Vodafone mile překvapil věrného zákazníka

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod kajer 30. 7. 2015 21:39

delvin píše:Kdyby... neprodejnej krumpl tablet, který nemá ani GPSku...
-kraceno
no jen pro upresneni - jasne zadne delo to neni jen 1gb ram, Snapdragon 410 + vyhoda LTE900 (B8), LTE800 (B20), LTE1800 (B3), LTE2100 (B1), LTE2600 (B7)
atd zde http://pdadb.net/index.php?m=specs&id=6868&c=vodafone_smart_tab_4g_lte-a
ale GPS teda ma a prvni fix otazka vterin(i bez pripojeni) a zaujme infračervený port IR tzn. dalkac na treba TV . Obhajovat jako nejaky fajn stroj to nehodlam -neni co (jsou desitky/stovky podobnych), ale nedalo mi to a to GPS jsem proste musel uvest na pravou miru...
kajer
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslaný 31. 7. 2015 02:34

Lepsi nez nic no. A jaka je jeho standardni cena? Nemyslim tu predrazenou castku u Vodafone, ale za kolik by se dal objednat z ciny?
tslaný
Uživatel deaktivován

Odeslat příspěvekod kajer 31. 7. 2015 04:34

Nejde odpovedet jednoduse = zaloz si na to vlastni tema/vlakno . Zde to neni o vyberu.
Nebo hledej sam, jde o brandovany http://www.mobilmania.cz/katalog-mobilu ... fault.aspx - ktery uz neni v prodeji takze hledej -u nas treba: zaklikej parametry zde http://tablety.heureka.cz/f:14238:12065 ... 964:1/?o=4
pouzij http://www.strejda-google.cz/#tablet+4g+lte+z+ciny a jeden z mnoha a vubec ne nejspolehlivejsi, ale asi nejznamejsi zaklikej preference a u LTE pozor na nase pasma... http://www.aliexpress.com/category/1000 ... 05582&tag=
Zbytek si res tam.
kajer
Junior
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod delvin 1. 8. 2015 10:36

Sice za 100 dolaru, ale nema LTE a tim, ze je z Ciny, tak by ani stejne neměl 800/900/1800/2100/2600 FDD-LTE frekvenence, co potrebujete do Vodafonni site. Ale jak uz zde zaznelo, toto vlakno neni o vyberu ani o potencialnich tipech, kde koupit tablet...
delvin
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tslaný 1. 8. 2015 14:40

A u Vodafone stoji kolik?
tslaný
Uživatel deaktivován

Odeslat příspěvekod delvin 3. 8. 2015 13:40

Tak mi dnes slavnostně volala slečna z Vodafonu s tím, že kolegové prověřili můj písemný požadavek na oprávněnost na tablet (nemá se tak náááhodou v obchodní korespondenci na dopis reagovat opět dopisem...??), no a sdělila mi, že samozřejmě nárok na tablet NEMÁM !!! Tvrdila mi do očí (tedy do uší), že jsem jejich zákazníkem od května 2000, a já jí tvrdím vždyť jsem Vám posílal složenku jako důkaz, že jsem první paušál platil 30.3.2000, takže nemluvíte pravdu, to tam tu složenku nevidíte? Aha, no a to jste tu kopii složenky skutečně posílal? Vy jste ten dopis neviděla? Ne, to řeší kolegové, já jenom volám s výsledkem jejich šetření... grrrr no já myslel, že s tím telefonem šlehnu o zem. No a pak zkusila pohádku o tom, že jsem neodsouhlasil zasílání jejich nabídek apod., takže jsem jim neudělil souhlas se zpracováním os. údajů a že tedy tím pádem stejně nárok nemám. Tak jsem jí řekl, ať mi dohledá, kdy jsem to u nich odmítnul a jakým způsobem, to jsem na ně zvědavý. Výsledkem toho je, že to prý slečna může poslat na to jejich oddělení znovu k přezkoumání, nic víc pro mě udělat nemůže. Už mě ale fakt vytáčí, tohle je síla - totiž lhát mi do očí, tak na to jsem opravdu, ale opravdu velice háklivej... A že u nich v tom systému mají bordel, tak na to přeci nemůže doplácet zákazník!
delvin
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 3. 8. 2015 14:50

:) No vidím, že mě čeká úplně stejné martýrium. Jedno je jisté, Vodafone a jeho zaměstnanci klidně lžou jak je potřeba. To bych tedy v tak vyspělém kapitalismu nečekal. :-\ Ovšem tvrdit nad účtenkou ze 30.3.2000, že jsi u nich až od května to už je opravdu vrchol drzosti a mezi slušnými lidmi by se to řešilo dáním přes držku :D

Když ale jsou schopni tvrdit, že jsem převzal od Českého Mobilu sim kartu 10.1.2000 proti záloze 1 000 Kč na služby a že mi následně ta sim ležela 4 měsíce v šuplíku a až poté byla aktivována u Oskara, tak to už je možné se od nich dočkat jakékoliv lži. :D
Naposledy upravil Ředitel ČTÚ dne 3. 8. 2015 16:32, celkově upraveno 1
5x - tý zákazník Oskara / Vodafone ( lépe řečeno Českého mobilu - od 10.1.2000, faktura od Českého Mobilu číslo - 14x )
Ředitel ČTÚ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bodik 3. 8. 2015 18:24

Tak jsem dopadl stejně jako jiní. Nárok sice mám, jsem u Oskara/Vodafone od 28.3.2000, ale neudělil jsem souhlas se zpracováním osobních údajů - v tom případě nechápu, jak můžu být jejich zákazníkem, protože tohle je základ manipulace s jakýmkoliv údaji! I když se vydává "blbá" zákaznická karta, kde je jméno, příjmení a e-mail, tak se musí podepsat papír o zpracování os. údajů, jinak může být problém. Čili pokud ode mě (od nás) nemají tento doklad, teoreticky bychom je mohli žalovat za zneužití os. údajů, protože mě třeba volali z Vodafone a nabízeli tarif.

Jsou to nenažranci. Budu psát další dopis a už jen z principu, protože jsem zvědav na další postup. Navíc souhlasím s delvin, že jsme obchodní partneři, tudíž by se mělo na doporučený dopis odpovědět min. písemnou formou v e-mailu, lépe však rovněž doporučeným dopisem.

Ještě doplním, že když nebudou chtít dát, tak nedají. Vymyslí si cokoliv. O to to bude pak zajímavější. :-) Už se mi rýsuje dopis v hlavě. Souhlas musí mít ode všech, protože mají naše rodná čísla, pokud nemají, tak mohou dostat pokutu pěkně mastnou.
Bodik
Junior

Odeslat příspěvekod delvin 3. 8. 2015 20:43

Tak mi to nedalo a ponořil jsem se do A4-kových Všeobecných obch.podmínek, které byly platné v době, co jsem kupoval první SIM (platnost od 8.1.2000) a na straně 5, bod 10.1.1 se píše: "Veškeré údaje, které Český Mobil od Účastníka získá, budou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v počítačovém informačním systému Českého Mobilu a bude s nimi nakládáno jako s chráněnými informacemi."

Takže vážení, z toho plyne, že jakmile jsem rozlomil pečeť na obálce SIM karty, tak jsem tím jasně vyjádřil SOUHLAS se Všeobecnými podmínkami a tudíž i s bodem 10.1.1 a tento souhlas se zpracováním osobních údajů jsem Vám tím pádem udělil a nikdy neodvolal, a HLAVNĚ - on ten souhlas ani odvolat NELZE - viz bod 2+4 na str. 5 v současných platných Všeob.podmínkách (http://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorag ... 2_2014.pdf) - píše se tam v tom bodu 4 doslova: "Zákazník není oprávněn takové zpracování odmítnout". Takže se mi zdá, že s námi hraje Vodafone dost ošklivou a nepěknou habaďůru, nemyslíte?

Nicméně v bodě 8 a) současných podmínek akce "věrnostní tablet zdarma" (http://www.vodafone.cz/podminky/nabidky ... a-vernost/) se píše, že nabídka tabletu není určena pro toho, kdo vyjádřil nesouhlas se zpracováním os.údajů, a tento nesouhlas jsem nikdy žádným způsobem nevyjádřil a ani vyjádřit ze zákona nemohl! Jak by mi pak asi zaslali z Vodafonu výhružný dopis, že jim dlužím na neuhrazených fakturách, jak by mi mohli poslat obsílku, že se mám dostavit k soudu apod. když by nemohli zpracovávat moje os.údaje - prostě bych v tom případě nemohl být jejich zákazníkem a je to tím pádem celé nesmyslné!!!

A pokud jsem jim nějak vědomě vyjádřil nesouhlas se zpracování os. údajů, tak mi to ovšem musí nějak náležitě prokázat - budu od nich chtít kdo, jak a přesně kdy tento nesouhlas na mém zákaznickém účtu provedl! Opravdu chci tento případ dotáhnout do konce, už jen z principu, protože to na nás zkoušejí a dělají z nás neoprávněně blbce !!!
delvin
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 3. 8. 2015 21:26

Jsou to lháři, nemám pro ně jiného slova. Vlastní bordel nejsou ochotni přiznat a vysmívají se listinným důkazům. Nějaký jejich mamlas vymyslel podmínky, které se v praxi ukázaly jako pitomě nastavené a odhalily bordel v jejich systému a nikdo to teď není schopen změnit a nastavit jinak. Dostáváme tak obraz firmy, kde zřejmě není povoleno samostatně myslet a chovat se solidně k zákazníkům, kteří poukážou na chyby a omyly. Budu bojovat do konce, ovšem to co už předvedli a jaké lži vytáhli, to mi dává malou naději a velké zhnusení. Bohužel nejsou v dosahu, pak by byly i jiné možnosti řešení jejich nemravného chování, například vyfackováním jejich recepční, popřípadě oprávněné inzultaci jejich akcí a pravidel tvůrce či správce systému a účetní. 8-)

EDIT: Jeste me napadl jeden argument : Jak oni odmitaji uznat doklady o placeni z 30.3.2000 a faktury z ledna 2000 a podobne, tak u nich v systemu zrejme nebude nikdo pred timto datem. Takze staci se jich zeptat, jestli maji v systemu nekoho pred 1.4.2000 coz nebudou mit a v tom pripade je to jejich neuznavani faktur od Ceskeho mobilu z ledna 2000 a dokladu o zaplaceni z 30.3.2000 a podobne zcela nelogicke, protoze tim budou tvrdit, jakoby pred tim nikdo sluzby Ceskeho m9bilu nepouzival coz samozrejme neni pravda a je to zjevny nesmysl. Ja s tim budu argumentovat a budu chtir az mi to vysvetli. :)
Naposledy upravil Fíla dne 4. 8. 2015 17:16, celkově upraveno 1
Důvod: příspěvky sloučeny
5x - tý zákazník Oskara / Vodafone ( lépe řečeno Českého mobilu - od 10.1.2000, faktura od Českého Mobilu číslo - 14x )
Ředitel ČTÚ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pavouk28 4. 8. 2015 16:49

Pokud to nejsou jejich faktury tak si nech vrátit peníze
;-)
pavouk28
Junior

Odeslat příspěvekod Mirek.P 4. 8. 2015 20:46

Po tom, co me bylo pres Vodafone pece o zakazniky sdeleno, ze diky nesouhlasu o poskytovani udaju.... me tablet nemohou dat, jsem polozil dalsi dotaz at me sdeli kdy a jakym zpusobem jsem tento souhlas zrusil, me bylo odepsano nasledujici:

je mi líto, ale tuto informaci nemám k dispozici.

Pokud jste přesvědčen, že jste k 30. dubnu 2015 potřebné podmínky splňoval, máte možnost poslat písemnou žádost na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Odd. věrnostních odměn, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Kompetentní kolegové ji posoudí a dají Vám vědět konečné rozhodnutí. Děkuji za pochopení.
Mirek.P
Junior

Odeslat příspěvekod Franklin 4. 8. 2015 21:26

Zdá se, že Vodafone používá taktiku léty prověřenou u jiných firem.

Servis Britex, prodejci šedivek - univerzální odpověď na všechno:
- oxidace, vniknutí kapaliny => reklamace se zamítá
- mechanické poškození => reklamace se zamítá

Vodafone - univerzální odpověď na všechno:
- nesouhlas se zpracováním osobních údajů => nemáte nárok na tablet
- v březnu 2000 jste ještě nebyl klientem => nemáte nárok na tablet
Franklin
Junior

Odeslat příspěvekod delvin 6. 8. 2015 15:48

Nevím jestli všichni z vás, kdo sem do vlákna v minulosti psali, ještě stále sledujete toto diskuzní vlákno a chodí vám notifikace o nových příspěvcích, ale nicméně prošel jsem teď celou konferenci a napočítal jsem 6 tabletových majitelů: olgojchorchoj, kajer, Aahze, mandl, tweety24, Conolly.

A právě Vás 6 bych chtěl požádat jestli byste se prosím mohli podívat na webu "Můj Vodafone" / Můj účet / "Délka užívání účtu" a napsat sem ke dnešnímu dni 6.8.2015 Vaší dobu jakou jste u Vodafonu. Dle mého názoru a všeho, co jsem se zde dočetl a např. i Conolly uvádí (aktivace SIM dne 29.3.2000) to totiž vypadá tak, že na tablet mají nárok POUZE a JEN ti, kdo si SIM aktivovali mezi 1.3.2000 (začal OSKAR - nikoliv Český Mobil - prodávat SIMky) a 31.3.2000 (nejzazší termín pro získání tabletu dle podmínek). Tudíž by to mělo být ke dnešnímu dni mezi 15 let/4 měsíců /6 dní a délkou 15 let / 5 měsíců / 5 dnů.

Chci z toho vydedukovat pouze to, jestli je pravda, že z jejich systému co "přiděluje a zamítá odměny" nenápadně a "nechtěně" vypadli lidi, kdo aktivovali SIMku dne 29.2.2000 a dříve, kterých je tu hodně !!! Takže pokud je má domněnka správná, tak nikdo z výše uvedených nicků, kteří již tablet mají, nemůžou být u Vodafonu déle než 15 let / 5 měsíců / 5 dnů k dnešnímu dni 6.8.2015.

Je to tak? Prosím o majitele výše uvedených nicků o odpovědi pokud Vás to nebude obtěžovat - DÍKY MOC... A co nicky schluss a Buffalo - jak jste dopadli s dopisy?
delvin
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků