smlouva s o2

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod zivan 25. 5. 2019 17:14

Stížnost na vyřízení reklamace k CTU jsi poslala?
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod karolina_h 25. 5. 2019 19:08

Jeste ne ale v pondeli mam mluvit jeste s jednim vedoucim ktery neni z reklamacbiho ktery ma snahu toto vyresit se mnou i v muj prospech. Jelikoz jsem jeste nevedela verdikt vedouci reklamwcniho nic jsem mu nechtela odsouhlssit predem. Uvidim jak to v pondeli probehne snim a kdyztak poslu jelikoz pozaduji jen plneni smlouvy.
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod paty07 26. 5. 2019 00:19

Kašlete na hovory s vedoucím, ještě něco blbě řeknete a bude to v háji. Zkrátka podejte stížnost na ČTÚ, že operátor se rozhodl neplnit závazně uzavřenou smlouvu. Operátor je v hajzlu kvůli tomu, že podmínky měnit dle podmínek může, ale smluvní ujednání mají před podmínkami prioritu. Jejich systém Vás zajímat nemusí, to jsou jejich problémy, stejně jako Váš problém je mít na zaplacení paušálu.
paty07
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Petr, O2 Guru 27. 5. 2019 11:58

karolina_h píše:Mohu si od sveho operatora (mam jeste predplacenou kartu u nekoho jineho a z toho to cisla vse resim)poridit vypis hovoru a budu pozadovat podle seznamu nahravku. Na to nemohou rici nic.
Dat to do TV je taky k zamysleni. Uvidime jaky postoj jeste k tomu zaujmou u druhe reklamace treba se stim bude zabivat vice kompetentnich lidi(treba i jejich pravni jelikoz pozaduji jen plneni smluvnich podminek ktere plnim a oni nechteji) a budou mit rozumnejsi reseni ktere bude schudne i pro me.

-- 29. 4. 2019 11:40 --

Jen pro informace. Koukala jsem na svuj ucet a byla mi zrusena jedna sleva na tarif bez meho souhlasu (meni podminky smlouvy). Doporuceno operatorem abych vyckala na vyjadreni reklamace a asi jsem VIP jelikoz kdyz volam na infolinku nemusim cekat s automatem ale jsem rovnou prepojena na operatora. Ty jsou tak hodni ze mi setri cas :-)


Zdravím,
nahrávky hovorů jsou určeny pouze pro interní účely. Nejsou poskytovány ani po žádosti.
Podrobný výpis hovoru naleznete přímo v Moje O2 a to po přihlášení.
Petr, O2 Guru

-- 27. 5. 2019 12:00 --

karolina_h píše:Tak reklamace na reklamaci neuznana. Nabidka odstoupeni od smlouvy BEZ sankce ale zaplaceni voucheru v hodnote 2500,- za ktery byl zakoupen telefon(voucher je v ramci smlouvy a umozni mi odstoupeni bez placeni ale presto chteji platit neco co je v ramci smlouvy coz muze byt povazovano jako sankce) a kdyz u nich zustanu tak s jejich podminkama a kdyz jsem se zeptala zda neco jako kompenzace za vzniklou chybu tak mi bylo receno ze to je to ze mi uznali a vratili penize za spatne vyuctovani (kdy jsem pozadovala a reklamovala aby mi vyuctovani sedelo s jejich smlouvou)tak to jsou moc hodni ze mi uznali a vratili penize za neco co mam ve smlouve. Je to des me nezajima ze maji bordel v systemu ja se ridim smlouvou ne jejich systemem od toho tam snad maji sve proskolene zamestnance kteri jednaji a uzaviraji smlouvy jmenem spolecnosti. A podle vedouci reklamacniho mel pracovnik pravo mi zrusit jednu tu slevu bez meho souhlasu jen proto ze me o tom informoval ze mi ji rusi. Fakt nahlavu priste to bude neco jibeho


Zdravím,
v případě, že v rámci zřízení služby využila voucher pro nákup telefonu, dojde při předčasném ukončení závazku k vystavení smluvní pokuty, jelikož byl využit telefon za zvýhodněnou cenu a to dle podmínek, této akce.
Petr, O2 Guru
Petr, O2 Guru
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ipanema 27. 5. 2019 13:03

Tady aspoň máte názornou ukázku toho, když si uzavřete smlouvu s O2, co se může stát. Osobně jsem měl od O2 Free CZ na tarifu (v době, kdy byl ještě s 1,5GB dat) + O2 pevný internet 100/20MB (nebo kolik to přesně bylo...) a O2 TV L. Platba 1600,- měsíčně. Rok a půl jsem se dožadoval slevy za kumulaci a souběh služeb. Pokus byl telefonicky, maily, formuláři a přes konzultanta pro pevné služby na J. Babáka v Brně. No a půl roku před koncem smlouvy jsem se sbalil, zaplatil 1400,- sankci za předčasné ukončení smlouvy. Nový operátor mi to vykompenzoval (T-Mobile na mobilu slevou a Netbox na zbytku služeb třemi měsíci zdarma) a je to.
Zde se hodí heslo "byl jsem slepý, ale teď už vidím...".
Karolíny je mi líto, jelikož znám příběh z jedné strany, tak nemůžu být nestranný, ale evidentně do toho spadla rovnýma nohama. Pro mě a moje přátele je O2 zavřené. Doufám, že jedna negativní zkušenost bude stačit a Karolína a její okolí si od O2 nepořídí nic. Stejně jim za to Karolíno nestojíte. (...a nějakýmu Guru ani nepište, nemyslete si, že se vám na to řádně podívají...). No a když nestrannost, tak nestrannost. Opravdu jste si myslela, že vám O2 dá tarif (asi jako novému zákazníkovi) místo 499,- tak za 299,-? Než napíšete "ano", tak upřímně: opravdu? Když to všechno vidíte, jak to u nich běží? Mrzí mě to, ale 2x do jedné sítě už nevstupte.
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod karolina_h 27. 5. 2019 13:38

Jelikoz jsem u nich zakaznikem vice jak pet let jelikoz mam od nich internet a do te doby bez problemu. Takovou cenu jsem necekala ale kdyz vam to jejich zamestnanec nabidne za takovou cenu rejla jsem ze ani nic jineho. Pokud ma jejich zamestnanec pravo uzavirat smlouvy za jejich spolecnost. A to ze mi nabidl slevu na kterou nemel pravo to jak fakt nevedela jelikoz do jejich systemu nevidim(mohou byt osobni slevy atd.. drive takove slevy bylo mozne kombinovat kamarad u nich delal tak to vim nez odesel za lepsima penezma)proto me to ani nijak nezarazilo. Hold za jejich blbost ted budu muset platit ja.
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ipanema 27. 5. 2019 13:49

To tak chodí, podle té poslední vaší věty. Bohužel. Jedno pozitivum to ale má - už se vám to podruhé nestane. Pomoci by mohl úřad, jak je zde už napsáno na 1. i 2. straně.
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod zivan 27. 5. 2019 16:20

Podle me je tam jen problem v tom, ze karolina ten telefon uz pouziva, takze O2 se vrati pouzity telefon. To by mel byt ale jejich problem, jejich chyba.

Ja uz bych to z O2 neresil a napsal CTU, treba tady je nejaky navod i se vzorem:
https://www.dtest.cz/clanek-3295/namitk ... komunikaci

A poslal bych to na uvedeny email CTU. Dulezite je to odeslat do mesice od zamitnuti reklamace a zaplatit tu 100Kc. Zbytecnym dopisovanim s O2 prosvihnes lhutu.
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod karolina_h 27. 5. 2019 16:36

Dekuji behem tydne mam v planu na CTU a lhutu nepromeskam jelikoz posledni reklamace byla ukoncena vcera tak nejaky cas je. Ani vedouci reklamacniho mi neni schopna odeslat na moji prosbu podklady podle ceho takto postupovali(legislativa,zakon,odstavec ze smluvnich podminek) vse jen vytazek bez nejakeho podlozeni pro mne.
Naposledy upravil guiz dne 28. 5. 2019 07:27, celkově upraveno 1
Důvod: Odstraněna citace, předchozí příspěvek se necituje!
karolina_h
Kolemjdoucí


Odeslat příspěvekod xls 28. 5. 2019 20:53

Bohužel, jediná rada, která jakž-takž funguje, je držet se od šmejdů různýho druhu dál. A je jedno, jestli se jedná o plyn, elektriku, volání, pojištění nebo cokoli jinýho. Od O2 po osobních zkušenostech ani neomezený tarif za 1,-, stejně by to byl podvod.
xls
Junior

Odeslat příspěvekod karolina_h 29. 5. 2019 06:33

Ludek_II píše:Mladá slečna Kellnerová potřebuje ke kobyle ještě pozlacené sedlo.



Takovy to komentar bych cekala od zeny ci cloveka s nizsi inzeligenci(a hlavne na socialnich sitich a ne tady)helikoz urazet ci vysmivat se dokaze kazdy ale poradit jen malo kdo.
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ipanema 29. 5. 2019 09:52

Nemáš pravdu. Pokud má někdo nejdražší klisnu na světě a je to právě dcera jednatele, který tě "připravil" o pár stokorun a tisícovek, není to o vysmívání se a ani o závisti.

Nikdo zde neuráží a ani se nevysmívá. Řasenka zmíněné slečny je dražší než vše, co máš teď na sobě. Ale ať si klidně je. Vezmi to do kalkulačky a vezmi si, že bys v této situaci byla ty! Máš roční příjem 5,45 miliard (po utracení všeho co sis chtěla a musela za ten rok koupit) a utratíš za jeden dárek 0,25 miliardy. To je 4,59% celk. ročních úspor. Kolik měsíčně jsi schopná uspořit po zaplacení všeho? Promiň, že se na to ptám, ale musíš k tomu přistoupit takhle! 6000 Kč? Třeba? To je 72 000 Kč ročně. Teď koupíš někomu dárek za 3 300 Kč. Což dělá asi těch 4,59% pro tebe. Takže 3 týdny tvých úspor padnou na 1 dárek. No a když padnou, není asi ani možné, abys rozdávala stokoruny a tisícovky dál a dál. Takhle to mají všichni. I oni a i ty.

Já jsem na tvojí straně, jen si to prostě otoč, že bys měla to, co zde píšu a byla v roli rozhodčího v O2. Nějaká Karolína s jednou reklamací z tisíců, co přicházejí? To bys neřešila. Neměla bys na to ani chuť, ani čas a ani náladu. Proto to celé vidím pro tebe skepticky. O2 nevyrostlo od spodu. Nevyrostli z mála. Kdyby ano, měli by stejné uvažování jako ty, i jako my další, a pokusilo se/navrhli by pružně alespoň nějaké řešení a né to, cos tu popisovala za začátku.

Pokud nedokáže poradit původní prodejce a jak pro tebe osobně vyjednal slevu 2x 100 Kč a 1x 2500 Kč, tak ti stejně přednostně a podpultově vzít zpět se vším, co k tomu náleží, nedokáže ti poradit ani reklamační odd. samotné, je opravdu potřeba zkusit poslední krok (než nad tím celým mávneš rukou, když ti nepomůžou ani oni) na nekalé praktiky. To zde poraděno bylo.
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod sonix 29. 5. 2019 11:02

Karolina má pravdu, však jen člověk s nižší inteligencí by napsal, že by si dceruška miliardáře koupila POZLACENÉ sedlo, to je urážka a výsměch, tyhle nadlidi si nepotřebují kupovat nějakou imitaci. Kdyby si Kellnerová kupovala nějaké sedlo, tak jedině celé ze ZLATA!!!

A jak už jsem to radil hned v druhé odpovědi, je potřeba napsat na ČTU, tak nevím, co tady pořád Karolina řeší! Snad si myslí, že se Kellner slituje a uzná platnost smlouvy, ale to určitě nehrozí, spíš na ni pošle bandu svých právníku, pokud nebude platit fakturované částky, protože u operátorů nemá podaná reklamace vliv na splatnost závazků.
sonix
Junior

Odeslat příspěvekod Ipanema 29. 5. 2019 11:55

Sedlo nemůže být ze zlata. :pozor
Kvůli váze. Zase by nevyhráli, když by Catch Me If You Can hůř skákala.
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků