VF reklamace neobjednaných služeb

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod mrhule 21. 4. 2020 09:24

AHoj,
chtěl bych poprosit o radu, jestli má cenu bojovat (ČTÚ) nebo je to předem prohrané?

VF mi při změně tarifu popletl nastavení a bez mého vědomí u části čísel aktivoval balíčky, které jsem nežádal a ani nevyužíval. Protože se jednalo o pár stovek, v souhrnné faktuře jsem si toho nevšiml a zjistil to až po půl roce. Nechtěné služby jsem ihned zrušil a vyreklamoval.

Odpověď VF - reklamace možná pouze 3 měsíce zpětně. Hovory údajně uchovávají jenom 2 měsíce, takže nelze dokázat, že služby jsme si neaktivovali sami.

smlouva 2 roky na IČ takže není možné jednoduše odejít.

btw: obdobný trik proveden znovu - u čísel s nulovým tarifem změna na tarif placený a nijak nám to nebylo oznámeno - pouze se to objevilo na faktuře.
mrhule
Junior

Odeslat příspěvekod ze.us 21. 4. 2020 10:18

Ad btw: zadny trik, ale dohledatelna informace.
ze.us
Mírně pokročilý


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků