Vodaf. Předplacenka 30 data zdarma

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 7. 11. 2019 21:40

Letadlo píše:U mě stopka. Ale na té kartě není žádný kredit (respektive kredit 0 korun).


Na mých 3 sim kartách není ani na jedné kredit a budou postupně během dvou měsíců zrušené. Jedou bez omezení. V půlce listopadu přibude další jedna 30. :D 8-)
5x - tý zákazník Oskara / Vodafone ( lépe řečeno Českého mobilu - od 10.1.2000, faktura od Českého Mobilu číslo - 14x )
Ředitel ČTÚ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iguka 7. 11. 2019 22:39

karta bez kreditu, vycucl jsem ted 400MB a konec dat :)
iguka
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 8. 11. 2019 04:32

Také kredit 0 Kč, 400 MB vyčerpáno a stop. Problém možná bude v nastavených balíčcích před převodem tarifu. Tohle je nově aktivovaná několik let stará SIM zdarma, která jen ležela neaktivovaná v šuplíku, kde byl po aktivaci přednastaven balíček 500 MB dat a neomezené SMS zdarma na měsíc, dále šlo aktivovat Zvětšení datového balíčku zdarma 100 MB, data samozřejmě vyčerpány a pak převedeno na tarif 30, po převodu na tarif 30 bohužel zůstal aktivní ten přednastavený balíček z minulého tarifu, kvůli tomu přednastavenému balíčku nefungovalo ani těch 400 MB na den zdarma, bylo třeba přes operátora balíček deaktivovat, bohužel zůstalo i tak aktivní i to Zvětšení datového balíčku zdarma 100 MB, píše to v samoobsluze do 30.11.2019, kvůli tomu je možná po vyčerpání 400 MB stopka. Nebo nevím, proč to někomu jede dál a jiný má stop.
suram
Junior

Odeslat příspěvekod sonix 8. 11. 2019 09:21

Také stopka po 400 MB. Převáděl jsem simkartu z tarifu KARTA PRO PARTU, na které byl aktivní internet na měsíc za 50 Kč, kde jsem využíval ještě vánoční VODAFONE PASSY. Při převodu to hlásilo zrušení i toho měsíčního internetu a v novém tarifu se hned zobrazilo 400 MB, takže se měly původní data deaktivovat před novým převodem na tarif 30?
sonix
Junior

Odeslat příspěvekod suram 8. 11. 2019 09:51

To nevím, každopádně u mé SIM zůstaly balíčky aktivované i po převodu a psalo mi to v samoobsluze něco v tom smyslu, že z důvodu aktivovaných balíčků není možné využívat výhod tarifu 30. Balíček nešel v samoobsluze zrušit, zrušil mi ho až operátor na infolince, pak už to ten text nepsalo, ale data byla úplně zakázána, bylo třeba je ještě v samoobsluze aktivovat, od té doby mám 400 GB na den zdarma a po vyčerpání stop do dalšího dne, a stále mám dle samoobsluhy aktivní Zvětšení datového balíčku 100 MB zdarma do konce listopadu a to nejde v samoobsluze zrušit.
Ředitel by mohl prozradit, jestli má na neomezená data nějakou fintu?
suram
Junior

Odeslat příspěvekod lungaj 8. 11. 2019 10:39

suram píše:...bohužel zůstalo i tak aktivní i to Zvětšení datového balíčku zdarma 100 MB, píše to v samoobsluze do 30.11.2019, kvůli tomu je možná po vyčerpání 400 MB stopka. Nebo nevím, proč to někomu jede dál a jiný má stop.


Tady by mohl být ten zakopaný pes, zkuste Zvětšení datového balíčku jakkoliv zrušit... (a "Datové připojení 30" by mělo být aktivní). Ale je to jen dohad, možná v tom žádný systém není a je to jen zmatek u operátora...
lungaj
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod gotzinger 8. 11. 2019 11:24

Jak dlouho vám trvalo přepnout kartu na Karta 30? Já to objednal včera u operátora a dnes po 24 hodinách stále píše tarif Vodafone karta. A v aplikaci Jakmile vyřídíme váš předchozí požadavek, budete moci změnit nastavení dalších služeb. Děkujeme vám.
gotzinger
Junior

Odeslat příspěvekod suram 8. 11. 2019 11:59

Pár sekund přes samoobsluhu, max 1 minutu.
suram
Junior

Odeslat příspěvekod Letadlo 8. 11. 2019 12:04

Mi to trvalo asi hodinu, převést kartu z Karty pro Partu na Předplacenou kartu 30.

Jinak si myslím, že Vodafone má ve svém informačním systému prostě bordel a z nějakého důvodu u některých karet jednoduše nepočítá transfer. Ředitel ČTÚ má pak jen svoji obvyklou, větší než je běžné, dávku štěstí.

Nejsou to sice Vodafone Vánoce známé z minulých let, ale je to lepší než nic. Toť tak.
Naposledy upravil Letadlo dne 8. 11. 2019 12:14, celkově upraveno 1
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 8. 11. 2019 12:12

No ostatní operátoři předpokládám ale nic lepšího nenabídnou, takže Vodafone Vánoce budou nejlepší. I když T-Mobile ukázal v létě, že to také umí.
suram
Junior

Odeslat příspěvekod iguka 8. 11. 2019 12:28

mám na té kartě taky jakýsi balíček, tak ho nechám zrušit a uvidím, jestli to pomohlo. Pokud ne, i tak je to velmi slušná nabídka vodafonu.
iguka
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod gotzinger 8. 11. 2019 15:14

Tak jsem si všiml, že jakmile se karta přepnula do Karta 30, tak se v samoobsluze ani v aplikaci hodně věcí nedá nastavit. Např. Volání do zahraničí, informace o dalším hovoru na lince, vypnout internetové připojení, apod.
gotzinger
Junior

Odeslat příspěvekod sonix 12. 11. 2019 06:47

V menu SLUŽBY je jen nabídka balíčků VODAFONE PASS a nic víc. :shock:
Zkusil jsem aktivovat Vánoční Vodafone Passy, ale k tomuto tarifu to bohužel nelze. 8-S
sonix
Junior

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků