Vodafone Zlepšujeme-nové systémy (FAQ+přehled změn)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod myšpulín 26. 1. 2011 05:44

No teď když budeš chtít informaci o ceně hovoru tak ti s největší pravděpodobností aktivují novou službu, která tě informuje pomocí sms po hovoru.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Reku 26. 1. 2011 06:55

potterharry - roznesu te na kopytech, jak pises. U operatoru se mi na tarifech vubec nelibi, ze v podstate jsem zavisly na jejich libovuli a nalade. Protoze klidne muzu mit neomezenou utratu jak svoji chybou, tak chybou operatora ci jeho vychcanosti - pocita s neznalosti. Ted samozrejme mluvim o vsech operatorech. Jako zakaznik CHCI moznost nastaveni limitu napriklad na stokoruny ci desetikoruny, aby se mi telefon vypnul, kdyz utratim nastvenou castku. Nechci nejaka infa ci podobne a navic az po ukonceni hovoru ci nekdy priste.... System to zcela jiste umoznuje u vsech operatoru a jeho chybovost by nebyla velka.
Jenze vse je nastaveno na maximalni zisk operatora, cili na maximalni utratu zakaznika. Operator nema zajem davat strop. Ne proto, ze by to neslo, ale proto, ze by si nemohl tolik namastit kapsu a pripadne obhajovat nehorazne ucty. Cili o zakaznika a kompromis mezi jeho ziskem a pranim zakaznika mu nejde. To plati o vsech nasich operatorech, zvlaste ale o O2, protoze tam nejde nastavit ani alespon flexistrop ci neco podobneho, i kdyz to neni ono. Alespon ale neco nez kopanec.
A nepiste mi tady kraviny, ze ta hlidacka nejde. Blba ze mne nikdo delat nebude, delal jsem programatora. Je to jednozacne pouze o maximalizaci zisku operatora a ne o nemoznosti...
N druhe strane alespon na rozdil od ostatnich operatoru Vodafone dekuji i za ten flexistrop. Je to lepsi nez kopanec. To myslim vazne a uprimne dekuji.
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod LukeD 26. 1. 2011 14:02

Pamatuji si doby, kdy ze strany operátora neexistovaly vůbec žádné možnosti kontroly toho, kolik člověk provolal (existovaly pouze nástroje v telefonu). Takže si nemohu pomoci, ale fňukání nad tím, že možná nadále nebude pokračovat služba AoC, mi přijde minimálně hodně úsměvné. A když navíc vezmu v potaz to, že Odepiš je zvláštní tarif, který je primárně určen na psaní sms a ne na volání, tak už místní pohoršení vůbec nechápu.

To vám utrhne peněženku těch případných pár korun nad limit, když těch 40 minut voláte za nula nula nic? Zvláště pak když vám operátor dává možnost informace prostřednictvím sms po skončení hovoru. Předpokládám, že pokud má někdo všech pět pohromadě, tak si snad pamatuje, kolik mu od minulého hovoru alespoň přibližně zbývá, a nebude tedy hrozit, že provolá desítky minut přes limit. A že někdo zapomene ukončit hovor, jak jsem tu u kohosi četl, tak to už je o blbosti toho kterého soudruha - a na to je tu navíc již zmiňovaný flexistrop.
Sagem RC922 -> Sony CMD-J6 -> Ericsson R520m + T65 -> Sony Ericsson T610i -> K750i + W995
LukeD
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 26. 1. 2011 14:26

No v mém případě pokud nebude funkční AoC tak Odepiš ruším.
Protože v naší rodině slouží pro volání na pár čísel našich známých u Vodafonu a kromě mě ho používá žena a syn a ty prostě vezmou telefon, vytočí číslo ze seznamu a volají. Když se hovor přeruší třeba po minutě nebo až po půlhodině, tak vědí, že mají vzít jiný mobil a zavolat z něj. To, že operátor mu říká Odepiš je mě jedno, pro mě je to tarif se 40 minutami do vlastní sítě.
Taková čtvrthodinka nad rámec minut přijde víc než na stovku a tím by pro mne veškerá výhodnost takového tarifu padla, za 114kč mám tarif s 80minutami kamkoliv u jiného operátora.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Pedro1981 26. 1. 2011 17:37

Dotazoval jsem se Vodafone, co se týká mě nejasných služeb v rámci nového systému u tarifu Odepiš.....Dozvěděl jsem se následující - položka hlasové služby - Moje Dvojka ( skutečně k Odepiš nelze aktivovat, či-li aktivovat si ji můžete a rázem z Odepiše skočíte na Divokou kartu ), služba Kamarádi v sítí ( + ze všech sítí ) + Moje síť také, jak jsem předpokládal není pro Odepiš. Ale prostě tam ty služby jsou. Údajně to ještě budou upravovat, jelikož můj přímý dotaz zněl, proč samoobsluha u tarifu Odepiš nabízí služby, které stejně získat nemohu a tudíž pro mě jako zákazníka je to stejně zbytečná informace, ovšem neznalé by mohla pořádně skrouhnout. Díky novému systému velmi lehce přijdete o svůj výhodný tarif. Takže Odepišáci nikam raději neťukejte:-)

Co se mi jeví jako výhoda, že zákazníci s Divokou kartou mohou získat také balíček 77 MMS za 77 Kč.

Na co jsem stále nepřišel, co mi nebylo zodpovězeno je, jak funguje nový systém Doporučte a získejte. Na to si ještě počkám, co mi sdělí. Pokud bych za nového zákazníka mohl získat 100 minut ( asi do VF ) bylo by to zajímavé.

Jak se říká " Lepší vrabec v hrsti, než - li holub na střeše" :-D
Pedro1981
Junior

Odeslat příspěvekod Burina 26. 1. 2011 18:59

Pedro1981 píše: ...či-li aktivovat si ji můžete a rázem z Odepiše skočíte na Divokou kartu ...


Tak to je pěkná sprosťárna od Vodafone. Pokud si neznalý něco aktivuje v dobré víře, a co mu je systémem umožněno a najednou se mu změní tarif, který už nelze oficiální cestou získat.
Burina
Junior

Odeslat příspěvekod Pedro1981 26. 1. 2011 19:32

Předpokládám, že nějaká hláška tam naskočí. Nezkoušel jsem ani zkoušet nebudu. Avšak ta služba tam vůbec neměla být. Veškeré další služby včetně Kamarádů, atd. měly být v jiné samostatné záložce a ne je cpát mezi běžné služby.
Pedro1981
Junior

Odeslat příspěvekod wit.cz 26. 1. 2011 19:55

myšpulín píše:No v mém případě pokud nebude funkční AoC tak Odepiš ruším.
Protože v naší rodině slouží pro volání na pár čísel našich známých u Vodafonu a kromě mě ho používá žena a syn a ty prostě vezmou telefon, vytočí číslo ze seznamu a volají. Když se hovor přeruší třeba po minutě nebo až po půlhodině, tak vědí, že mají vzít jiný mobil a zavolat z něj. To, že operátor mu říká Odepiš je mě jedno, pro mě je to tarif se 40 minutami do vlastní sítě.
Taková čtvrthodinka nad rámec minut přijde víc než na stovku a tím by pro mne veškerá výhodnost takového tarifu padla, za 114kč mám tarif s 80minutami kamkoliv u jiného operátora.

Docela by mě myšpulíne zajímalo, čím to zrušení chceš nahradit :)
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 26. 1. 2011 20:24

No budem volat ze svých normálních čísel, máme docela výhodné tarify pod rámcovou smlouvou. Většinou ani všechny minuty nevyužijeme. Odepiše máme doma 4x. Jeden bych nechal, mám na tom čísle Mobilbanking. Kvůli AoC jsem ho měl v Nokii 6310, takhle by mohl putovat i do novějšího mobilu. :D
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod wit.cz 26. 1. 2011 22:00

No pokud bych volal do VF za 0,3 vč. DPH a méně (zkrátka výhodněji než 40 minut za 12,-), taky bych Odepiše zrušil :D Jinak mě absence AoC nepřinutí tento tarif rušit.
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LukeD 27. 1. 2011 01:24

myšpulín píše:Protože v naší rodině slouží pro volání na pár čísel našich známých u Vodafonu a kromě mě ho používá žena a syn a ty prostě vezmou telefon, vytočí číslo ze seznamu a volají. Když se hovor přeruší třeba po minutě nebo až po půlhodině, tak vědí, že mají vzít jiný mobil a zavolat z něj.


No, po pravdě, mně někdo volat na střídačku ze čtyř různých čísel od stejného operátora, tak si o něm myslím svoje. Já nikdy dost dobře nechápal ani to, když s sebou někdo tahá tři různé mobily pro každého operátora. Ale jak se říká, proti gustu žádný dišputát. 8-)
Sagem RC922 -> Sony CMD-J6 -> Ericsson R520m + T65 -> Sony Ericsson T610i -> K750i + W995
LukeD
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kocosh 27. 1. 2011 07:51

Tak jsem zariskoval a Internet si aktivoval - sleva je koretně zapsána!

V mém případě do 25. 4. (aktivoval jsem včera tj. 26., zúčto mám k 25.).
kocosh
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Toyotak 27. 1. 2011 08:51

Měl bych dotaz na ten AoC.Jak se aktivuje atd.Mám odepiš jedno číslo a chtěl bych si ho takhle hlídat.
Toyotak
Junior

Odeslat příspěvekod myšpulín 27. 1. 2011 09:26

podívej se sem
viewtopic.php?f=1&t=29727
v několika příspěvcích v tom tématu je to popsáno
v nastavení se nic neměnilo od té doby
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Toyotak 27. 1. 2011 09:43

Díky za odpověď.
Další dotaz na přechod do nového systému.Už se někomu stalo,že mu dojde sms (podotýkám už druhé datum v jednom měsíci)o převodu na nový systém a nic se nestalo.Je to předplacenka převedena 28.prosince loni od T-mobilu s tím,že tam bude mít tarif Karta na míru a je tam divoká.
Toyotak
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků