Dobrý den,
dnes jsem si chtěl zavolat výhodně z tarifu Odepiš, kde mám 40 min v síti zdarma. A zjistil jsem, že sim karta je neaktivní. Internetová samoobsluha my hlásila, že tel. číslo není aktivní. Po spojení z operátorem jsem se dozvěděl, že tel. číslo k dnešnímu dni bylo převedeno k jinému operátorovi. Operátor na telefonní lince my nebyl schopný vysvětlit, jak je možno bez mého svolení zrušit jejich tarif a odejít ke konkurenci. Nikdy jsem nevyplňoval žádnou žádost o převodu čísla ani neodesílal žádnou sms. Heslo do samoobsluhy znám pouze já. Nemáte někdo podobnou zkušenost? Nerad bych o tento tarif přišel . Díky za rady
Na druhý den tedy 15.8.2012 jsem se dozvěděl, že moje tel. číslo bylo převedeno do O2.Operátorka Vodafone my poradila zkusit na něj zavolat. Zavolal jsem si na moje číslo, které momentálně není moje ale někde v O2. Vzal to pán, ptám se ho kde vzal toto číslo a zda je firma, operátorka hlásila že je to vedeno na nějakou firmu. Pán my do telefonu říká, že to musí být omyl, že tohle číslo má dlouho a na firmu taky není. Nedalo my to vytáčím znovu moje tel. číslo a ozve se znovu stejný pán. Diktuji mu svoje tel. číslo Tarif Odepiš od Vodafone a on my říká moment, vše sedí ale uprostřed mého čísla já mám 7 a vy 9. Takže skoro stejný číslo, dále jsem zjistil, že byl taky u Vodafone a od včerejšího dne je u O2.Dále říkal, že když se pokoušel přejít od Vodafone k O2, že to fakt bylo dílo.Hrozny problémy a že neustále mu ukazovali to moje tel. číslo..
Takže nakonec se začíná vše vyjasňovat pán si požádal o převod čísla do O2 a Vodafone uvolnil jak jeho tak i moje tel. číslo.A ještě naše čísla spojil vjedno na číslo pána. Operátorka O2 my volala že číslo vrátili Vodafone. U Vodafone to zatím pořád řeší, kde se stala chyba a mají na to prý 9 dní.Takže čekám na znovu oživení mojí sim. Jinak je to mazec celý den jsem jenom pořád volal z operátory O2 a Vodafone