Stránka 13 z 51

Re: Vodafone Zlepšujeme - nový účtovací systém

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2011 14:30
od Rafter
Radeji ani nebudu vypisovat co vsechno se mi kazdym dnem meni. Vyuctovani uz vidim dva mesice zpetne, takze trend je spravny.. jen tak dal. Nicmene radeji uz nebudu na nic klikat, spousta sluzeb je nastavena jinak, nez se zobrazuje v samosce. Namatkou hlasova schranka, hlaska o volani do cizi site a blokace plateb tretim stranam. Dnes funguje zobrazeni provolanych minut a dokonce se tam zobrazily prevedene minuty. Asi bude lepsi se tam par dni nedivat ;-]

Re: Vodafone Zlepšujeme - nový účtovací systém

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2011 14:30
od esceaen
Mě došla sms o převodu včera, že prý 21-25.1 nebudu moct měnit nastavení svých služeb. Tou dobou zrovna budu v zahraničí, tak doufám, že si aspoň sms pošlu :-) Ale jsem se koukal do samoobsluhy na nějaký věci a celkem mě zarazlila jedna věc, že mám prodatovaných 101348,97MB dat (nevím jak se sem dávají obrázky, jinak bych to přiložil). To snad musí být i s Wi-Fi co mám doma a v práci + domácí kompl :shock: :-D

Re: Vodafone Zlepšujeme - nový účtovací systém

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2011 16:03
od xanderovitch_1
A jak by Vodafone do samosky zapocital data s domaci wifi? :-D

Re: Vodafone Zlepšujeme - nový účtovací systém

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2011 16:31
od R...
Tak mě Vodafone převedl na nový systém. Mám tarif Odepiš a přestalo mi fungovat AOC. Funguje vám AOC nebo se stalo někomu to samé?

Re: Vodafone Zlepšujeme - nový účtovací systém

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2011 16:45
od radim
A zkoušels ho na infolince reaktivovat?

Re: Vodafone Zlepšujeme - nový účtovací systém

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2011 16:55
od R...
Mám službu Po svém, takže když tam zavolám, bude mě to stát 30 Kč...

Re: Vodafone Zlepšujeme - nový účtovací systém

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2011 17:03
od radim
Ne, pokud chceš aktivovat službu, která na Internetu aktivovat nejde (tj. nemůžeš to udělat po svém). Navíc to funguje tak, že když Po svém zrušíš, můžeš volat bez poplatku, přestože to píše, že to bude deaktivováno až na konci účetního období. Po zavolání si to můžeš znovu aktivovat (i když k čemu to u Odepiše je dobré?).

Re: Vodafone Zlepšujeme - nový účtovací systém

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2011 21:30
od Kindrman
Zdravím kde zjistím zda-li je mé číslo převedeno na nový systém? Jestli mi došla sms to si nejsem jistý. Najdu to někde v samoobsluze?

Re: Vodafone Zlepšujeme - nový účtovací systém

Odeslat příspěvekNapsal: 20. 1. 2011 22:14
od R...
Ptal jsem se dnes na prodejně. Nový systém prý AOC službu nenabízí.

Jinak vysvětlení pro neznalé služby AOC. Tarif Odepiš je za 10 Kč měsíčně a je tam 40 minut do sítě Vodafone zdarma. Hovory do jiných sítí jsou drahé. Takže tarif používám pouze na volné minuty do Vodafonu. No a někdo vymyslel, že pokud je aktivní služba AOC, tak stačí na začátku účtovacího období v telefonu nastavit kredit 240 Kč (40 minut x 6 Kč) a pak už volné minuty hlídá telefon.

Re: Vodafone Zlepšujeme - nový účtovací systém

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 1. 2011 07:34
od myšpulín
Tak pokud mi nepojede AoC tak Odepiše ruším. Používá je manželka a ta nic sama hlídat nebude. Teď byla zvyklá, že ji telefon hovor přeruší a tak si vezme další. Já vždy k novému účtovacímu období vynuluji počítadlo ceny odchozích hovorů a jinak se o nic starat nemusím.

Re: Vodafone Zlepšujeme - nový účtovací systém

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 1. 2011 08:10
od radim
Nějaká kočka tu psala, že po skončení hovoru přijde na mobil SMS s údaji, jak dlouho trval hovor a kolik zbývá volných minut. Počet zbývajících volných minut ale potřebuju vědět před hovorem, že, po hovoru je mi to k prdu. Takže to bohužel neřeší situaci, kterou popisuješ, tj. když volné minuty dojdou během hovoru a některé telefony takový hovor přeruší. Já jsem bohužel o jednom telefonu nevěděl, jak to je, jednou jsem volal, když mi zbývaly asi 2 volné minuty, hovor jsem špatně ukončil a provolal 50 minut, než hovor náhodou ukončila protistrana. To, že telefon neuměl ukončit hovor sám při vyčerpání volných minut, mě tak stálo 350 Kč. A zrušením AoC chce Vodafone vydělat právě na těchto situacích, respektive na hovorech, kdy volné minuty dojdou v průběhu hovoru. No nic překvapivého, jen další podraz v řadě. Já už jsem 2 Odepiše prodal a jak to tak vidím, nechám inzerát dlouho aktivní a nechám si tak jeden dva a oprášíme opět hodinovku.

Re: Vodafone Zlepšujeme - nový účtovací systém

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 1. 2011 08:46
od myšpulín
S tím, že chce zrušením AoC Vodafone něco vydělat je podle mě blbost. Prostě chce ze systému vypustit jednu službu, která je pro velkou většinu lidí nepotřebná, resp. o ní vůbec neví. Druhá věc je jestli jí opravdu ruší, nebo jen převodem na nový systém se deaktivuje a operátoři nevědí, jak nebo jestli jí vůbec mohou znovu aktivovat. Až mě převedou, sám si to zkusím, teď jen vím, že si tohle musím ohlídat.

Re: Vodafone Zlepšujeme - nový účtovací systém

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 1. 2011 09:20
od Mobil-man
Obavam se, ze hodne operatoru ani nevi, o co se jedna, takze to chce kdyztak zkusit vicekrat. Ta sluzba myslim nebyla aktivni ani tedka automaticky, muselo se o aktivaci pozadat...

Re: Vodafone Zlepšujeme - nový účtovací systém

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 1. 2011 09:21
od Snekac
Absenci AoC vyřešíte jednoduše: http://twitter.com/#!/mobilovinky/statu ... 5780842496

Re: Vodafone Zlepšujeme - nový účtovací systém

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 1. 2011 10:03
od Mobil-man
No to je spis alternativa, jak chapu vytky uzivatelu AoC, jelikoz toto jen informuje.