DATAMÁNIE aneb 100 GB dat od O2

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod KrylP 22. 9. 2020 07:18

To je zajímavé, co je problém se simkami, tak se tady žádný chytrý Guru neobjevil...
KrylP
Junior

Odeslat příspěvekod opasino 22. 9. 2020 19:55

Protože všichni v O2 intenzivně pracují na problému. :-)
opasino
Taťka moderátor

Odeslat příspěvekod suram 22. 9. 2020 20:15

O2 guru asi není programátor, maximálné může předat informace o problému se samoobsluhou dál.
suram
Junior

Odeslat příspěvekod KrylP 23. 9. 2020 14:32

To je snad jasné vtipálku, ale mohl by aspoň říct, jestli s tím pohnuli ***** z O2...
Naposledy upravil opasino dne 24. 9. 2020 19:24, celkově upraveno 1
Důvod: Odstraněna vulgarita.
KrylP
Junior

Odeslat příspěvekod suram 23. 9. 2020 15:33

Nepohnuli, když to nejde, to snad není potřeba říkat. :D
suram
Junior

Odeslat příspěvekod Ladislav_Malek 23. 9. 2020 19:04

Můžu se, prosím, zeptat, jak funguje ta služba "Neomezené volání na den" za 15 Kč ? Vím akorát, že to platí do půlnoci, ale nevím, jak se to aktivuje, a jestli aktivace platí jen pro ten daný den, nebo je trvalá a když už to člověk nechce, tak se to musí nějak vypnout. Má to synovec, a na tom čísle nějak podezřele ubývá kredit, tak chci být v obraze :-) Předem díky za rady.
Ladislav_Malek
Junior

Odeslat příspěvekod m4rk3J 23. 9. 2020 19:08

Prostě pokud ten den zavoláš, tak ti strhnou 15 Kč a do 23:59 voláš na ČR čísla zdarma. Aktivuje se to hovorem a samo se neobnovuje.
m4rk3J
Junior

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 24. 9. 2020 07:48

Už se někdo ptal gurua jestli bude 1.10. nějaká zajímavá nabídka na data a ne ten ***** co tam je teď ? O2 guru vylez. :D
Naposledy upravil opasino dne 24. 9. 2020 19:24, celkově upraveno 1
Důvod: Odstraněna vulgarita.
5x - tý zákazník Oskara / Vodafone ( lépe řečeno Českého mobilu - od 10.1.2000, faktura od Českého Mobilu číslo - 14x )
Ředitel ČTÚ
Vrátnej na ČTÚ
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nick Cave 24. 9. 2020 11:11

Oni by stejně nic konkrétního nevěděli, možná jen že se ,,něco'' chystá
Nick Cave
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Standa_82 26. 9. 2020 14:46

Zkousel jste nekdo vypnout ten datovy balicek 100GB v samoobsluze? Proc se vubec ptam? No jde mi o to jestli timhle zpusobem muzu dosahnout preruseni strhavani 300kc za kazdy mesic.
Zatim to resim tak, ze kdyz potrebuju tak tam poslu 300kc.
Standa_82
Junior

Odeslat příspěvekod sullaemail 26. 9. 2020 17:29

No a přesně tak se to má řešit, dle ceníku nejde balíček aktivovat na základě požadavku zákazníka, ale je aktivní jen v této edici simkaret. Takže zkoušet to deaktivovat není vůbec dobrý nápad, už ten balíček zřejmě znovu neaktivujete!
Naposledy upravil opasino dne 27. 9. 2020 15:19, celkově upraveno 1
Důvod: Předchozí příspěvek se necituje, už si to zamapamtuj!
sullaemail
Junior

Odeslat příspěvekod suram 26. 9. 2020 18:28

Jestli to vůbec něco udělá? Já mám aktivováno od začátku "Blokování automatického připojení k internetu v ČR", přesto mi internet automaticky funguje. Deaktivoval jste to někdo? Co to udělalo?
suram
Junior

Odeslat příspěvekod anonymni 27. 9. 2020 09:21

2suram
Pokud je toto blokování zapnuté, tak dle O2 Guru, po vyčerpání 100GB nepůjde internet.
Jinak by šel a účtoval by se denní poplatek.

Tak mi to bylo vysvětleno. Tzn. že toto nastavení se netýká balíčků...
anonymni

Odeslat příspěvekod suram 27. 9. 2020 11:06

Dík. Tak ještě nějaký dobrovolník by mohl vyzkoušet v samoobsluze vypnutí datového balíčku, a už budeme vědět vše. Já na to odvahu nemám, mám jen 1 SIM.
suram
Junior

Odeslat příspěvekod sullaemail 27. 9. 2020 12:13

Vy jste teda dobrák ;-)
sullaemail
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků