lol7 píše:Mikiho chapu, hlaska, ze volane cislo neexistuje, podtrhava duveryhodnost u obchodnich partneru. Nekomu, kdo ma 2 prichozi hovory za tyden to vsak nevysvetlis...
No, a to si představ že před 2 týdny jsem chtěl jedno číslo zrušit, následně jsem si to rozmyslel a požádal jsem o převod na prepaid pokud to ještě lze, bylo mi potvrzeno že ano a že číslo nebude zrušeno a bude změneno na prepaid.
Před týdnem mi udělali tu změnu tarifu na Kartu na Míru, plat.metodu ale nikdo nezměnil (takže z toho předplacenka nebyla) a v tu chvíli přestalo číslo fungovat pro odchozí ale i příchozí provoz. Po urgencích mi v úterý slečna sdělila že problém byl opraven a že číslo bude skutečně převedeno na prepaid (vč.platební metody) a bude funkční (celý týden nefungovalo číslo pro příchozí ani odchozí provoz).
Večer téhož dne to číslo ale zrušili kompletně, měli výpadek takže infolinka mi nebyla schopná večer pomoci. Druhý den včera ráno mi kluk na infolince drze sdělil že vše bylo v pořádku a fungovalo jak mělo (co tam teda ti technici týden řešili ?) a že číslo bylo zrušeno jak jsem si přál (přestože jsem chtěl prepiad a poslední týden jsem urgoval opravu když tu migraci začali a nějak se to nepovedlo).
Dnes odesílám stížnost na ČTÚ.
Zítra se mi přenáší další číslo k O2 a do konce měsíce přenesu od VF i všechna ostatní, ja už na to nemám žaludek... tolik problémů a arogantního chování co v poslední době jsem už dlouho nezažil (a to mám doma schovanou fakturu ještě s logem Český mobil, tolik jsem u nich byl)