smlouva s o2

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod karolina_h 24. 4. 2019 20:40

Dobry den, po telefonu jsem uzavrela smlouvu na tarif od o2 puvodni cena 499,- od operatora jsem dostala slevu na kombinaci s internetem 100,- a pak slevu od jejich pracovnika dalsich 100,- je to i ve smlouve (bohuzel obe dve slevy jsou oznacene jako sleva za kombinace tarifu) pri vyuctovani ktere jsem reklamovala jsem zjistila ze mi byla zauctovana jen jedna sleva na tarif a ne obe. Ted mi nabidly dve varianty odstoupeni od smlouva bez sankci a zaplatit voucher v hodnote 2500,-(byl vramci tarifu koupit si mobil a mit na nej slevu 2500,-) nebo pokracovat v tarifu dal ale za cenu 399,- s uplatnenim jen jedne slevy za kombinaci s tarifem. Pri jednani a reseni problemu mi bylo receno ze jejich pracovnik nemel pravo mi dat druhou slevu (ale na smlouve ji mam) Chtela bych bud tarif za stejnou cenu jakou mi puvodne nabizeli a jakou castku jsem podepsala na smlouve nebo odstoupit od smlouvy ale nechce se mi platit jim 2500,- za ten telefon to jim ho radsi vratim(ale tako varianta vraceni pry neni mozna jen zaplatit). Nevedel by nekdo jak dal? Dekuji
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod zivan 25. 4. 2019 07:12

Kdybych ten telefon chtel, ale ne za plnou cenu, tak bych se zkusil dohodnout na vraceni jen casti toho poukazu (treba proto, ze podle Heureky maji jinde ten telefon v ceske distribuci o tisicovku levnejsi). Jinak bych trval na zruseni smlouvy na tarif i na telefon, ze bez poukazu bych si ho nekoupil. Muzes zkusit dotaz na CTU a kopii na O2.
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Junior

Odeslat příspěvekod sonix 25. 4. 2019 08:04

Rozhodně se obraťte na ČTU, protože co je napsáno ve smlouvě, to je směroplatné a pokud O2 požaduje jinou částku s odůvodněním, že se jejich zaměstnanec spletl, tak to vás vůbec nemusí zajímat, ať si to vyříděj mezi sebou. Samozřejmě ovšem musíte zaplatit celou požadovanou částku, protože platba nemá ani v případě reklamace odkladný účinek.
sonix
Junior

Odeslat příspěvekod Jaroslav Neubauer 25. 4. 2019 10:25

Dobrý den,

velice se omlouvám za chybu daného pracovníka a rád bych se detailně podíval na možnosti vyřešení tohoto omylu. Prosím, napište na info@o2guru.cz a uveďte tam odkaz na tohle vlákno + telefonní číslo, k němuž jsou vystaveny faktury. Věřím, že se nám podaří nalézt řešení vzniklé situace.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Jaroslav Neubauer
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod karolina_h 25. 4. 2019 13:46

reklamace byla uznana a penize budou vraciny (preplatek) faktury jsem vsechny zaplatila ve stanovene lhute.
Ted jsem bohuzel tlacena pracovnikem reklamacniho abych ukoncila smlouvu a zaplatila voucher nebo ponechala si tarif za jejich cenu 399,-. i ve vyjadreni k reklamaci je tam toto uvedeno.
Na základě telefonické domluvy ze dne 25. 4. 2019 Vás budu telefonicky kontaktovat 29. 4. 2019
v 10:00 na Vašem kontaktním telefonním čísle xxx xxx xxx . V případě neuskutečnění telefonické
domluvy dojde ke zrušení jedné slevy za kombinaci tarifů, služba č. xxx xxx xxx zůstane aktivní se
závazkem do 20. 2. 2021 v souladu s platným Ceníkem a platnými Všeobecnými podmínkami.
Jak si mohou dovolit bez meho souhlasi menit smluvni podminky jen ze jim nezvednu telefon to nechapu.
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod karolina_h 28. 4. 2019 16:15

Sleva na tarif ktera je uvedena i ve smlouve na tarif neni pry soucast tarifu. To je vtip.
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod petyo 28. 4. 2019 20:50

Zajimavá situace. Každopádně řešit přes ČTÚ a ČOI. Co s nima. Oni se ze zákazníkama taky nepářou. A pokud chtějí zrušit smlouvu tak pěkně od začátku. Co je mi do toho, že chtějí doplatit telefon. Ať si ho klidně vezmou zpátky. Jejich chyba.
petyo
Junior

Odeslat příspěvekod karolina_h 29. 4. 2019 10:18

Telefonicka domluva probehla stylem ze polozil zda jsem si to rozmyslela. Sdelila jsem ze ne z duvodu ze byla podana reklamace na jrjich reseni situace. Rekl ze tudiz mi zrusi jednu slevu(kterou mam napsanou ve smlouve, jelikoz mi vraceli penize z vyuctovani tudiz obe dve slevy uznali). Ptala jsem se jakym pravem mohou menit zneni smlouvy bez meho souhlasu. Neodpovedel. Pozadala jsem ze pokud neni tedy kompetentni mi na toto odpovedet prala jsemsi byt prepojena na jeho vedouciho. Jako automat se rozloucil mezi tim co jsem mu opakovala at me prepoji na vedouciho a zavesil. To je opravdu jednani.
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod zivan 29. 4. 2019 10:36

Ja uz bych si vsechno volani v tomhle pripade nahraval.
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Junior

Odeslat příspěvekod petyo 29. 4. 2019 10:43

Takhle nějak si představuji jednání šmejdů. Klidně bych to poslal i do nějakého pořadu do televize. Třeba je to zaujme.
petyo
Junior

Odeslat příspěvekod karolina_h 29. 4. 2019 10:45

Taky me to napadlo. Ale az potom co jsme hovor ukoncila :-(. Ale oni si vsechny hovory nahravaji.

-- 29. 4. 2019 10:52 --

Jelikoz toto se mnou resi jeste jedna osoba ktrea je dosti v tom sbehla v takovem jedna. Domluvily jsme se ze pockame na vyjadreni reklamace na reklamaci. Jestr se pokousi aby byla kontaktovana vedoucim ale jelikoz uz minuly tyden mela zajem byt vedoucim kontaktovana vedoucim a panem ktery resi prvni reklamaci a ani jeden ji nekontaktoval tak nevim.
Prijde mi nefer platit za jejich selhani at vyssi cenou tarifu ci hodnotu voucheru. Kdyby treba rekli ze pokud u nich zustanu jen s jednou slevou a k tomu jako kompenzaci za vzniklou situaci dostanu slevu treba na koupy telefonu. Prijde mi to mnohem schudnejsi nez toto.
Jo bude to asi jeste zajimave. Kdyz pan mi zmeni uctovani sluzeb bez meho souhlasu.
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod petyo 29. 4. 2019 11:02

Oni si hovory sice nahrávají, ale pokud budou svědčit proti nim tak se ta nahrávka 100% ztratí.

-- 29. 4. 2019 10:05 --

Jaroslav Neubauer píše:Dobrý den,

velice se omlouvám za chybu daného pracovníka a rád bych se detailně podíval na možnosti vyřešení tohoto omylu. Prosím, napište na info@o2guru.cz a uveďte tam odkaz na tohle vlákno + telefonní číslo, k němuž jsou vystaveny faktury. Věřím, že se nám podaří nalézt řešení vzniklé situace.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2


Vy tohle rozhodně nemáte řešit se zákazníkem. Pokud váš zaměstnanec udělal chybu tak si to řeště s ním. Tady se chováte naoko slušně a přitom se k zákazníkům chováte jak hovada. Kdyby u nás fungovali úřady jak by měli tak by jste už dávno museli své chování změnit a nebo by jste už dávno byli bez frekvencí.
petyo
Junior

Odeslat příspěvekod karolina_h 29. 4. 2019 11:18

Mohu si od sveho operatora (mam jeste predplacenou kartu u nekoho jineho a z toho to cisla vse resim)poridit vypis hovoru a budu pozadovat podle seznamu nahravku. Na to nemohou rici nic.
Dat to do TV je taky k zamysleni. Uvidime jaky postoj jeste k tomu zaujmou u druhe reklamace treba se stim bude zabivat vice kompetentnich lidi(treba i jejich pravni jelikoz pozaduji jen plneni smluvnich podminek ktere plnim a oni nechteji) a budou mit rozumnejsi reseni ktere bude schudne i pro me.

-- 29. 4. 2019 11:40 --

Jen pro informace. Koukala jsem na svuj ucet a byla mi zrusena jedna sleva na tarif bez meho souhlasu (meni podminky smlouvy). Doporuceno operatorem abych vyckala na vyjadreni reklamace a asi jsem VIP jelikoz kdyz volam na infolinku nemusim cekat s automatem ale jsem rovnou prepojena na operatora. Ty jsou tak hodni ze mi setri cas :-)
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod karolina_h 24. 5. 2019 12:07

Tak reklamace na reklamaci neuznana. Nabidka odstoupeni od smlouvy BEZ sankce ale zaplaceni voucheru v hodnote 2500,- za ktery byl zakoupen telefon(voucher je v ramci smlouvy a umozni mi odstoupeni bez placeni ale presto chteji platit neco co je v ramci smlouvy coz muze byt povazovano jako sankce) a kdyz u nich zustanu tak s jejich podminkama a kdyz jsem se zeptala zda neco jako kompenzace za vzniklou chybu tak mi bylo receno ze to je to ze mi uznali a vratili penize za spatne vyuctovani (kdy jsem pozadovala a reklamovala aby mi vyuctovani sedelo s jejich smlouvou)tak to jsou moc hodni ze mi uznali a vratili penize za neco co mam ve smlouve. Je to des me nezajima ze maji bordel v systemu ja se ridim smlouvou ne jejich systemem od toho tam snad maji sve proskolene zamestnance kteri jednaji a uzaviraji smlouvy jmenem spolecnosti. A podle vedouci reklamacniho mel pracovnik pravo mi zrusit jednu tu slevu bez meho souhlasu jen proto ze me o tom informoval ze mi ji rusi. Fakt nahlavu priste to bude neco jibeho
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod karolina_h 24. 5. 2019 18:15

Vedouci reklamacniho mi rekl ze jejich pracovnik mel pravo mi zrusit slevu na kombinaci tarifu jelikoz to jejich system neumoznuje, ale tudiz doslo ke zmene smlouvy bez meho svoleni. Pry stacilo ze me o tom informoval i kdyz jsem stim nesouhlasila. Ale nikde neni ve smluvnich podminkach nenasla ci jsem prehledla ze maji na to pravo. Neresil nekdo zmenu ve smlouve bez jeho souhlasu?
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod zivan 25. 5. 2019 18:14

Stížnost na vyřízení reklamace k CTU jsi poslala?
zivan
Junior

Odeslat příspěvekod karolina_h 25. 5. 2019 20:08

Jeste ne ale v pondeli mam mluvit jeste s jednim vedoucim ktery neni z reklamacbiho ktery ma snahu toto vyresit se mnou i v muj prospech. Jelikoz jsem jeste nevedela verdikt vedouci reklamwcniho nic jsem mu nechtela odsouhlssit predem. Uvidim jak to v pondeli probehne snim a kdyztak poslu jelikoz pozaduji jen plneni smlouvy.
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod paty07 26. 5. 2019 01:19

Kašlete na hovory s vedoucím, ještě něco blbě řeknete a bude to v háji. Zkrátka podejte stížnost na ČTÚ, že operátor se rozhodl neplnit závazně uzavřenou smlouvu. Operátor je v hajzlu kvůli tomu, že podmínky měnit dle podmínek může, ale smluvní ujednání mají před podmínkami prioritu. Jejich systém Vás zajímat nemusí, to jsou jejich problémy, stejně jako Váš problém je mít na zaplacení paušálu.
paty07
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Petr, O2 Guru 27. 5. 2019 12:58

karolina_h píše:Mohu si od sveho operatora (mam jeste predplacenou kartu u nekoho jineho a z toho to cisla vse resim)poridit vypis hovoru a budu pozadovat podle seznamu nahravku. Na to nemohou rici nic.
Dat to do TV je taky k zamysleni. Uvidime jaky postoj jeste k tomu zaujmou u druhe reklamace treba se stim bude zabivat vice kompetentnich lidi(treba i jejich pravni jelikoz pozaduji jen plneni smluvnich podminek ktere plnim a oni nechteji) a budou mit rozumnejsi reseni ktere bude schudne i pro me.

-- 29. 4. 2019 11:40 --

Jen pro informace. Koukala jsem na svuj ucet a byla mi zrusena jedna sleva na tarif bez meho souhlasu (meni podminky smlouvy). Doporuceno operatorem abych vyckala na vyjadreni reklamace a asi jsem VIP jelikoz kdyz volam na infolinku nemusim cekat s automatem ale jsem rovnou prepojena na operatora. Ty jsou tak hodni ze mi setri cas :-)


Zdravím,
nahrávky hovorů jsou určeny pouze pro interní účely. Nejsou poskytovány ani po žádosti.
Podrobný výpis hovoru naleznete přímo v Moje O2 a to po přihlášení.
Petr, O2 Guru

-- 27. 5. 2019 12:00 --

karolina_h píše:Tak reklamace na reklamaci neuznana. Nabidka odstoupeni od smlouvy BEZ sankce ale zaplaceni voucheru v hodnote 2500,- za ktery byl zakoupen telefon(voucher je v ramci smlouvy a umozni mi odstoupeni bez placeni ale presto chteji platit neco co je v ramci smlouvy coz muze byt povazovano jako sankce) a kdyz u nich zustanu tak s jejich podminkama a kdyz jsem se zeptala zda neco jako kompenzace za vzniklou chybu tak mi bylo receno ze to je to ze mi uznali a vratili penize za spatne vyuctovani (kdy jsem pozadovala a reklamovala aby mi vyuctovani sedelo s jejich smlouvou)tak to jsou moc hodni ze mi uznali a vratili penize za neco co mam ve smlouve. Je to des me nezajima ze maji bordel v systemu ja se ridim smlouvou ne jejich systemem od toho tam snad maji sve proskolene zamestnance kteri jednaji a uzaviraji smlouvy jmenem spolecnosti. A podle vedouci reklamacniho mel pracovnik pravo mi zrusit jednu tu slevu bez meho souhlasu jen proto ze me o tom informoval ze mi ji rusi. Fakt nahlavu priste to bude neco jibeho


Zdravím,
v případě, že v rámci zřízení služby využila voucher pro nákup telefonu, dojde při předčasném ukončení závazku k vystavení smluvní pokuty, jelikož byl využit telefon za zvýhodněnou cenu a to dle podmínek, této akce.
Petr, O2 Guru
Petr, O2 Guru
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ipanema 27. 5. 2019 14:03

Tady aspoň máte názornou ukázku toho, když si uzavřete smlouvu s O2, co se může stát. Osobně jsem měl od O2 Free CZ na tarifu (v době, kdy byl ještě s 1,5GB dat) + O2 pevný internet 100/20MB (nebo kolik to přesně bylo...) a O2 TV L. Platba 1600,- měsíčně. Rok a půl jsem se dožadoval slevy za kumulaci a souběh služeb. Pokus byl telefonicky, maily, formuláři a přes konzultanta pro pevné služby na J. Babáka v Brně. No a půl roku před koncem smlouvy jsem se sbalil, zaplatil 1400,- sankci za předčasné ukončení smlouvy. Nový operátor mi to vykompenzoval (T-Mobile na mobilu slevou a Netbox na zbytku služeb třemi měsíci zdarma) a je to.
Zde se hodí heslo "byl jsem slepý, ale teď už vidím...".
Karolíny je mi líto, jelikož znám příběh z jedné strany, tak nemůžu být nestranný, ale evidentně do toho spadla rovnýma nohama. Pro mě a moje přátele je O2 zavřené. Doufám, že jedna negativní zkušenost bude stačit a Karolína a její okolí si od O2 nepořídí nic. Stejně jim za to Karolíno nestojíte. (...a nějakýmu Guru ani nepište, nemyslete si, že se vám na to řádně podívají...). No a když nestrannost, tak nestrannost. Opravdu jste si myslela, že vám O2 dá tarif (asi jako novému zákazníkovi) místo 499,- tak za 299,-? Než napíšete "ano", tak upřímně: opravdu? Když to všechno vidíte, jak to u nich běží? Mrzí mě to, ale 2x do jedné sítě už nevstupte.
Můj mobil: OnePlus 3
Ipanema
Junior

Odeslat příspěvekod karolina_h 27. 5. 2019 14:38

Jelikoz jsem u nich zakaznikem vice jak pet let jelikoz mam od nich internet a do te doby bez problemu. Takovou cenu jsem necekala ale kdyz vam to jejich zamestnanec nabidne za takovou cenu rejla jsem ze ani nic jineho. Pokud ma jejich zamestnanec pravo uzavirat smlouvy za jejich spolecnost. A to ze mi nabidl slevu na kterou nemel pravo to jak fakt nevedela jelikoz do jejich systemu nevidim(mohou byt osobni slevy atd.. drive takove slevy bylo mozne kombinovat kamarad u nich delal tak to vim nez odesel za lepsima penezma)proto me to ani nijak nezarazilo. Hold za jejich blbost ted budu muset platit ja.
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ipanema 27. 5. 2019 14:49

To tak chodí, podle té poslední vaší věty. Bohužel. Jedno pozitivum to ale má - už se vám to podruhé nestane. Pomoci by mohl úřad, jak je zde už napsáno na 1. i 2. straně.
Ipanema
Junior

Odeslat příspěvekod zivan 27. 5. 2019 17:20

Podle me je tam jen problem v tom, ze karolina ten telefon uz pouziva, takze O2 se vrati pouzity telefon. To by mel byt ale jejich problem, jejich chyba.

Ja uz bych to z O2 neresil a napsal CTU, treba tady je nejaky navod i se vzorem:
https://www.dtest.cz/clanek-3295/namitk ... komunikaci

A poslal bych to na uvedeny email CTU. Dulezite je to odeslat do mesice od zamitnuti reklamace a zaplatit tu 100Kc. Zbytecnym dopisovanim s O2 prosvihnes lhutu.
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Junior

Odeslat příspěvekod karolina_h 27. 5. 2019 17:36

Dekuji behem tydne mam v planu na CTU a lhutu nepromeskam jelikoz posledni reklamace byla ukoncena vcera tak nejaky cas je. Ani vedouci reklamacniho mi neni schopna odeslat na moji prosbu podklady podle ceho takto postupovali(legislativa,zakon,odstavec ze smluvnich podminek) vse jen vytazek bez nejakeho podlozeni pro mne.
Naposledy upravil guiz dne 28. 5. 2019 08:27, celkově upraveno 1
Důvod: Odstraněna citace, předchozí příspěvek se necituje!
karolina_h
Kolemjdoucí


Odeslat příspěvekod xls 28. 5. 2019 21:53

Bohužel, jediná rada, která jakž-takž funguje, je držet se od šmejdů různýho druhu dál. A je jedno, jestli se jedná o plyn, elektriku, volání, pojištění nebo cokoli jinýho. Od O2 po osobních zkušenostech ani neomezený tarif za 1,-, stejně by to byl podvod.
xls
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod karolina_h 29. 5. 2019 07:33

Ludek_II píše:Mladá slečna Kellnerová potřebuje ke kobyle ještě pozlacené sedlo.



Takovy to komentar bych cekala od zeny ci cloveka s nizsi inzeligenci(a hlavne na socialnich sitich a ne tady)helikoz urazet ci vysmivat se dokaze kazdy ale poradit jen malo kdo.
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ipanema 29. 5. 2019 10:52

Nemáš pravdu. Pokud má někdo nejdražší klisnu na světě a je to právě dcera jednatele, který tě "připravil" o pár stokorun a tisícovek, není to o vysmívání se a ani o závisti.

Nikdo zde neuráží a ani se nevysmívá. Řasenka zmíněné slečny je dražší než vše, co máš teď na sobě. Ale ať si klidně je. Vezmi to do kalkulačky a vezmi si, že bys v této situaci byla ty! Máš roční příjem 5,45 miliard (po utracení všeho co sis chtěla a musela za ten rok koupit) a utratíš za jeden dárek 0,25 miliardy. To je 4,59% celk. ročních úspor. Kolik měsíčně jsi schopná uspořit po zaplacení všeho? Promiň, že se na to ptám, ale musíš k tomu přistoupit takhle! 6000 Kč? Třeba? To je 72 000 Kč ročně. Teď koupíš někomu dárek za 3 300 Kč. Což dělá asi těch 4,59% pro tebe. Takže 3 týdny tvých úspor padnou na 1 dárek. No a když padnou, není asi ani možné, abys rozdávala stokoruny a tisícovky dál a dál. Takhle to mají všichni. I oni a i ty.

Já jsem na tvojí straně, jen si to prostě otoč, že bys měla to, co zde píšu a byla v roli rozhodčího v O2. Nějaká Karolína s jednou reklamací z tisíců, co přicházejí? To bys neřešila. Neměla bys na to ani chuť, ani čas a ani náladu. Proto to celé vidím pro tebe skepticky. O2 nevyrostlo od spodu. Nevyrostli z mála. Kdyby ano, měli by stejné uvažování jako ty, i jako my další, a pokusilo se/navrhli by pružně alespoň nějaké řešení a né to, cos tu popisovala za začátku.

Pokud nedokáže poradit původní prodejce a jak pro tebe osobně vyjednal slevu 2x 100 Kč a 1x 2500 Kč, tak ti stejně přednostně a podpultově vzít zpět se vším, co k tomu náleží, nedokáže ti poradit ani reklamační odd. samotné, je opravdu potřeba zkusit poslední krok (než nad tím celým mávneš rukou, když ti nepomůžou ani oni) na nekalé praktiky. To zde poraděno bylo.
Můj mobil: OnePlus 3
Ipanema
Junior

Odeslat příspěvekod sonix 29. 5. 2019 12:02

Karolina má pravdu, však jen člověk s nižší inteligencí by napsal, že by si dceruška miliardáře koupila POZLACENÉ sedlo, to je urážka a výsměch, tyhle nadlidi si nepotřebují kupovat nějakou imitaci. Kdyby si Kellnerová kupovala nějaké sedlo, tak jedině celé ze ZLATA!!!

A jak už jsem to radil hned v druhé odpovědi, je potřeba napsat na ČTU, tak nevím, co tady pořád Karolina řeší! Snad si myslí, že se Kellner slituje a uzná platnost smlouvy, ale to určitě nehrozí, spíš na ni pošle bandu svých právníku, pokud nebude platit fakturované částky, protože u operátorů nemá podaná reklamace vliv na splatnost závazků.
sonix
Junior

Odeslat příspěvekod Ipanema 29. 5. 2019 12:55

Sedlo nemůže být ze zlata. :pozor
Kvůli váze. Zase by nevyhráli, když by Catch Me If You Can hůř skákala.
Můj mobil: OnePlus 3
Ipanema
Junior

Odeslat příspěvekod Ludek_II 29. 5. 2019 16:27

Omlouvám se Karolíně, že jsem ji dostatečně srozumitelně nepolitoval a omlouvám se slečně zbohatlíkové Kellnerové za to, že jsem ji urazil jen pozlacenou imitací. Určitě bude mít sedlo jaké svět neviděl.
Takové sedlo něco stojí, proto tě,Karolíno, O2 okradlo.
Ludek_II
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ze.us 29. 5. 2019 20:59

OT: Sedlo ji snad koupil pritel, ne?
ze.us
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků