Asi jsem to neměl dávat sem, nebyla to chyba tarifomatu jako vodaf..-(
Nezlobím se na tarifomat, ale na Vodafone, že mě neupozornili na to co mi seberou, když mi rušili závazek. Ani slůvkem!!!. To bych samo hned trval za zrušení celého tarifu... ale takto mě vlastně oblbli. A to je podle mě jednoznačně nefér, ať mají fascikly smluv jaké chtějí...
A smlouvu mi nedal tarifomat, ale vlastně ani vodafone, ta 1 str. odkazem na jejich stránky, ta byla směšná... a těch stránkách, to aby si člověk udělal na to odpoledne a prošel co mu vůbec náleží...
A co mi vadilo už na zač. že nikde jsem něměl písemně, co vlastně dostanu /od tarifomatu je to jen v emailu/, tak jsem se ujišťoval u vodafonu, ale ty to stejně viděli, až když jsem službu aktivoval... Kdyby tam těch 200 min nebylo, či jiné bonusy, tak ani nevím na koho bych se odvolal a zda bych někde vůbec uspěl?