Vodafone mile překvapil věrného zákazníka

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Lexx 28. 7. 2015 07:12

12 let 7 měsíců 10 dní, damn... Stejně by mi na ten Odepiš nic nedali :D
Lexx
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod delvin 28. 7. 2015 08:11

Nevím jak se vyvíjí situace u kolegy pana Ředitele "historika", který jim tam naposílal všechno co měl, ale u mě zatím situace neprůstřelná přes infolinku i přes snahy a prokazování na 2 prodejnách, takže jsem udělal to samé, ofotil veškeré důkazní a průkazné "neprůstřelné" materiály a poslal jim to tam minulý týden a čekám na reakci... Nicméně absolutně nechápu vytáčky stylem, že v posledních 2 příspěvcích měli lidi problém s tím, že nepotvrdili souhlas se zpracováním osobních údajů - co to zase má být ksakru?? V čem konkrétně tento aspekt ovlivňuje současnou věrnostní akci? Že se operátor NESMÍ podívat jak jste u něj dlouho, protože jsme mu k tomu my, zákazníci, nedali svolení? To už je ale fakt mega-absurdní!! Vždyť to každý vidí v samoobluze (sice údaj často chybný, ale aspoň nějaký). Vážený Vodafone, tak takhle se ty chováš ke svým věrným ovcím jo? Vyhlásíš věrnostní akci a pak se z ní snažíš všemožně za každou cenu vykroutit??? Je to jen výsměch do obličeje zákazníkům, co u vás nechali nemálo svých poctivě vydělaných Masaryků, nic víc!!
delvin
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Beavers 28. 7. 2015 09:50

Ale oni se nevykrucují až teď, měli tohle nastaveno už před spuštěním akce. V podmínkách je právě svolení ke zpracování osobních údajů uvedeno jako jedna z nutností a už jsem o tom psal: je to od nich fikanost, dají do podmínek co nejvíce možných překážek, aby na ten jejich "dárek" nedosáhnul téměř nikdo. Ale navenek se to pořád tváří jako jejich gesto.
Beavers
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ze.us 28. 7. 2015 10:09

To vite, 15 let, 15 podminek...
Ale uz se tu tri (?) lide priznali, ze darek dostali, navic na aukru uz jsem ho taky videl, takze opravdu rozdavaji.

P.S. 14 let, 11 mesicu, 27 dni a vyvadim snad?
ze.us
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 28. 7. 2015 12:21

Zdravím. Dnes mi došla další odpověď v té nechutné tahanici. Jednání Vodafonu je naprosto sprosté a ti lidé jsou si ochotni vymyslet cokoliv, jen aby nemuseli uznat, že mají bordel ve fakturách ( respektive vůbec nemají faktury od Českého mobilu ) a vyklopit tak tablet. Začínají mě pěkně srát, toto nemám rád, když se mnou někdo vyj*bává.

Dobré odpoledne, pane *****,

právě jsem dostala vyjádření techniků. Telefonní číslo a SIM kartu jste si sice pořídil už v lednu, ale aktivace proběhla až v dubnu 2000. Přitom podle podmínek akce je třeba aktivně využívat služby od března 2000 (případně dříve). Je mi líto, ale vzhledem k tomu, že rozhodným datem pro získání tabletu zdarma je datum aktivace, nemůžeme Vám v tomto případě vyhovět. Děkuji za pochopení.

S přátelským pozdravem

Martina Bakerová

Centrum péče
Vodafone Czech Republic a. s.


Jako co k tomu říct, taková sprostá lež. Dnes jsem jim to poslal písemně na to jejich Oddělení nepéče, tak snad se chytnou za nos a uznají svůj bordel ve fakturách. :grr:

Jinými slovy Vodafone tvrdí, že jsem nechal SIM kartu od Českého Mobilu ležet přes čtvrt roku v šuplíku a aktivoval jsem ji, až se Český Mobil změnil na Vodafone. Že já vůl jsem teda vyklopil 1 000 Kč Českému Mobilu jako zálohu na služby a pak čekal čtvrt roku, až začne účinkovat Vodafone :D To je logika jak za krále Klacka. Takovou sprostou lež mi říct někdo do očí, tak leží. :pozor
Naposledy upravil Fíla dne 28. 7. 2015 12:54, celkově upraveno 2
Důvod: upraveno formátování příspěvku
Ředitel ČTÚ
Vrátnej na ČTÚ
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod delvin 28. 7. 2015 12:46

No to je dost neuvěřitelné, co píšeš... Prý že jsi měl 3 měsíce SIMku v šuplíku, hmm haha... Tak ať Ti oni dokážou a vytisknou z jejich systému důkaz na kterém to jejich tvrzení staví - ať Ti předloží relevantní důkaz - datum a čas prvního přihlášení SIMky do jejich sítě, to přeci musí mít k dispozici! Nicméně já jsem měl schovanou i první složenku za platbu první faktury, platil jsem to na poště, kde je poštovní razítko s datumem 30.3.2000, ve specifickém symbolu je i moje zákaznické číslo, tak jestli mi zapřou aktivaci před 31.3.2000 a přitom jsem jim už v tomto období platil za služby, tak už tam vážně půjdu na to jejich slavné "Oddělení věrnostních odměn", a vyřídím si to s nimi osobně, ručně a stručně, tohle už fakt nejde, takhle s náma vy*ebávat prostě nebudou, to NE! Nejde mi už ani o ten po*ranej tablet, ale jde o PRINCIP jak se chovají k zákazníkům, a takhle teda NE, dámy a pánové Vodafonové jestli to tu někdo čtete...
delvin
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 28. 7. 2015 12:53

No prostě jsem podle Vodafone debil. 10.1.2000 objednám SIM kartu u Českého Mobilu, vyklopím kurýrovi 1 000 Kč zálohu na služby a pak sim kartu uložím do šuplíku. Čekám čtvrt roku a až se Český Mobil změní na Vodoafone, tak si vzpomenu, že mám tu sim kartu v šuplíku a utíkám ji k Vodafone aktivovat. Jako na toto mám jako odpověď jen sprostá slova, názvy pohlavních orgánů a podobně, jinými slovy jsou to u mě ***** a *****, co je za těma tečkama raději ani nechtějte vědět. :D
Ředitel ČTÚ
Vrátnej na ČTÚ
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LadislavM 28. 7. 2015 13:19

Na Vodafone se Český Mobil změnil někdy v roce 2005. Něco ti tam nehraje.
LadislavM
Junior

Odeslat příspěvekod myšpulín 28. 7. 2015 13:27

Tak myslel určitě Oskara.

U Vodafonu měli v těchto věcech už kdysi binec, já toho dříve, když byly zvýhodněné telefony s úvazkem na půl roku využíval ve svůj prospěch, ale pak jsem třeba bojoval za vrácení vratné zálohy. Jak jsem nechal změnit fakturační skupinu a telefonní číslo tak v systémech Vodafonu zmizela předchozí historie a den aktivace byl den změny. Zároveň ale zapomněli, že jsem ten telefon bral jako zvýhodněný a tak jsem nebyl vázán a mohl jsem číslo nechat převést třeba na Odepiš. Takže se tomuto nedivím.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Mirek.P 28. 7. 2015 13:29

Když jsem volal na linku Vodafone tak mě bylo sděleno že jsem uživatel od roku 2001 přitom sim karta byla aktivovana 17.1.2000.
Pak jsem položil dotaz přes Ptejte se a tam mě bylo sděleno ze jsem v minulosti zrušil souhlas se zpracování údajů. Takže jak je vidět tak se za každou cenu snaží najít argumenty aby tablet dali pouze minimu zákazníků.
Věřím, kdybych souhlas nezrušíl tak najdou další a další důvody aby tablet nemuseli dát.
Mirek.P
Junior

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 28. 7. 2015 13:36

Koho tedy Vodafone vlastně odměnil ? :D

Předpokládám, že příběh se odvíjel takto :

Šéfe máme skladem hafo těch Tabů 4G. Co s tím mám udělat ? Dáme slevu ? Ty vole to néé, potřebujem nějakou akci pro zlepšení našeho image, odměníme jima zákazníky. Zjisti kolik těch tabů trčí na skladě a podle toho vymysli nějaké klíče na odměnu zákazníků co jsou u nás nejdýl, ať namotivujem ty mladší hejhuly aby od nás neutíkali. Vo akci se navíc bude mluvit a budeme mít reklamu zadarmo. Jo ok šéfe..... :D Ty vole , šéfe průser, máme bordel ve fakturách, vůbec se kdysi dávno nezajely do systému faktury vod Českého Mobilu. Budeme muset rozdat těch tabletů víc, hlásí se lidi, co maj originál faktury z ledna 2000. No to teda né, už těch 10 a půl tabletu co jsme odklepli nebudem navyšovat, řekni technikům, ať to co je černé na bílém nějak zpochybní, ať si klidně z našich nejstarších ýákazníků udělaj blázny, prostě víc těch tabletů nedáme. Navíc nemůžeme přiznat, že máme bordel ve fakturách a ty faktury Českýho mobilu, že vůbec nemáme. Jo ok šéfe, já to zařídím, pěkně si s nima vytřeme (_!_) ... 8-)
Naposledy upravil Ředitel ČTÚ dne 28. 7. 2015 13:48, celkově upraveno 3
Ředitel ČTÚ
Vrátnej na ČTÚ
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dj.mirRa 28. 7. 2015 13:40

A co jste čekali? Že rozdají třeba 50.000 tabletů? :D

Oni moc dobře vědí i bez žádosti jednotlivých klientů, kolik lidí má na ten tablet nárok. Podmínky jsou zcela jednoznačně nastaveny tak, aby se akce týkala tak 10% z těch, kteří jsou u Oskara od začátku.
dj.mirRa
Junior

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 28. 7. 2015 13:45

problém je ale právě v tom, že to není těch prvních 10% :D je to až těch druhých 10 %.

Vyvstává otázka - koho tedy vlastně Vodafone odměnil ? :D :?:

Správný název akce byl - ODMĚNA ZA VĚRNOST ZÁKAZNÍKůM CO PŘIŠLI AŽ JAKO DRUZÍ NEBO Třetí. :D ANEB AKCE KTERÁ ODHALILA BORDEL V NAŠEM SYSTÉMU ;-]
Ředitel ČTÚ
Vrátnej na ČTÚ
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dj.mirRa 28. 7. 2015 13:58

To je nepodstatné. Hned na začátku každé akce tohoto typu se musí, s odchylkou třeba 5-10%, vědět maximální možné náklady na plnění v případě, že se ozvou úplně všichni, kdo mají nárok. To se tady snažím sdělit. Ta akce je opravdu jen PR. KDYBY Vodafone opravdu CHTĚL, bylo by jistě v jeho moznostech, aby ty tablety rozeslal sám od sebe. Takto o té akci nejméně 50% lidí ani neví.
dj.mirRa
Junior

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 28. 7. 2015 14:03

Nesmysl. První věděli, kolik můžou dát tabletů. Potom podle toho vymýšleli klíče a ty zkoušeli na systému. Až se čísla přibližně rovnala, byla akce hotová. V tomto případě se první nepočítaly náklady, ale počet tabletů co nešel na odbyt.

Že mají v systému bordel ( a budou se hlásit další lidé ) nevěděli a dodnes to odmítají uznat.
8-)
Ředitel ČTÚ
Vrátnej na ČTÚ
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků