Vodafone-nedobrovolné ukončení tarifu Odepiš

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod valiss 14. 8. 2012 21:25

Dobrý den,
dnes jsem si chtěl zavolat výhodně z tarifu Odepiš, kde mám 40 min v síti zdarma. A zjistil jsem, že sim karta je neaktivní. Internetová samoobsluha my hlásila, že tel. číslo není aktivní. Po spojení z operátorem jsem se dozvěděl, že tel. číslo k dnešnímu dni bylo převedeno k jinému operátorovi. Operátor na telefonní lince my nebyl schopný vysvětlit, jak je možno bez mého svolení zrušit jejich tarif a odejít ke konkurenci. Nikdy jsem nevyplňoval žádnou žádost o převodu čísla ani neodesílal žádnou sms. Heslo do samoobsluhy znám pouze já. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Nerad bych o tento tarif přišel . Díky za rady

Na druhý den tedy 15.8.2012 jsem se dozvěděl, že moje tel. číslo bylo převedeno do O2.Operátorka Vodafone my poradila zkusit na něj zavolat. Zavolal jsem si na moje číslo, které momentálně není moje ale někde v O2. Vzal to pán, ptám se ho kde vzal toto číslo a zda je firma, operátorka hlásila že je to vedeno na nějakou firmu. Pán my do telefonu říká, že to musí být omyl, že tohle číslo má dlouho a na firmu taky není. Nedalo my to vytáčím znovu moje tel. číslo a ozve se znovu stejný pán. Diktuji mu svoje tel. číslo Tarif Odepiš od Vodafone a on my říká moment, vše sedí ale uprostřed mého čísla já mám 7 a vy 9. Takže skoro stejný číslo, dále jsem zjistil, že byl taky u Vodafone a od včerejšího dne je u O2.Dále říkal, že když se pokoušel přejít od Vodafone k O2, že to fakt bylo dílo.Hrozny problémy a že neustále mu ukazovali to moje tel. číslo..
Takže nakonec se začíná vše vyjasňovat pán si požádal o převod čísla do O2 a Vodafone uvolnil jak jeho tak i moje tel. číslo.A ještě naše čísla spojil vjedno na číslo pána. Operátorka O2 my volala že číslo vrátili Vodafone. U Vodafone to zatím pořád řeší, kde se stala chyba a mají na to prý 9 dní.Takže čekám na znovu oživení mojí sim. Jinak je to mazec celý den jsem jenom pořád volal z operátory O2 a Vodafone
Naposledy upravil valiss dne 15. 8. 2012 19:26, celkově upraveno 1
valiss
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod zivan 14. 8. 2012 21:36

Jo, po chvili hledani najdes informace, jak se nejaky operator ukliknul u cisla a prevedl jine, jak Vodafone nekomu jinemu pravidelne zrusil nejake cislo na uctu...

Napr.
Vodafone: Vaše číslo? Jak kdy.
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod mobilman 14. 8. 2012 22:28

Sám bych o Vodafonu mohl psát romány. Ale už velmi brzy popíšu všechny moje starší i nové nedávné problémy do blogu, myslím že to bude pro mnohé zajímavé počtení, stížnosti na ČTÚ mě už moc nebaví - ale je to zatím účinná metoda jak dosáhnout nápravy, pokud pokusy u operátora selžou.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod audiobullys 15. 8. 2012 01:58

to pis postupne do toho blogu at to nezabere more casu, jednu story na tejden ci den po kouskach . at je co cist kazdej den .
zrusit cislo a sluzby to jde omylem ,prevest cislo omylem moc nejde. to uz neudela zadnej zelenac ale nekdo zkusenej a nebo jouda co schvali prenos i kdyz na nej zakaznik se zlatym cislem huci ze si zadny prenos neobjednal.

todle bych proste reklamovat a at zjistej kterej tydyt to cislo uvolnoval.
Naposledy upravil audiobullys dne 15. 8. 2012 12:48, celkově upraveno 1
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod lol7 15. 8. 2012 05:41

pekny :) hodne slusny VF! jen tak dal...
lol7
Junior

Odeslat příspěvekod .357 15. 8. 2012 06:09

To není poprvé, co tady čtu něco podobného. Začínám se bát, aby mně to taky nezrušili nebo nepřevedli, u toho Vodafonu je fakt asi možný všechno.
Posledně tomu člověku číslo vrátili, ale o svúj výhodnej tarif přišel, takže držím palce, aby šel ten Odepiš aktivovat.
.357
BAN MM.cz

Odeslat příspěvekod nokiasman 15. 8. 2012 07:06

:eh Není možné, že převedení proběhlo ze dne na den. Než se číslo převede je třeba provést hodně operací a navíc před převedením čísla osobně zavolat operátorovi vodafone a zdůvodnit mu proč chcete přejít k jinému operátorovi !!! Nemluvě, že přijde po dobu převodu několik sms o datumu přenosu čísla. Kdo ví, jak to vlasně je s majitelem simky, třeba se zdrogoval nebo zchlastal :twisted: a teď se diví, co všechno vymyslel a provedl.... :D
Huawei P10+, Huawei P10, Nokia 8
nokiasman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .357 15. 8. 2012 07:23

Jestli ten Odepiš používal tak jako já, kdy jsem jednou za měsíc vytáhl ze šuplíku jednu z pěti karet, tu provolal a zase na měsíc uložil k ledu, tak asi chápu, že tam mohly chodit zprávy o přenosu... Navíc ne všechny byly na moje jméno, takže to by taky mohlo bejt vysvětlení, protože veškerá komunikace ohledně přenosu mohla klidně probíhat na jiném čísle...
.357
BAN MM.cz

Odeslat příspěvekod Reku 15. 8. 2012 07:50

nokiasman píše::eh Není možné, že převedení proběhlo ze dne na den. Než se číslo převede je třeba provést hodně operací a navíc před převedením čísla osobně zavolat operátorovi vodafone a zdůvodnit mu proč chcete přejít k jinému operátorovi !!! Nemluvě, že přijde po dobu převodu několik sms o datumu přenosu čísla. Kdo ví, jak to vlasně je s majitelem simky, třeba se zdrogoval nebo zchlastal :twisted: a teď se diví, co všechno vymyslel a provedl.... :D

Podle sebe soudím tebe.
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod nokiasman 15. 8. 2012 07:53

:-) Před měsícem jsem od vodafone převáděl simku, bylo to třítydenní peklo, prostě nějaké nařízení EU operátory vůbec nezajímá... :oboze
Huawei P10+, Huawei P10, Nokia 8
nokiasman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod valiss 15. 8. 2012 09:56

Takže rozhodně jsem jako majitel simky nedrogoval ani nechlastal. Je pravda že telefon nebyl zapnutý denně, ale přístup do samoobsluhy znám pouze já a nikdo jiný. Žádná sms že dojde k nějakému přesunu nedošla, ani žádný dopis z upozorněním.V pondělí jsem ještě normálně volal, další den neaktivní sim.Nikdy jsem žádnou formou operátora nežádal o převedení telefonního čísla ke konkurenci. Nikdy jsem neměl u Vodafonu dluh vše si strhává sám svolení k inkasu.
valiss
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 15. 8. 2012 10:42

valiss: Dobrý den, přenos čísla bez vašeho vědomí by určitě neměl nastat. Vždy je potřeba ověřit, zda dotyčný má k číslu plná práva. K přenosu chodí SMSky jak od původního, tak od nového operátora, dopis ne. Pošlete nám prosím podrobnosti na http://tam.je/forum, abychom mohli vám mohli poradit konkrétně. Děkujeme.
Ondra, Péče o zákazníky
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Reku 15. 8. 2012 11:58

"neměl" - ano, neměl. Ale je tu chybující lidský faktor a ani stroje nemakají bezchybně. A to nemluvím o případné zlomyslnosti.... a dalších ....
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod audiobullys 15. 8. 2012 12:52

nektery stroje vystavujou faktury jeste 2 mesice po prevodu cisla do jiny site a jeste hrde hlasi po mesici od prevodu ze v systemu maj objednavku k prenosu cisla do jine site.
to jsou takovy tydyt stroje u vodafonu
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod eLzyx 15. 8. 2012 15:16

tohle se nestává jen u VF. Párkrát jsem něco podobného řešil u TM i O2. Měli jsme od nich desetitisíce čísel, včetně celých řad. Nicméně občas se stalo, že v té řadě jedno, dvě čísla nebyla naše (obvykle zlatá čísla) a tak při požadavku "výpověď služeb u čísel 7xx300790-7xx301120" byla do tohoto výčtu zahrnuta i cizí čísla. Po reklamaci oprávněným zákazníkem jsem pak byl operátorem dotazován, zda nám ta čísla opravdu nepatří :mrgreen:
eLzyx
Junior
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků