od dwxx 13. 8. 2013 09:44
jsou to zlodějský parchanti...
to samé se mi stalo před měsícem.. tarif na míru 50 minut, 50 sms, celkem 310 kč. přenos 4.7, začátek zúčtovacího období 4.7. v samoobsluze jsem 30.6. změnil ty balíčky na nulové, přišlo celkem 6 potvrzovacích sms že balíčky se 3.7. ukončí a ejhle... 4.7. číslo přeneseno.. přišlo standardní vyúčtování a mysleli jsem si, že je konec... chyba lávky, 5.8. přišlo další vyúčtování na 331 Kč. volám infolinku, na tu se nedostanu páč číslo není aktivní u vodníka, volám linku pro nové zákazníky a tam mi dost arogantní baba zdělila, že jsem byl upozorněn že po potvrzení přenosu nemůžu dělat žádné změny.. přenášel jsem zároveň 3 čísla a ani jednou mi nikdo nic takového neřekl. NAOPAK vždy přišla sms, že než bude číslo přeneseno můžu služby využívat bez omezení... šel jsem na prodejnu, kde mi slečna po tom co jsem jí vysvětlil, že jsem to zrušil atd řekla že přijde dobropis s opravným vyúčtováním...
akorát nevím jestli už přišel nebo nepřišel, nebo jestli vůbec přijde (číslo není přímo moje)...
protože jsem argumentoval tím, že mají v podmínkách pro přenos uvedeno, že se změny tarifu nesmí dělat 2 pracovní dny před přenosem.. jenže teď jsem se na to díval znovu a to jsou podmínky po 1.9. ty které platí do září mají že se změny dělat nesmějí.. předtím jsem to hledal v mobilu tak jsem si toho nevšiml.. takže počítám že ten paušál stejně budeme muset zaplatit...
takže i když člověk od vodníka čeká prasárnu v tom, že si naúčtuje měsíční tarif za cca 2 hodiny po půlnoci než začne přenos a chce tomu zabránit tak vodník mu stejně nakonec řekne vyl*ž si prd*l a plať...
omlouvám se jestli je to napsáno chaoticky ale otvírá se mi kudla v kapse...