Vánoční nabídky českých operátorů (2015)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod krtenek 18. 11. 2015 20:22

Tiskové oddělení Vod píše:Pěkný den, jak už tu několikrát padlo, pro využívání dárku stačí tato kombinace: Balíček ke kartě + zapnuté Účtování mobilních dat po vyčerpání základního objemu dat (v samoobsluze dočasně jako "data nad rámec balíčku"). Když si účtování dalších dat vypnete, tak dárek přestáváte čerpat. Když si ho zase zapnete, opět ho můžete čerpat. Určitě zrušením o nic nepřijdete napořád. Ale pro využívání dárku musí být účtování dalších dat zapnuté.
Ondra
Už se v tom ztrácím, protože teď mám všechny dárky v aplikaci nerozbalené! Přitom včera bylo těch 100 GB rozbalených.

Doplňuji: Po aktivaci zlodějského dokupování dat je opět 100 GB rozbalených jako včera. Takže to vypadá, že to i funguje.
Naposledy upravil krtenek dne 18. 11. 2015 20:34, celkově upraveno 1
krtenek
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Reku 18. 11. 2015 20:27

ka-spel píše:Tam je něco sledovatelného? Skylink.cz zkouší taky vnucovat HBO.

Na HBO GO mě nezaujalo nic, ani jeden zajímavý film....
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod snoop69 18. 11. 2015 20:47

krtenek píše:Doplňuji: Po aktivaci zlodějského dokupování dat je opět 100 GB rozbalených jako včera. Takže to vypadá, že to i funguje.

To tvoje "zlodějské dokupování" je už trapný. Kdo tě nutí využívat dárek od Vodafone ?
Alcatel OT 302,Siemens C55,Siemens CX75(modified),SE K750i(W800,modified)...Samsung S8500 Wave(android port), LG V20
LCD TV SAMSUNG 42M87BD , WD TV LIVE - 2TB , 1TB , Onkyo TX-NR807 ,Heco Metas 700 , Magnat Betasub 30A
snoop69
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod amrut 19. 11. 2015 10:28

Tak mi bylo operátorem Vodafonu právě sděleno, že 100GB balíček nejde zprovoznit u telefonu bez podpory LTE.V podmínkách jsem ovšem nic takového nenašel...
amrut
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod rallydavid 19. 11. 2015 10:30

Zdravím,

chtěl bych se zeptat jestli nevíte někdo podrobnosti (podmínky jsem si četl, ale stále nevím, jestli to v mém případě bude fungovat) o Vánoční nabídce Vodafonu.

Vím, že Vodafone dává jako Vánoční nabídku přes svoji aplikaci data navíc ke svým sim. Chtěl jsem se zeptat jestli tato akce platí i pro akční limitované sim, kde je kredit 0kč (je to tato sim: http://www.mobilmania.cz/bleskovky/vodafone-rozdava-sim-s-mobilnim-internetem-na-mesic-zdarma/sc-4-a-1329538/default.aspx ) a je u nich 150MB na první měsíc zdarma. Sim ještě nemám aktivovanou (nechávám na případ nouze) a zajímalo by mě, jestli by šlo tuto akci uplatnit i na ní, pak by mělo smysl ji využít ihned.

Díky
rallydavid
Junior

Odeslat příspěvekod Reku 19. 11. 2015 11:07

amrut - kecají nesmysly. Dokince můžeš balíček 100GB aktivovat přes jakýkoli smartfoun s aplikací MujVodafone a můžeš být připojen přes jakéhokoli jiného operátora nebo wifi.
Pak už jede připojení i na 3G bez LTE. Sám mám telefon jen s 3G a jede perfektně, i aktivaci jsem dělal přes wifi na jiném telefonu....

-- 19. 11. 2015 12:07 --

rallydavid - ano, jde to !!!
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod amrut 19. 11. 2015 11:24

Reku - no já si to myslím taky, ale v aplikaci jsem rozbalil balíček, napsali, že pošlou SMS o aktivaci a za 10 minut mi napsali, že z technických důvodů nyní nemůžou zpracovat požadavek atd.Balíček se neaktivoval ani po více než 24 hodinách a po zavolání na zákaznickou linku mi řekli tohle.
amrut
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod třešinka 19. 11. 2015 12:12

Taky brzda s balíčkem. Na běžném čísle rozbalení a aktivace bez problémů - 2 sms i změna v samoobsluze (" Čerpání dat: xxx z 102 650 MB"). Mám 3G pádlo.

U datové simky mi visí Dárek rozbalen, přišla osekaná sms o aktivním službě Promo bez časového upřesnění platnosti, v samoobsluze žádná změna a operátor nevidí službu aktivní a nabádá k opětovnému vyzvednutí dárku.
třešinka
Junior

Odeslat příspěvekod spartann 19. 11. 2015 12:31

řeším záhadu, proč mi nejde přihlásit se k LTE od Vodafone, nechal jsem si poslat od Vodafone sim zdarma, ručně vyhledám síť (najde mi to Vodafone 2G + Vodafone 4G), píše to: přihlášení k Vodafone 4G proběhlo úspěšně, ale telefon je furt připojený k 2G, neměl někdo stejný problém? Mám ještě jednu simku s tarifem, v létě mi LTE fungovalo bez problému, ale dneska se už také nepřihlásí k LTE....nevíte, kde může být problém? LTE tu běhá na frekvenci 800MHZ

zkoušel jsem ještě simky od O2 + T-Mobile, a ve stejném telefonu LTE běhá bez problémů

Díky za rady
spartann
Junior

Odeslat příspěvekod snoop69 19. 11. 2015 12:45

Měl jsem stejný problém že mi na simce Vodafone nešlo LTE i když byla simka nová s podporou LTE. Na prodejně Vodafone mi půjčili jinou simku a LTE šlo tak napsali na technické oddělení Vodafone.
Alcatel OT 302,Siemens C55,Siemens CX75(modified),SE K750i(W800,modified)...Samsung S8500 Wave(android port), LG V20
LCD TV SAMSUNG 42M87BD , WD TV LIVE - 2TB , 1TB , Onkyo TX-NR807 ,Heco Metas 700 , Magnat Betasub 30A
snoop69
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spartann 19. 11. 2015 13:56

snoop69: no právě dneska mi přišla simka, mobil najde LTE sit, přihlásí se uspesne, ale furt je připojený na 2G, ještě jsem zkoušel simku, která fungovala v létě bez problému na LTE, a ta taky už nejde přihlásit k LTE (stejný problém, jako u ty nové)
spartann
Junior

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 19. 11. 2015 16:49

amrut píše:Tak mi bylo operátorem Vodafonu právě sděleno, že 100GB balíček nejde zprovoznit u telefonu bez podpory LTE.V podmínkách jsem ovšem nic takového nenašel...

Pěkný den, amrute,
žádná taková podmínka opravdu není, omlouvám se, pokud jste to slyšel od některého z kolegů. Ondra

-- 19. 11. 2015 17:55 --

spartann: Jestli vám LTE pořád nejde, napište nám prosím přes http://tam.je/forum, ověříme nastavení přímo u čísla. Díky, Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod amrut 20. 11. 2015 10:40

Tak po dalším telefonátu byl problém předán na technické oddělení k řešení, lhůta k vyřízení do 23.11.
amrut
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod rallydavid 20. 11. 2015 12:11

Reku píše:rallydavid - ano, jde to !!!


A chápu to dobře, že balíček 100GB má platnost 31 dní, tzn. že ho budu moci ještě jednou v daném akčním období obnovit? Kdybych to aktivoval dnes tak to je cca nějakého 21.12?
Nebo mi to půjde jen jednou, protože příští měsíc už nebudu mít na kartě žádný kredit ani data pro další měsíc a ten balíček je až po spotřebovaní primárních dat?
díky
rallydavid
Junior

Odeslat příspěvekod spartann 20. 11. 2015 17:36

tak už jsem problem vyřešil, proč nešlo přihlášení do LTE

dal jsem simku do jiného mobilu, a tam LTE naběhlo bez problému, poté jsem přendal simku zpátky do mobilu, kde to nešlo. Po chvilce LTE též naběhlo, zajímavá příčina
spartann
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků