Operator odmieta prijat reklamaci

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod avalonboy 29. 6. 2019 11:40

Ahoj,

mám problém. Operátor si strhol z predplatenej karty kredit za službu ktorú som nevyužil. Riešil som to s nim cez facebook a nejaký webový formulár. Stále si stoja za tým že službu som využil. Chcel som podať riadnu reklamáciu a mať spísať reklamačný protokol. Na predajni to však odmietli a nechceli so mnou spísať reklamáciu. Na telefonickej linke mi tiež povedali , že oni reklamáciu nemusia prijať , pretože som to riešil cez facebook a emaily. Avšak nejaké emaily nemájú formu riadnej reklamácie, reklamačného protokolu. Ja chcem prejsť normálnym reklamačným procesom a nie dohadovať sa cez emaily kto má pravdu. Nemá operátor povinosť prijať reklamáciu na ktorokoľvek pobočke? Na telefonickej linke mi operátorka povedala že to nie sú boty a u nich klasická reklamácia nefunguje. Viem, že operátori dosť zavadzajú a klamú. Z informácii na internete som sa dozvedel že i operátori majú povinosť spísať reklamačný protokol. Operátorka na tel. linke mi povedala že ak chcem, môžem poslať reklamáciu písomne poštou na sídlo spoločnosti. Takže tak to ide? Na pobočke a ani inak reklamáciu prijať nechcú. Nie je to porušovanie zákona?
avalonboy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Persbrandt 2. 7. 2019 04:22

že by O2?
Persbrandt
Junior

Odeslat příspěvekod standavfr 2. 7. 2019 06:25

Tak sis pobrečel a teď použij Google, najdeš tam všechno co potřebuješ.
standavfr
Junior

Odeslat příspěvekod JanFogas 15. 8. 2019 08:29

Nazdar. Netuším jaké zákony máte na slovensku, ale v ČR prodavající či posktovatel služeb při podání reklamace má povinnost přijmout reklamaci a vytavit protokol (může být zaslán elektronicky, u Vodafonu mi vždy přišlo číslo požadavku v SMS), nedojde-li k jiné dohodě na místě (rozměj poskytnutí slevy či okamžité výměnu zboží). Je úplně jedno, zda reklamuješ boty, službu či fakturu. Prodávající má sice povinnost reklamaci přijmout, ale tím kolotoč teprve začíná. Já měl zatím vždy kliku a vyřízení proběhlo vždy rychle a vždy jsme se domluvili.
JanFogas
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků