Vodafone Zlepšujeme-nové systémy (FAQ+přehled změn)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod speedy 21. 1. 2011 10:55

Trošku se nám polepšili, když sámoška nejde. V tom smyslu, že informují. To je krok správným směrem.

Obrázek
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radim 21. 1. 2011 11:31

Snekac píše:Absenci AoC vyřešíte jednoduše: http://twitter.com/#!/mobilovinky/statu ... 5780842496


To bohužel neřeší situace, o kterých jsem psal. Potřebuju vědět dopředu, kolik volných minut mi zbývá, a ideálně aby mi telefon při vyčerpání volných minut přerušil probíhající hovor. Tyto dvě věci informační SMS po hovoru nijak neřeší. Staré AoC nejde aktivovat, teď jsem to zkoušel na infolince, když řeknete Informace o ceně hovoru, začnou mluvit právě o této informační SMS chodící po hovoru. Žádné jiné AoC jim nevysvětlíte. Takže velmi, velmi nepříjemná změna srážející výhodnost a využitelnost Odepišů.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 21. 1. 2011 13:01

Tiskové oddělení Vodafonu v jiném tématu píše:
Dobrý den,
prostřednictvím eShopu jsme začali prodávat služby do nového systému...
Martina


A platí to i při objednání nového čísla stávajícího zákazníka? To zřejmě bude můj případ, kdy jsem jako stávající zákazník objednával nový telefon s novým číslem a tak eshop po mě nechtěl žádnou volací jistinu. Nové číslo bylo ovšem aktivováno na samostatném zákaznickém účtu a tak volací jistina byla na tomto účtu 0kč, což je problém, protože to současně znamenalo i nulový volací limit částku mimo zvolené balíčky.
Já tak musel problém řešit přes operátora na *077 který mi volací limit musel ručně zadat. K dalšímu účtovacímu období mám přislíbeno přidání toho nového čísla k původnímu zákaznickému účtu.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Mr4k 21. 1. 2011 13:44

Tak to jsem zvedav, jestli se jim to podari, taky jsem to mel slibeny ale ucty slouceny nejsou. Navic jsem objednaval jeste v prosinci, kdy mi eshop vystavil dve objednavky misto jedne, pricemz mnou vybrane cislo dal na novy zakaznicky ucet, zatimco cislo, ktere jsem nechtel bylo spravne slouceno s mojim uctem. Pozadal jsem o slouceni a velky kulovy, ted mi cislo migruji do novyho takze pokud tam nenamigrujou i to druhy, tak se muzu se sloucenim na nejakou dobu rozloucit.
Mr4k
Junior

Odeslat příspěvekod Well-being 21. 1. 2011 13:58

radim píše:Staré AoC nejde aktivovat, teď jsem to zkoušel na infolince, když řeknete Informace o ceně hovoru, začnou mluvit právě o této informační SMS chodící po hovoru. Žádné jiné AoC jim nevysvětlíte. Takže velmi, velmi nepříjemná změna srážející výhodnost a využitelnost Odepišů.


Toto je důkaz, že heslo "Zlepšujeme zákaznické služby" jsou jen marketingové kecy.
Nevidím nic podstatného, co by zákaznické služby zlepšilo. Většina změn je k horšímu.
Hlavním cílem celé změny je vytáhnout zákazníkům z kapes více peněz ...
~ dubium est initium sapientiae ~
Well-being
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radim 21. 1. 2011 14:25

Však já taky zuřím od začátku, jen někteří extrémně benevolentní a shovívaví uživatelé hladí Vodafone po hlavě a říkají "Roď, roď! Bude to krásné děťátko!", přestože z vaginy čouhá hlava s rohama, v puse špičaté zuby, žluté bělmo očí a jmenuje se Damian.
Martino, vyměním faktury na dva roky zpět za staré AoC.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Reku 21. 1. 2011 22:00

marketing a reklama je vzdy lez. Jiz od zacatku si z reklamstiny slovo zlepsujeme prekladam jako zdrazujeme - alespon pro utratu do cca 200 korun je tento preklad z reklamstiny zcela presny....
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Dasn 24. 1. 2011 14:23

Že by soudruzi v NDR někde udělali chybu :?: , nebo že bych s pár maily a operou mini stáhnul za 14 dní 30 GB s 150 MB FUPem :hm

Obrázek
Dasn
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mobil-man 24. 1. 2011 15:43

Nedivil bych se tomu jako mimino hounu, kdyz je tu X lidi, kteri maji stejny problem (mysleno v dobrym :-D )
Mobil-man
Junior

Odeslat příspěvekod Hastrman07 24. 1. 2011 18:20

Jo jo, Vodafone opravdu zlepšuje. Dnes mi od nich přišla esemeska v angličtině, že mi děkují za úhradu dvanácti korun za tarif Odepiš. Jsem z toho celý stife ;-)
Hastrman07
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 24. 1. 2011 20:11

001.jpg

Mám víc :-)
642GB, slušnej výkon na 3G síť pokud by to byla pravda.
To máme asi 21,4GB za den (30d),
tj. 891MB za hodinu (24h),
tj. asi 14,86MB za minutu (tj. asi 248 KB za vterinu),
tj. čistý 2Mbit nonstop celý měsíc. COOOL ! :-)
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 24. 1. 2011 20:25

K zobrazování údajů v Chytrém přehledu se již vyjádřili, že jde o dočasnou chybu samozřejmě ;-)

-- 24. 1. 2011 20:25 --

Hastrman07 píše:Jo jo, Vodafone opravdu zlepšuje. Dnes mi od nich přišla esemeska v angličtině, že mi děkují za úhradu dvanácti korun za tarif Odepiš. Jsem z toho celý stife ;-)


Koukal jsem, že po převodu se mi v samoobsluze nastavil výchozí jazyk na angličtinu, mrkni schválně.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pc-mravenec 24. 1. 2011 21:02

AOC lze vysvětlit ,ale chce to pevné nervy a chytnout na drátě nějakého kluka ,ty holčiny nevědí o co jde ,osobně jsem AOC na jednom čísle aktivoval skoro půl roku ,ale to byla vadná série sim karet z výroby a věděl to jen nadřízenej operátora ,ale nenechte se nalomit hned prvním hovorem už jsem řešil tak to cca 18 Odepišů pro známé a příbuzné ,kamarády rodinu ,ale i pro sebe ,vše jde a hovor to zkutečně zabrzdí ,akorát jak ji trošku jiná daň těch 20% tak musím nastavovat jen 234 místo 240 korun nevím jinak nepatrně přeplácím cca 3 koruny nebo nějak tak a já nechci víc platit než 12 kačenek a šmidra s podvodafonem.
pc-mravenec
Junior

Odeslat příspěvekod Hastrman07 24. 1. 2011 23:29

Hastrman07 píše:Jo jo, Vodafone opravdu zlepšuje. Dnes mi od nich přišla esemeska v angličtině, že mi děkují za úhradu dvanácti korun za tarif Odepiš. Jsem z toho celý stife ;-)


Snekac reaguje:
Koukal jsem, že po převodu se mi v samoobsluze nastavil výchozí jazyk na angličtinu, mrkni schválně.

Číslo, na které přišla esemeska, ještě není převedené na nový systém. Samoobsluha funguje v češtině.
Více než ta angličtina mě však překvapilo to samotné sdělení o úhradě oněh 12ti korun. Nikdy předtím jsem nic takového neobdržel.
Hastrman07
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod myšpulín 25. 1. 2011 08:12

Dasn píše:Že by soudruzi v NDR někde udělali chybu :?: , nebo že bych s pár maily a operou mini stáhnul za 14 dní 30 GB s 150 MB FUPem :hm

Obrázek

Tak jsem porovnal počítadlo mobilu a chytrý přehled a vypadá to, že si jen spletli jednotky, místo MB by tam mělo být kB.
myšpulín
VIP uživatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků