chování Vodafone při převodu práv

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod mobilman 6. 9. 2012 14:46

lol7 píše:Mikiho chapu, hlaska, ze volane cislo neexistuje, podtrhava duveryhodnost u obchodnich partneru. Nekomu, kdo ma 2 prichozi hovory za tyden to vsak nevysvetlis...

No, a to si představ že před 2 týdny jsem chtěl jedno číslo zrušit, následně jsem si to rozmyslel a požádal jsem o převod na prepaid pokud to ještě lze, bylo mi potvrzeno že ano a že číslo nebude zrušeno a bude změneno na prepaid.
Před týdnem mi udělali tu změnu tarifu na Kartu na Míru, plat.metodu ale nikdo nezměnil (takže z toho předplacenka nebyla) a v tu chvíli přestalo číslo fungovat pro odchozí ale i příchozí provoz. Po urgencích mi v úterý slečna sdělila že problém byl opraven a že číslo bude skutečně převedeno na prepaid (vč.platební metody) a bude funkční (celý týden nefungovalo číslo pro příchozí ani odchozí provoz).
Večer téhož dne to číslo ale zrušili kompletně, měli výpadek takže infolinka mi nebyla schopná večer pomoci. Druhý den včera ráno mi kluk na infolince drze sdělil že vše bylo v pořádku a fungovalo jak mělo (co tam teda ti technici týden řešili ?) a že číslo bylo zrušeno jak jsem si přál (přestože jsem chtěl prepiad a poslední týden jsem urgoval opravu když tu migraci začali a nějak se to nepovedlo).
Dnes odesílám stížnost na ČTÚ.
Zítra se mi přenáší další číslo k O2 a do konce měsíce přenesu od VF i všechna ostatní, ja už na to nemám žaludek... tolik problémů a arogantního chování co v poslední době jsem už dlouho nezažil (a to mám doma schovanou fakturu ještě s logem Český mobil, tolik jsem u nich byl)
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 6. 9. 2012 20:04

lol7 píše:
Mikiho chapu, hlaska, ze volane cislo neexistuje, podtrhava duveryhodnost u obchodnich partneru. Nekomu, kdo ma 2 prichozi hovory za tyden to vsak nevysvetlis...


Normální obchodní partner není osel,určitě použije jiný běžný způsob kontaktu. Třeba mail. Např.řidič PPL taky ukázal,ze umí používat mozek.
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 6. 9. 2012 20:22

pleteš si obchodní partner a zákazník. Zatímco ten první to zkusí znova, protože s námi spolupracuje opakovaně, ten druhý se už nikdy znova zavolat nepokusí a prostě se obrátí na jinou firmu. A zaměstnance co se z práce vykecává na fórech to obvykle nemusí zajímat vůbec.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kamey 6. 9. 2012 20:59

Osobně nechápu proč nespokojenci už dávno nepřešli jinam.... Miki, sorry, ale problém je vyřešený, a prosím o konec této debaty. Díky.
kamey
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků