Vodafone mile překvapil věrného zákazníka

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod dj.mirRa 28. 7. 2015 14:07

No však to jsem řekl. Pouze s tím rozdílem, že vy si myslíte, že rozdají maximum plnění. Což se nestane. A počet tabletů k rozdáni není dán jejich fyzickým množstvím na skladě, ale cenou rozdaneho zboží. Zbytek se dá do jiného proma anebo volně prodá.
Dělám na firmě v oddělení, kde se takoveto akce plánují.
dj.mirRa
Junior

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 28. 7. 2015 14:11

Nemůžeš rozdat víc kusů než máš. To je zásadní. S cenou můžeš čarovat podle libovůle. Určitě nebudeš v případě že ti budou fyzicky chybět volat do Čajny a objednávat linku aby je dodělala. Příklad, měli jich tisíc, rezervu si dali 100 kusů. Podle toho vymýšleli klíče , aby jim systém vyplivl +- stejné číslo. Cena není v tomto případě podstatná.
Ředitel ČTÚ
Vrátnej na ČTÚ
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dj.mirRa 28. 7. 2015 14:14

Diskuze s vámi nemá smysl. Řekl jsem, jak se taková akce plánuje a vy my tady začnete řešit marginálie. Samozřejmě, že mají dostatek kusů. Ale zásadní jsou obvykle náklady na akci v podobě penízků ;-)
Výjimkou jsou jen akce, kdy rozdám neprodejné krámy.
dj.mirRa
Junior

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 28. 7. 2015 14:16

Problém je v tom, že ty hovoříš o zcela jiné akci než probíhá u Vodafone. Ty hovoříš o akci, na jejímž počátku je nějaká suma peněz. Tady ale jde o akci, na jejímž počátku je nějaký počet tabletů. Už chápeš rozdíl ? Ty tablety už nikde nekoupíš ( jako operátor ), páč se vyráběly někdy před rokem, dvěma. Na linku už to nikdo znovu do výroby nedá.

A jak píšeš. Je to přesně akce - kdy Vodafone rozdává neprodejné krámy.
Naposledy upravil Ředitel ČTÚ dne 28. 7. 2015 14:22, celkově upraveno 1
Ředitel ČTÚ
Vrátnej na ČTÚ
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dj.mirRa 28. 7. 2015 14:21

Ale to je jen specifikum tohoto případu! Já mluvil všeobecně o principu plánování těchto akcí. Na tom, že Vodafone samozřejmě plus mínus nějaké drobné ví, kolik lidí má nárok a stejně je nutné žádat, místo aby to rozesílali tak nějak automaticky, jsem jen chtěl demonstrovat, že za těmi podmínkami je normální vychcanost.
dj.mirRa
Junior

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 28. 7. 2015 14:22

Toto je vlákno o tomto případu. V jiném případě jsi off topic. :D
Ředitel ČTÚ
Vrátnej na ČTÚ
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod schluss 28. 7. 2015 15:14

Ředitel ČTÚ píše:Vítej v klubu těch co jsou u Vodafone dýl než ti co už tablet dostali, ale Vodafone jim špatně uvádí délku služby. :)

Dnes jsem volal na zákaznickou linku, nárok na tablet dle údajů v systému mám, divil se, že jsem dopis nedostal---chvíli pauza na poradu s příslušným oddělením---, ale musím poslat písemně na odd. věrnostních odměn a nárok bude posouzen "individuálně". Hmmm....
Naposledy upravil Fíla dne 28. 7. 2015 18:01, celkově upraveno 1
Důvod: citace zkrácena
schluss
Junior

Odeslat příspěvekod kajer 28. 7. 2015 18:47

Ředitel ČTÚ píše:... věděli, kolik můžou dát tabletů. Potom podle toho vymýšleli klíče a ty zkoušeli na systému. Až se čísla přibližně rovnala.

Že mají v systému bordel ( a budou se hlásit další lidé ) nevěděli a dodnes to odmítají uznat.
8-)
-kraceno

No nevim pod bodem 6. podminek upravujou co a jak pokud by tablety dosly, tak kdo vi jak pocitali http://www.vodafone.cz/podminky/nabidky-a-akce/podminky-nabidky-odmena-za-vernost/
i kdyz podminka 6 se odvolava na podminku 5 a bod c) v 6 to popira.
Nebo jak to chapete vy?

To tak zacina vypadat, ze se ke vzniklemu problemu nestavi celem. A bylo by zajimave zjistit proc. Bylo-li by vas globalne 3, 5, 10 tak snad ani nema cenu aby s tim nekdo ztracel cas.
Meli-by jit cisla do stovek pak snad uz nekdo zareagoval a vydal prislusne...

Co ted na to ???
Tiskové oddělení Vod píše:Tomáš
kajer
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod paty07 29. 7. 2015 01:09

Co na to redaktoři? Nechce se někdo ujmout vyšetřování a napsat článek? Třeba by se ledy daly do pohybu.
paty07
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod delvin 29. 7. 2015 07:26

Kdyby se radši nějakej ten jejich Vodafonní General Senior Finance Manager chytil za hlavu a přiznal barvu, že vinou chyb v jejich systému (nedohledatelnost faktur od Českého Mobilu) se o odměnu hlásí 3x více lidí než předpokládali a že už jim to překročilo plánovaný budget pro tuto akci, tak nabídnou alternativní nepeněžitou odměnu ve formě např. neomezeného volání/SMS do Vodofonu popř. zrušení FUPky třeba na 1 rok pro ty, kdo podmínkami akce procházejí, ale tablety už nemají/nechtějí je dávat. Samotné náklady operátora oproti "vyhozeným" penězům za darované tablety by byly +/- nula (volání ve vlastní síti + neomezený net stojí jen elektriku na provozování sítě a BTS) a věřím, že mnoho zákazníků by toto ocenilo daleko více než nějakej neprodejnej krumpl tablet, který nemá ani GPSku... Ale tato myšlenka je asi tamnějším managerům cizí, to prostě nevymyslí...
delvin
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tweety24 29. 7. 2015 17:55

bohužel ja nic nedostal byl sem na vodafone prodejne a i sem volal a ze prej za 14dni nez prej jim pujde nejaka aplikace a ze mi to pak daj 20dni pryc a tablet nemam a nárok mam prislo mi to i postou no dny utikaji a pochybuji ze se do 31.8 ozvou
tweety24
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Bodik 29. 7. 2015 19:11

Já dopis poslal na to speciální oddělení odměn, zatím žádná reakce. Dle systému nárok mám.
Mají v tom teda pěkný bordel...

V pátek mám pracovní schůzku s O2, tak se asi začnu ptát na jejich možnosti.... Klidně s úvazkem.
Bodik
Junior

Odeslat příspěvekod tweety24 29. 7. 2015 19:32

tak red mi rekli na vodafon lince ze pry tablety uz rozdavaji na prodejnach??? tak tam zítra jdu a beda jestli nebudou anebo jiné vymluvy
tweety24
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod WikingVik 29. 7. 2015 21:21

Dobrý den, všem diskutujícím!

Jak jsem tak pročítal diskuzi, tak koukám, že nadšení z akce Vodafone slábne. Osobně patřím ještě mezi zákazníky "Českého mobilu". A ne, neoslovil mě Vodafone, ale o akci jsem se dozvěděl od syna, který to našel někde na diskuzi.

Inu oslovil jsem Vodafone ze samoobsluhy (přihlášen heslem) a zeptal se, proč jsem jako klient se 100% platební morálkou a paušálem nedostal také takovou odměnu. Odpověď mě mrazila - prý se mám obrátit na Vodafone písemně. Zeptal jsem se tedy znovu, zda spolu budeme v 21 století komunikovat písemně a odpověď byla stejná. Tak jsem to zkusil ještě telefonicky a dozvěděl se, že jsem v samoobsluze nezaškrtl souhlas se zpracováním osobních dat. No nic, tak jim tedy napíši něco písemně, aby si kreativci Vodafone nemysleli, jak to dělají dobře.

Celou akci Vodafone tedy hodnotím jako docela nechutnou šaškárnu, nic víc, nic míň. Škoda, že se diskuze už neúčastní pán z tiskového oddělení Vodafone .....
WikingVik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tweety24 30. 7. 2015 20:07

tak super tablet sem dnes dostal po 3tydnech docela uspech
tweety24
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků