Stránka 1 z 2

problém s divokou kartou

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2011 20:59
od tomcat999
Zřejmě koukám špatně, nebo jsem si někde něco nepřečet, ale stalo se mi toto: tarif jsem u vodafone převed na divokou kartu, slečna mi říká, že stačí dobít a můžete volat. Takže se volá a volá. Nyní koukám do samoobsluhy(mám dvě čísla-tarif a tuto divokou kartu) a u čísla divoké karty se píše: zatím provoláno z volací jistiny 750,- Dobíjecí karta má volací jistinu???? Já měl za to, že po provolání 2 stovek, kterýma jsem nabil, to přestane volat...zřejmě jsem zaspal dobu, či co. Poradíte kde je problém? díky

Re: problém s divokou kartou

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2011 21:27
od Zdeněk L.
*22# hlásí co?

Re: problém s divokou kartou

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2011 21:32
od tomcat999
no to je právě fór, jsem právě zjistil: Nejste účastníkem s předplacenými službami. :D
v samoobsluze mam jako tarif divokou kartu-sem si vyhledal

Re: problém s divokou kartou

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2011 21:36
od Reku
přesně tak - převedl jsi pouze kartu na divokou. Ale zůstává placená fakturou - musíš změnit přes operátora způsob placení na předplacenku a pak si ještě zjistit, kam zmizela ta dobitá částka ;-)

Re: problém s divokou kartou

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2011 21:39
od tomcat999
ale to mi slečna za pultem ve vodafone rozhodně neřekla! Pravila teď si běžte do rossmana dobít a můžete volat. Zejtra je du teda uškrtit

Re: problém s divokou kartou

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2011 21:40
od Zdeněk L.
Divoká karta placená fakturou? To nedává smysl. Spíš bych to viděl tak, že se s tím systémy ještě nepopraly. Je to tak, že jsi měnil standardně přes operátora?

Re: problém s divokou kartou

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2011 21:42
od tomcat999
já právě logicky nechápu "předplacenka placená fakturou" byl jsem na pobočce, ale dala mi pak telefon, abych si to vyřídil přes operátora.

Re: problém s divokou kartou

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2011 21:54
od mobilman
u vodafone je to možné, jsou různé tarify a ty je možno platit buďto kreditem nebo fakturou. změna tarifu mění způsob účtování a ceny, ale nemění způsob platby, o to je nutno požádat extra (změna z faktur na kredit a naopak). změnu tarifu si člověk udělá sám v samoobsluze (pokud funguje), změnu platební metody dělá vždy operátor (a propadnou v tu chvíli všechny nevyčerpané jednotky z balíčků! takže bacha)

Re: problém s divokou kartou

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2011 21:57
od Pedro1981
Přesně, jak říká mobilman. Přecházel jsem z Odepiš na Kartu na míru a v samoobsluze mi to stále ukazovalo, ne kredit, ale fakturu a kod na zjištění kreditu ukazoval, že nejsem účastníkem s předplacenými službami. Jak si o to neřeknete, tak Vám to operátor neudělá sám. Pro něj je to plus, že Vás nechává na faktuře, než dobíjení kreditu.

Re: problém s divokou kartou

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2011 22:01
od tomcat999
a tak mi vysvětlete, proč mě posílali si dobít, abych mohl jít volat. Když jsem v ten moment mohl provolat celou jistinu?

Re: problém s divokou kartou

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2011 22:07
od Pedro1981
Lidský faktor není neomylný...

Re: problém s divokou kartou

Odeslat příspěvekNapsal: 1. 7. 2011 22:11
od mobilman
Bohužel si to moc neuvědomují a zapomínají nato. Já jsem třeba dneska chtěl převod z předplacenky na tarif a operátor mi dobrých 10minut tvrdil že tarif mám a není potřeba nic měnit. Chvíli mu trvalo než pochopil že mám sice Tarif na míru ale metoda placení je kredit a že tohle chci změnit na faktury, to byl horor než mu to došlo...
Takže ani operátoři nebo konzultanti na prodejnách nejsou neomylní. Je to pro ně taky novinka tyhle změny, i když zrovna tihle by měli být pořádně proškolení ale známe jaká je ralita... (na prodejnách tlaky plnit cíle ale pořádný proškolení neexistuje, je to ale chyba systému že ti lidi často nemají pořádnou podporu od vedení)

Re: problém s divokou kartou

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 7. 2011 09:46
od snowboarder
Oni zaměstnanci ještě sami mnohdy neví, že je důležité změnit hlavně způsob platby.

Zdeněk L. píše:Divoká karta placená fakturou? To nedává smysl. Spíš bych to viděl tak, že se s tím systémy ještě nepopraly. Je to tak, že jsi měnil standardně přes operátora?

Na tom není nic nesmyslného. Jednoduše změna tarifu se nerovná změna způsobu platby. Může mít Nabito, může mít Tarif Na Míru, ale platit může dobíjením. Stejně tak může mít Divokou kartu, Kartu Na Míru, ale platit fakturou. Vodafone prostě odboural limity a jak se psalo výše, je potřeba změnit způsob platby.

Re: problém s divokou kartou

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 7. 2011 16:44
od Burina
Fakt se dá platit za tarify "odepiš" nebo "nabito" přes kredit ??

Stačí tedy si dobýt "účet" například přes terminál sazky a oni se pak fakrury jednou za měsíc strhnou z onoho kreditu ( účtu ) ?

O této možnosti tedy slyším poprvé.

PS : by možná stálo za článek na mobilmania.

Re: problém s divokou kartou

Odeslat příspěvekNapsal: 3. 7. 2011 17:31
od Reku
Odepiš a nabito nééé.... Pouze Tarif na míru - když koupíš předplacenku, vybíráš z Divoká karta, Karta na míru, Tarif na míru. Je to dobíjecí.....