Galaxy Watch E-sim Vodafone

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod aernor 14. 6. 2019 22:28

Dobrý den, pořídil jsem si k hodinkám předplacenou kartu od Vodafonu. E-sim jsem přidal bez problému, ale fungují pouze smsky, přijmout nebo odeslat není problém. Ale pokud chci volat na hodinky, tak po chvíli zazní hlas, že jsou vypnuté nebo nedostupné a vzápětí dojde na hodinky smska se zmeškaným voláním a pokud volám z hodinek, tak se číslo vytáčí,ale dál se nic neděje. Neměl někdo stejný problém?
aernor
Junior

Odeslat příspěvekod dj.kure 15. 6. 2019 15:20

To je jako nefungující VoLTE či CS Fallback. Nemáte tam nastaveno něco jako 4G only?
dj.kure
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aernor 15. 6. 2019 17:54

Jde nastavit buď 3G nebo 4G/3G automaticky a mám vybráno to 4G/3G, signál je od dvou čárek na vrch. Na samostatné 3G u nás nemáme pokrytí.
aernor
Junior

Odeslat příspěvekod dj.kure 15. 6. 2019 22:01

Tak jste si asi odpověděl. Jestli hodinky nepodporují VoLTE (nebo není aktivní či podpora ze strany operátora), tak se pro hovor nemají hodinky kam přepojit (na CS Fallback potřebují 3G nebo 2G). A jestli tam 3G není, tak smůla. Přes 4G bez VoLTE hovor neprovedete.
dj.kure
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aernor 18. 6. 2019 16:44

Volat lze opravdu až po připojení k 3G. Ale na simkartě mám povoleno Volte a vodafone má hodinky v podporovaných zařízení, v telefonu Volte taky zapnuté, ale přesto se stále nespojí.
aernor
Junior

Odeslat příspěvekod aernor 23. 6. 2019 10:22

Tak VoLTE u Vodafonu funguje, kupoval jsem hodinky v zahraničí a nakonec bylo nutné změnit CSC pro Vodafone
aernor
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků