to dojde k vdf
DNSTUFF
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků