Přenositelnost mobilních čísel [faq+diskuze]

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod dezavy 14. 5. 2011 15:44

já si myslím, že jdeš z bláta do louže :-) Pokud vím, tak O2 i TMO to mají tak, že si tarif můžeš změnit jednou měsíčně v rámci povolených změn. Jednoduše řečeno, máš pár skupin tarifů, mezi kterými můžeš měnit, jak se ti zlíbí.
dezavy
Junior

Odeslat příspěvekod snowboarder 15. 5. 2011 12:09

mohes: to je samozřejmě nesmysl ;) sice máš úvazek, ale to tě neváže k tarifu, tarify můžeš každý měsíc měnit jak se ti zlíbí a to u všech 3 operátorů ;) Naopak to bylo dřív u Vodafone, že když sis koupil telefon, tak jsi během závazku nemohl měnit tarif.
Co se týče závazku - U Vodafone se taky musíš zavázat, i když jen na půl roku, když si kupuješ telefon. U O2 a TM se bez mobilu vázat taky nemusíš. Můžeš mít klasické smlouvy na dobu neurčitou jako u VF. Takže tohle nejsou argumenty ;)
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod dejvidek 15. 5. 2011 12:30

snowboarder píše:......Naopak to bylo dřív u Vodafone, že když sis koupil telefon..........

snowboarder píše:U Vodafone se taky musíš zavázat, i když jen na půl roku

snowboarder píše:Takže tohle nejsou argumenty ;)

Ne to fakt nejsou argumenty, to je jak z marketingové příručky T-Mobile :lol: :lol: :lol:
Co bylo dřív je nám jedno, nezměníme to. A rozdíl mezi půl roku a až třemi léty je snad poněkud značný....
Snow ty snad musíš mít růžový školení od TMO :lol: Možná jsou do dnes tak na hlavu jako kdysi, když sem tam byl na brigádě :lol:
dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod snowboarder 15. 5. 2011 13:33

Ale Dejve, sám víš, že to tak není ;) Jen uvádím na správnou míru informace o tom, že není možné u operátorů měnit tarify. Nebudu se tu bít jednostranně za Vodafone, že? Když někdo napíše, že to u operátorů možné není, napíšu, že to možné je. Když někdo napíše, že u operátorů kromě Vodafone lze mít jen smlouvy s úvazkem, napíšu, že to tak není.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod anonymni 5. 6. 2011 16:18

Zdravím,
dovolím si dát dotaz:
Jaké informace může stávající operátor získat z přenosového čísla k novému operátorovi?
- nového operátora, ke kterému přecházím?
- a co když je to "šedý" operátor? Zjistí stávající operátor přímo "šedivku" nebo síť, ve které je (třeba o2) ?
- a může z přenosového čísla zjistit nový tarif?

Případně díky
anonymni

Odeslat příspěvekod audiobullys 5. 6. 2011 21:33

tarif ne, jen sit operatora.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 6. 2011 05:03

Díky.
A když je to tzv. šedý operátor? Zjistí stávající operátor jen síť, ve které šedý operátor funguje (např. O2), nebo z přenosového čísla zjistí přímo i toho šedého operátora?
Díky
anonymni

Odeslat příspěvekod myšpulín 6. 6. 2011 06:05

Tak šedý operátor je zas jen zákazník klasického operátora, je to stejné, jako když to číslo přeneseš pod firemní tarif. Stávajícímu operátorovi je to jedno.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod anonymni 6. 6. 2011 15:20

Jasně, to je taky pravda.. Díky
anonymni

Odeslat příspěvekod Neosan 9. 6. 2011 08:45

Tak jsem dnes v 5:57 posla sms pro převod čísla od Vf k O2 ... následně se mi vrátila sms, že můj tarif tuto službu neumožňuje :-))) .... v 7:00 jsem volal do Vf, kde mi po přihlášení se pod svým účtem bylo oznámeno, že zaregistrovali mou žádost o přenos čísla ..a následně mi operátor po ověření čísla pro přenos(11-místný kod) potvrdil, že mé číslo bude do 3 pracovních dnů převedeno k jinému operátorovi. 9:14 mi přišla zpráva, že mou žádost o přenos čísla schválili, že než bude číslo přenešeno, mohu služby používat bez omezení ...ale toť vše. Tak uvidíme, pokud se po 3 pracovních dnech nebude nic dít, obrátím se na ČTÚ .... pokud ano, dám vědět, jak dlouho to trvalo.
Neosan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod myšpulín 9. 6. 2011 09:02

A máš už novou sim od O2?
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Neosan 9. 6. 2011 09:21

jasně, že mám ..:-)
Právě dorazila další sms, že o dalším postupu mne budou informovat do 3 pracovních dnů ... tak uvidíme, jak na to ten byrokratický šiml je u Vf ..:-)

-- 9. 6. 2011 10:32 --

ups ... to byla zpráva od O2 :-)
Neosan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Neosan 14. 6. 2011 10:22

..tak 23.6. má být číslo převedeno .... tzn. 14 dnů od požádání.
Neosan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod douda78 17. 6. 2011 19:54

Mám problém v tom, že jsem si vygeneroval kód k přenesení čísla k Vodafonu s paušálem a mobilem. Ale po tom co jsem přišel do prodejny TM a chtěl jsem jim předat vygenerovaný kód, tak mi bylo řečeno, že mi musí nejdřívě doběhnout smlouva (červenec) a že prý to dříve nelze. Tak jsem po tom volal do VF, kde jsem jim zdělil, že bohužel nemůžu dřive přejít.

Tak a teď nevím co mám dělat, protože chci odejít od TM dřív.

Můžete mi poradit?
I7-6700
16GB RAM DDR4 2133MHz
HDD systémový je SSD Samsung EVO 850 250 GB
další HDD je SSD OCZ Agility 3 a WD10EARS
MB - Asus Z170M-plus
douda78
Junior

Odeslat příspěvekod pawe 18. 6. 2011 13:15

Nebo se vyplatit.Nevím ,jak má TM postaveny smluvní pokuty za nedodržení,ale raději bych ten měsíc počkal,jak to komentoval Fíla.
AMD Ryzen 7 7800X3D, 64GB, GIGABYTE AORUS GeForce RTX 4080 16GB MASTER
Samsung Galaxy S24 Ultra 12GB/512GB Titanium Black
pawe
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků