Vodafone Zlepšujeme-nové systémy (FAQ+přehled změn)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Snekac 23. 11. 2010 11:47

Veškeré info: http://www.vodafone.cz/zlepsujeme/
:idea: http://pece.vodafone.cz

:arrow: Vodafone Tarify na míru (FAQ + nový systém a účtování)
POZOR ZMĚNA OD 15.7. http://www.vodafone.cz/osobni/tarify_ce ... tovani.htm
:!: Samoobsluha v novém systému občas ukazuje bludy, stejně tak Chytrý přehled, takže vyčkejte na fakturu a neděste se předem

Změny při převodu na nový systém

- SMS na zahraniční čísla u všech tarifů za 2,50 Kč (není ve volných jednotkách)
- MMS na zahraniční čísla u všech tarifů za 6,50 Kč (není ve volných jednotkách)
- nefunguje AoC v podobě jako ve starém systému (důležité hlavně pro Odepišáře)
- nová funkce Informace po hovoru po každém volání (SMS...) ukáže na displeji zbývající volné jednotky
- aktivace balíčků a doplňkových služeb okamžitě (jak to funguje u Tarifů na míru)
- možnost využívat některé nové služby (Student na míru, Data passport..)
- účtování v reálném čase - okamžitý Chytrý přehled
- končí bonus za inkaso
- konec Slyším Vás a Dohody s VF (článek)
- ruší se Kapesní samoobsluha, nahrazena mobilní na ms.vodafone.cz (je zdarma)
- změna počítání MMP (viz téma o Tarifech na míru)
- nový program Doporuč a získej
- možnost dobíjet Tarif na míru (či platit fakturou Kartu na míru)
- balíček MMS Naplno lze využít jen na česká mobilní čísla
- balíček Kamarádi lze využít jen na Vodafone (ne na pevnou)
- přidání čísla do Kamarádů je za 25 Kč
- při změně platební metody z faktury na dobíjení již není nutné učinit první dobití pro aktivací čísla
- SMS z VF Parku se počítají vždy nad rámec tarifu
- ruší se Skupinové Web SMS
- Po svém lze aktivovat pouze při pořízení nového Tarifu na míru v e-shopu
- u Divoké karty nepůjde aktivovat balíček Nonstop víkend a SMS balíček

FAQ Vodafone:

- Čísla budou převáděna postupně.
- Vaše služby nebudou omezeny. Budete moci telefonovat, posílat SMS a MMS nebo využívat datové připojení tak jak jste zvyklí.
- Krátkodobě pouze nepůjde měnit nastavení služeb.
- Toto dočasné omezení bude trvat u zákazníků s předplacenou kartou řádově několik hodin, u zákazníků s tarifem několik dnů.
- Každého zákazníka budeme včas informovat, aby si mohl případné změny nastavení služeb provést s předstihem.
- Po převodu na nové systémy trvá až 5 dní než se načtou všechna vyúčtování apod.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aleš P. 23. 11. 2010 12:03

Funguje někomu ověření čísla? Mně tedy ne...
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Snekac 23. 11. 2010 12:23

Taky mi to nešlo, ale tak asi to ještě dolaďují. Ale informace se mi ukázala v samoobsluze hned po přihlášení.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vit.spinka 23. 11. 2010 12:58

No, zatím nic moc.
1. už to slibovali v samoobsluhách asi měsíc, takže aspoň to je pokrok, že to vůbec funguje.
2. ověření čísla mi taky nefunguje.
3. po příhlášení do samoobsluhy vidím popis změn, ale nikoli termín, kdy se tak stane.
4. je tam možnost nechat poslat si email popisující změny - dorazil, ale zcela prázdný.
5. prý má Vodafone nové a lepší tarify, a proto následující služby nebude možno už měnit: Po svém. (Mám tarif na míru.)

V tom videu na /zlepsujeme je zajímavá informace o délce platnosti balíčků (vždy celý měsíc, počítáno od aktivace). Asi bych k tomu potřeboval rozepsat, jak se to bude přesně chovat - může z toho být na účtu pěkný zmatek. (Půjde změnit balíček v půlce měsíce (volné minuty, přidat/ubrat kamarády)? Bude možné zadat změnu dopředu?)
vit.spinka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Morx 23. 11. 2010 13:28

by mě zajímalo, jestli to účtování v reálném čase aplikují i na starší tarify
Morx
Junior

Odeslat příspěvekod zivan 23. 11. 2010 13:36

Pokud plati info v samoobsluze, tak majitele starsich tarifu zmeny moc nepotesi :(

Obrázek

- nepujdou aktivovat balicky a menit nektera nastaveni
- nepujde delat zmena u sluzby "Po svem"? Takze ji zrusi nebo nepujde aktivovat/deaktivovat?
- seberou 20Kc/mesicne za inkaso a jako kompenzaci daji jednorazove 100Kc nebo 20 minut volani
Naposledy upravil zivan dne 23. 11. 2010 14:09, celkově upraveno 1
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Junior

Odeslat příspěvekod Aleš P. 23. 11. 2010 13:41

zivan : Aneb Vodafone Zhoršujeme... Zdá se, že Vodafone chce donutit uživatele starších tarifů, třeba Nabito aby přešli na méně výhodné Na míru.
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod zajDee 23. 11. 2010 13:54

Znamenají tyhle změny, že na číslech se starými tarify nebude možné např. aktivovat balíček MMS, službu Kamarádi/Kamarádi do všech sítí, Internet v mobilu a podobně? Zatím mi samoobsluha píše, že nebude možné dělat změny jen u Po svém.
Se zrušením inkasního bonusu taky nepotěšili, co se to s Vodafonem děje...?

Potřebujeme tu jako sůl skutečnou operátorskou konkurenci...
-= Nic není tím, čím se zdá být =-

Jsem mobilní maniak :-)
zajDee
Junior

Odeslat příspěvekod Aleš P. 23. 11. 2010 14:03

zajDee : Už jsme odeslali dotazy do Vodafone. Co se to děje? Asi sbližování s konkurencí...
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Morx 23. 11. 2010 14:07

Děje se to, že se chtějí zbavit starých tarifů, ale zatím nejsou tak drzí jako konkurence, aby je natvrdo zrušili a poslali jejich uživatele do oněch míst ^^;
Morx
Junior

Odeslat příspěvekod zivan 23. 11. 2010 14:11

zajDee:
Mate to, ze u informace o nemoznosti delat zmeny u "Po svem" je nadpis "Ukonceni starych sluzeb". Takze to rusi nebo nepujde delat zmeny?
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Junior

Odeslat příspěvekod Morx 23. 11. 2010 14:25

Checht, mě napsali i u Odepiš, že budu moci sledovat změny účtu v reálném čase, to jsem na ně zvědavý. A ty kecy jsou uzpůsobeny na tarif, protože tam mám trochu něco jiného, než kolega. Asi si dneska schválně zavolám do samoobsluhy a zeptám se jich na to
Morx
Junior

Odeslat příspěvekod zajDee 23. 11. 2010 14:38

Zivan: díval jsem se na číslo s tarifem na míru, moje chyba. Na čísla s Nabitými tarify se bude vztahovat první odstavec zde -- http://www.2i.cz/0be70d27f4
"zůstane nastavení vašeho současného tarifu beze změny", ale "v budoucnu už nebude možné aktivovat dodatečný balíček"...

To se mi nelíbí. No, zřejmě mě to donutí podruhé během dvou týdnů volat na retenční oddělení...
-= Nic není tím, čím se zdá být =-

Jsem mobilní maniak :-)
zajDee
Junior

Odeslat příspěvekod vit.spinka 23. 11. 2010 15:03

Já bych za tím nehledal nějaké přesvědčování na nové tarify, "aby Vodafone vydělal". Prostě mají nový billingový systém, a každý systém má nějaká omezení, a některá stará nastavení nejdou přemigrovat, některé staré funkčnosti v novém nebudou atp.
Samozřejmě bude Vodafone rád, když zákazníci přejdou na nové tarify a tím pádem bude mít s migrací (a podporou poté) méně práce.
vit.spinka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Morx 23. 11. 2010 18:45

Já svůj Odepiš nedám. Ale jestli tam zavedou účtování v reálném čase, tak to bude snad první vylepšení, co k Odepiši v historii dali :D. Alespoň hned zjistím, když už překročím volné minuty.
Morx
Junior

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků