od miczk 6. 9. 2010 18:12
goob - Jasně, brandování je podle mě prachsprostá sviňárna, která ti jak ty píšeš přidá do mobilu (v 90%) super odkazy na t-zones, VF live nebo O2 portál. Tento odkaz prakticky nevyužiješ, jen ti tam otravuje. Při spouštění uvidíš logo svého operátora, od kterého jsi mohl přejít a stále tě to otravuje, ostatně, není problém to změnit (aspoň já to zkoušel na SE SW a na androidu to jde taky fajně..). Prostě nejenže ti upraví SW, ale i ti tam strčí reklamu v podobě obrázku při spouštění, někdy v podobě dalších "výtečných odkazů", kterých se na (promiňte mi to označení) blbých telefonech zbavíš, jen přehráním SW, která zvládá tak 5 - 10 % mobilních uživatelů. Většině lidí, je to prakticky jedno, ale mě tyhle rádoby reklamy v mobile taky štvou, ostatně jako "vytetovaný" logo operátora na mobilu, prostě reklama je všude a já s tímhle nesouhlasím, ale na druhou stranu uznávám, že konkurenční boj musí být i na nejprimitivnější úrovní jako je tato.
Ostatně tohle je trošku mimo téma, ale reklamoval jsem mobil v jedné "partnerské" T-M a paní mi ho pomalu nechtěla reklamovat, když zjistila, že při uvitávání tam nebliká T-M logo, ale originální SE...