Účtování hovoru u T-Mobile

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Lamic 24. 10. 2014 12:20

Prosím o radu:
Je možné, aby byl ukončen hovor pouze jedním zařízením, druhé se "tvářilo" že stále hovor probíha a operátor pak naúčtoval hovor místo 40s něco přes hodinu a půl?

Na jedné straně se jednalo o zařízení s GSM modulem (ne přímo mobilní telefon).
Operátor T-Mobile
Lamic
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod paty07 24. 10. 2014 13:52

Tohle se mi stalo v roamingu (3. zona) při ceně 69 Kč minuta. Volám, hovor ukončím a najednou celej kredit v loji.
paty07
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod myšpulín 24. 10. 2014 15:22

Hovor by měl ukončit volající, u klasických pevných linek to platí vždy, u mobilních při korektním ukončení hovoru je to jedno, ale pokud dojde k výpadku (signálu, vypnutí telefonu) na jedné ze stran tak může hovor stále probíhat.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod paty07 27. 10. 2014 12:44

Platí to i v případě, kdy jsem já jako volající hovor neukončil, ale telefon sám přestal držet hovor? Tj. Volám, rozloučím se a telefon se sám "vyskočí" z volání na hlavní obrazovku.
paty07
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod myšpulín 27. 10. 2014 14:43

Tak bylo by to být ukončené, ale chyba v síti se nedá nikdy zcela vyloučit.
myšpulín
VIP uživatel


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků