Vodafone mile překvapil věrného zákazníka

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Policak 10. 7. 2015 11:21

kazdopadne ted uz ti daji vedet, jestli jo, nebo ne a proc ne. A to jsi chtel.
Podpis....to jako můj? Nebo čí? Radši to nechám volný.
Policak
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod audi077 10. 7. 2015 18:44

Volal jsem dnes na samoobsluhu jsem u vodafonu už 15 let 3 měsíce 13 dní, když jsem jim zavolal rikali mi ze narok nemám jelikož jsem od nich ted nedavno tablet dostal, ano to je pravda meli nejakou akci kdyz u nich clovek nejake roky byl a utratil danou castku tak dostal samsung tab. Ted je tu tahle soutez od 1.7. ktera je uplně jiná a už mi tablet dát nechtejí a cukají se ... rada ?
audi077
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Beavers 10. 7. 2015 19:20

V podmínkách nejsou uvedeny žádné výjimky, takže pokud splňuješ to, co oni sami stanovili, neměli by se cukat. Ovšem počítej s tím, že právní nárok na tento "dárek" nemáš.
Beavers
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tslaný 10. 7. 2015 19:26

Zatim to vypada, ze Vodafone dokaze touto akci na jednoho mile prekvapeneho zakaznika jich dalsich dvacet pekne *****. :D
tslaný
Uživatel deaktivován

Odeslat příspěvekod rezna007 11. 7. 2015 20:28

15 let 27 dní. Takže těsně vo koule, tak ať si to namažou na prsa..... Jediný co mi kdy byl schopnej Vodafone nabídnout za věrnost byla náka podělaná SIMkarta zadarmo.... :-D
rezna007
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod D.roak 12. 7. 2015 08:10

Jsem u nich jen 12 let takže nesplňuji. Ale tablet už stejně mám.
D.roak
Junior

Odeslat příspěvekod kajer 12. 7. 2015 13:04

Ředitel ČTÚ píše:Já. (Stačí se podívat do mého podpisu) 8-) Nemůže tu být nikdo kde je u Vodafone dýl (mimo zaměstnanců Českého mobilu ). Pokud je, pak je ten rozdíl v řádu minut.

A tak se ptám milého Tiskového oddělení Vodafone, kde je můj tablet ? Předpokládám, že tarif Odepiš je taky tarif. ;-]


Porad nic? Ja dostal prave k tarifu Odepis... 15r4m a naky den

Jak koukam zpet tak jsme tu jen dva?
Myslim ze vetsina z tech co maj tak dlouho s vodafone uvazek jsou natolik fandove a zajimaj se o deni kolem opoeratoru, ze by tady ve vlakne mohli dat vedet. Bylo by zajimave priblizne zjistit kolik tech obdarovanych vlastne je. Snad narazi na tuto debatu.
Jak jsem psal posledne, ja dostal "poukaz" ve ctvrtek a jestli posta doruci vic zasilek dalo by se ocekavat, ze prave v tydnu co zacne. No pokud nema vodafone nejaky klic pro rozesilani treba 10/50/100 tydne.

Takze zatim opravdu jen dva?
kajer
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 12. 7. 2015 13:52

Problém je, že v mojí samoobsluze to ukazuje špatné číslo trvání, dnes tam je uvedeno že mám 15 let, 2 měsíce a 24 dní, což je špatný údaj. Mám originál fakturu od Českého mobilu i s obálkou a letáčkama o cenách z 10.1.2000. Takže už jsem u Vodafone 15 let, 6 měsíců a nějaký ten den. Že to mají špatně jsem věděl už dřív, ale neřešil jsem to, ale te´d už jo. Už jsem zaslal kopii faktury do Vodafone a jsem zvědavej co z nich vypadne. 8-) Na info lince kontrolovala faktury a říkala , že tam je první z někdy tuším 19.4.2000. Ale jak říkám, to není pravda a mám starší. ;-] Délce trvání poměru mezi mnou a Vodafonem odpovídá i mé telefonní číslo 8-) S tou délkou trvání v tom bude mít Vodafon asi pěkný bordel, lidí jako já bude víc ( z té úplně první vlny ), znám jednoho osobně, co je u Vodafonu o pár minut později, jestli ho potkám, musím se ho na to poptat. Asi smůla těchle lidí bude, že už tu fakturu nebudou mít. Takovou relikvii každej neschovává že. Zřejmě Vodafone nepřebral faktury od Českého Mobilu a začli fakturovat svoje a tam to vzniklo. No ale kdoví , jak se Vodafon zachová ke mně, jestli uznají chybu. :-]

Když jsem to tehdy dávno zařizoval, tak mi operátorka Českého mobilu říkala, že jsem jejich 55 zákazník a dostal jsem i vybrat číslo. :D Signál tehdy nebyl nikde, jen ve středu krajského města byla jedna BTS. No jo no, to nám to letí. :D

Pozitivní je, že když máš taky Odepiš, tak mám nárok i já. Teď už ho můžu jen nedostat ze zlé vůle Vodafone. ;-]
5x - tý zákazník Oskara / Vodafone ( lépe řečeno Českého mobilu - od 10.1.2000, faktura od Českého Mobilu číslo - 14x )
Ředitel ČTÚ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kajer 12. 7. 2015 17:21

Pamet mam tedy dobrou, ja si rikal ze 15r4m maj spatne protoze vim ze jsem to zrizoval na prelomu roku. Fakturu samo uz nemam... ale jak rikas nebylo treba to resit... Cislo mne take nabidli at si vyberu a dal jsem si shodne s T-Mobile takze jsem mnel 603xxxxxx/608xxxxxx vlastne tedy jeste mam. A ze ti jeste nedosel klic na tablet? -asi posta... nebo kdovi jaky maj postup pro rozesilani. Myslim ze to bude jen otazka casu.

kdyz mas fakturu z 10.1.2000. to by znamenalo zes pouzival uz driv ne? Pokud jsme zadali jako prvni, neznamena to ze to bylo jeste v 1999? Zde uz si to (zatim) presne nevybavuju. :-(
kajer
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 12. 7. 2015 17:50

Ta faktura z 10.1.2000 je na sim kartu + se platila záloha 1 000 Kč. Takže používalo se to po tomto datu. Na obálce je napsáno na nálepce telefonní číslo a tarif : Jednička (T1). Vozil to kurýr a říkal jak to aktivovat. Myslím na 99,9 % že dřív jak toho 10.1.2000 se k tomu opravdu žádný smrtelník nemohl běžně dostat ( maximálně zaměstnanci Českého Mobilu ) , objednávalo se možná o den / dva dřív. :-D

http://neobsazena.rajce.idnes.cz/nasten ... 185313.jpg
5x - tý zákazník Oskara / Vodafone ( lépe řečeno Českého mobilu - od 10.1.2000, faktura od Českého Mobilu číslo - 14x )
Ředitel ČTÚ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pitrs630 12. 7. 2015 18:10

Délka užívání účtu: 15 let 1 měsíc 25 dní takze taky smula :-)
pitrs:-)
pitrs630
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod kajer 12. 7. 2015 18:19

Jojo ...
cit. : "Náš závazek je zprovoznit síť pokrývající sedmatřicet procent populace do 8. ledna 2000," prohlásil mluvčí firmy Darren Walker. Předseda dozorčí rady Mario Bertrand přitom koncem září tvrdil, že se Český mobil bude snažit zprovoznit síť ještě do Vánoc."
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/cesky-mobil-n ... nomika_jjx

Tak proto se mi ten prelom roku tam pletl ... Vim ze jsem to tenkrat sledoval s nedockavosti...
Takze skutecne datum asi bez faktury uz nezjistim.

Schvalne jsem ted koukl do samoobsluhy a 15r4m0d , takze fakt to maj divne, kdyz mas jen dva mesice.
kajer
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mwandl 12. 7. 2015 19:07

Beavers píše:Chápejte, že tohle mají fikaně nastavené na efekt, aby to vypadalo, jakože svým věrným zákazníkům dají dárek, ale bohužel, jen málokterý ty jejich podmínky splňuje. A ty jsou opravdu přísné. Zajímalo by mě, kolik takových obdarovaných šťastlivců existuje a kolik z nich svou šanci prošvihne. Nuže já si, coby důchodce, trochu zamíchám rozpočtem, utrhnu si od huby a tablet si koupím za svoje :mrgreen:

Být šťastným obdarovaným nic neznamená. Nejsou schopni to fyzicky vydat. Ač píší, že stačí předložit jedinečný kód a obdržíte, neobdržíte. Ostuda!
mwandl
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 12. 7. 2015 19:10

Narazil jsem tady na ten článek, jsou tam taky nějaké informace jak to začínalo před těma 15ti lety. :D

http://mobil.idnes.cz/toto-jsou-prvni-tarify-oskara-dk8-/mobilni-operatori.aspx?c=A150707_143947_mobilni-operatori_jm
5x - tý zákazník Oskara / Vodafone ( lépe řečeno Českého mobilu - od 10.1.2000, faktura od Českého Mobilu číslo - 14x )
Ředitel ČTÚ
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mwandl 12. 7. 2015 19:18

kajer píše:
Ředitel ČTÚ píše:Já. (Stačí se podívat do mého podpisu) 8-) Nemůže tu být nikdo kde je u Vodafone dýl (mimo zaměstnanců Českého mobilu ). Pokud je, pak je ten rozdíl v řádu minut.

A tak se ptám milého Tiskového oddělení Vodafone, kde je můj tablet ? Předpokládám, že tarif Odepiš je taky tarif. ;-]


Porad nic? Ja dostal prave k tarifu Odepis... 15r4m a naky den

Jak koukam zpet tak jsme tu jen dva?


Nikoli, jsem minimálně třetí. I když, technicky vzato, obdarován není zatím nikdo. Pán si vzal dopis s kódem, zkontroloval, jestli nejsem někdo jiný, ověřil si zda mám u Vodafonu číslo, požadoval po mne 3. a 4. číslo z hesla, vyndal tablet na pult a...zas ho vrátil do skříně. Páč nějaký interní SW, kam potřeboval cosi, nebyl funkční. Po chvíli telefonování zjistil, že SW nefunguje (vždyť je to první den :-D )a "technici na tom pracují". A jestli neumřeli, asi pracují dodnes. Na prodejnách stále nejsou schopni vydat. Možná mi dvě desítky let v IT zdeformovaly, ale toto považuji za absolutně neprofesionální a nehoráznou ostudu.
mwandl
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků