Retenční nabídky O2

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Ipanema 19. 12. 2018 09:33

To gratuluji. Dal bych dva měsíční platy na školení a vysvětlení podle čeho to počítají. Už jsem to tu psal, tak to nebudu opakovat, ale já měl pevný internet za 599,- + O2 TV L za 399,- a neomezenku s 1,5 GB za 599,-. Při "vyhrožování" odchodem se všemi službami mi řekli, že každý má na výběr. Slevu jsem nedostal ani 10 Kč. Ale dostal jsem radu, že když seženu další čísla k sobě, tak si můžu pořídit O2 Spolu a mít to tak levněji, protože tam ta TV je menší a zdarma. :D

A to jsem mluvil s retenčním 3x. Poprvé, když jsem si řekl o ČVOP, pak až mi přišel, tak jsem ho nahlašoval operátorce na retencích a pak naposledy volali sami asi 5 dní před odchodem.

Takže neomezenka za 299,- nebo za 399,- je prostě pro mě s podivem, když podle mě lidi na retenčním mají to školení stejné, o tom co nabídnout, a né individuální.
Můj mobil: OnePlus 6T
Ipanema
Junior

Odeslat příspěvekod Martin_Koralek 19. 12. 2018 11:43

Oni na to prý mají přímo skripta, komu co můžou nabídnout.

Bude v tom hrát roli několik faktorů - jak dlouho jste u nich klientem, jestli platíte faktury v čas, kolik služeb od nich máte a ta nejdůležitější věc bude to, na koho na té lince zrovna narazíte.

Ty první operátoři, se kterými se spojíte, ty prý nemají vůbec žádné pravomoci vám poskytovat jakékoliv nestandardní slevy. Smlouvání začíná až na tom výpovědním oddělení.

Podle mě každý ten operátor má i provize z toho, jak drahou službu jsou schopni vám narvat. Navíc jsou to přece jenom taky lidi, tedy pokud tam celý den musí třeba poslouchat, jak tam na ně zákazníci řvou a pak jim zavolá někdo další, který suverénně ohlásí, že chce prostě něco lepšího, jinak jde pryč, tak jé možné, že spoustě operátorům dojdou nervy a pošlou vás nepřímo do háje, aby vám to pěkně vrátily.

Tzn chce to podle mě jednat stylem "Jsem Franta z Dolní Horní", o telefonech moc toho nevím, ale dostal jsem dobrou podpultovou nabídku od konkurence, tak jestli mi nemůžete nabídnout něco podobného, tak se nic slečno neděje, jen mi prosím sdělte nějaké to ČVOP číslo, které po mě chce vaše konkurence. Nejednat prostě jako suverén, který ví, jak to tam chodí. Mě se aspoň tato strategie osvědčila.

Vyplatí se taky nenápadně poptat, jakým způsobem si můžete ke konkurenci převést i ty ostatní služby (pevný internet, tv). Né to sdělit stylem vydírání, že to klidně všechno převedete někam jinam.

A samozřejmě to nejdůležitější je, mít na ně nějakou páku. Tzn vaše smlouva musí být rozhodně v posledním měsíci před koncem její platnosti a pak mít připravený přesný popis konkurenční podpultové nabídky. Ideálně od obou ostatních konkurenčních operátorů, z té naší monopolní trojky. To jestli je ta nabídka pravdivá, nebo si ji vymyslíte, nehraje roli. Musíte se ale držet v nějakých rozumných mezích, ne si vymyslet tarify za korunu ;)

Také jsem se zmínil o tom, že jsem slyšel o "nějakých virtuálních operátorech", kde se nemusím vázat smlouvou a mají i pěkné nabídky. Tedy že mi moc nedává smysl se uvázat na dva roky a ještě za horších podmínek. Pokud se mám znovu uvázat, tak ta nabídka přece musí být lepší, než má konkurence bez vázání.

Další věc, co by mohlo hrát roli je to, že si občas potřebuji kupovat 24 hodinové jízdenky na MHD přes SMS. Tzn fakturu mam tak některý měsíc třeba o 200 Kč díky tomu vyšší. Oni z toho asi moc provizi nemají, ale možná tak díky tomu spadám do nějakých jejich tabulek jako potencionální jouda, kterému by mohli v budoucnu narvat nějaké další placené služby. Těžko říct, jestli to má nějaký význam.

Ve zkratce to chce mít zkrátka předem připravený plán útoku, zatnout zuby a jednat slušně a mít taky trochu štěstí.
Martin_Koralek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ipanema 19. 12. 2018 12:22

To vše jsem měl. Úplně podle tebe. Ale to je teď už jedno....
Ta 4. podmínka, jak píšeš na začátku je právě stěžejní.
Ipanema
Junior

Odeslat příspěvekod arcturus333 20. 12. 2018 18:34

Martin_Koralek píše:Oni na to prý mají přímo skripta, komu co můžou nabídnout. Je to tak

Bude v tom hrát roli několik faktorů - jak dlouho jste u nich klientem nehraje to žádnou roli, jestli platíte faktury v čas nehraje to roli, jen tam nesmí běžet, zjednodušeně, vymáhací proces, kolik služeb od nich máte nehraje roli a ta nejdůležitější věc bude to, na koho na té lince zrovna narazíte přesně tak.

Ty první operátoři, se kterými se spojíte, ty prý nemají vůbec žádné pravomoci vám poskytovat jakékoliv nestandardní slevy. Smlouvání začíná až na tom výpovědním oddělení. přesně tak

Podle mě každý ten operátor má i provize z toho, jak drahou službu jsou schopni vám narvat je to tak, musí zákazníka udržet na co nejvyšší výsledné faktuře. Navíc jsou to přece jenom taky lidi, tedy pokud tam celý den musí třeba poslouchat, jak tam na ně zákazníci řvou a pak jim zavolá někdo další, který suverénně ohlásí, že chce prostě něco lepšího, jinak jde pryč, tak jé možné, že spoustě operátorům dojdou nervy a pošlou vás nepřímo do háje, aby vám to pěkně vrátilyNení to pravda, tak krátkozrace se chová málokdo, občas operátor zákazníka prostě špatně odhadne.

Tzn chce to podle mě jednat stylem "Jsem Franta z Dolní Horní", o telefonech moc toho nevím, ale dostal jsem dobrou podpultovou nabídku od konkurence, tak jestli mi nemůžete nabídnout něco podobného, tak se nic slečno neděje, jen mi prosím sdělte nějaké to ČVOP číslo, které po mě chce vaše konkurence. Nejednat prostě jako suverén, který ví, jak to tam chodí. Mě se aspoň tato strategie osvědčila. toto dávno neplatí, klidně zahájí se zákazníkem výpověď, a a na základě mnoha vyhodnocovaných kritérií si pak vyhodnocují, komu se sami ozvou, a komu už ne, s ještě výhodnější nabídkou, než během toho prvního kontaktu

Vyplatí se taky nenápadně poptat, jakým způsobem si můžete ke konkurenci převést i ty ostatní služby (pevný internet, tv). Né to sdělit stylem vydírání, že to klidně všechno převedete někam jinam. Nehraje to žádnou roli

A samozřejmě to nejdůležitější je, mít na ně nějakou páku. Tzn vaše smlouva musí být rozhodně v posledním měsíci před koncem její platnosti není to pravda, je jedno, kolik zbývá do konce závazku a pak mít připravený přesný popis konkurenční podpultové nabídky. Ideálně od obou ostatních konkurenčních operátorů, z té naší monopolní trojky. To jestli je ta nabídka pravdivá, nebo si ji vymyslíte, nehraje roli. Musíte se ale držet v nějakých rozumných mezích, ne si vymyslet tarify za korunu ;) je to tak

Také jsem se zmínil o tom, že jsem slyšel o "nějakých virtuálních operátorech", kde se nemusím vázat smlouvou a mají i pěkné nabídky. Tedy že mi moc nedává smysl se uvázat na dva roky a ještě za horších podmínek. Pokud se mám znovu uvázat, tak ta nabídka přece musí být lepší, než má konkurence bez vázání. není to argument, operátoři dobře ví,že většina se od virtuálů rychle vrací, neboť je to bez závazku, ale dřív nebo později člověk narazí na podstatná omezení

Další věc, co by mohlo hrát roli je to, že si občas potřebuji kupovat 24 hodinové jízdenky na MHD přes SMS. Tzn fakturu mam tak některý měsíc třeba o 200 Kč díky tomu vyšší. Oni z toho asi moc provizi nemají, ale možná tak díky tomu spadám do nějakých jejich tabulek jako potencionální jouda, kterému by mohli v budoucnu narvat nějaké další placené služby. Těžko říct, jestli to má nějaký význam. ne, tyto údaje nejsou relevantní

Ve zkratce to chce mít zkrátka předem připravený plán útoku, zatnout zuby a jednat slušně a mít taky trochu štěstí.
přesně tak, obrnit se trpělivostí, a za všech okolností jednat slušně, bez afektů

Zdraví insider
arcturus333
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Mikka1 20. 12. 2018 23:47

TrustNo1 píše:Mikka1: tarif O2 Felicia nahradili nějakým podobným zvýhodněním, ale lze stále získat. Naposledy, když jsem chtěl vygenerovat ČVOP kód.

Díky, mně ČVOP mile vygenerovali.
Mikka1
Junior

Odeslat příspěvekod Martin_Koralek 21. 12. 2018 13:33

arcturus333 píše:...kolik služeb od nich máte nehraje roli


Podle mě to přece nějakou roli hrát musí, respektive pokud vám už nemůžou (nebo nechtějí) dát velkou slevu na mobilní tarif, tak vám můžou hodit malou slevu na mobil a malou slevu třeba na pevný internet ne? Takže ve výsledku budete platit o trochu méně, než by jste platil jenom s jednou službou. Samozřejmě někdo se může dostat na velkou slevu, ikdyž má od nich jenom mobilní tarif, ale více služeb podle mě znamená větší šanci na výslednou nižší cenu.

arcturus333 píše:...vaše smlouva musí být rozhodně v posledním měsíci před koncem její platnosti není to pravda, je jedno, kolik zbývá do konce závazku


Pokud bych měl smlouvu např. rok před koncem, tak se podle mě se mnou nebude nikdo bavit. Jelikož moc dobře ví, že drtivá většina lidí od nich takhle předčasně neodejde, protože nebudou chtít platit storno poplatky za předčasné ukončení smlouvy. Tzn smlouva těsně před koncem vám dává další páku.
Martin_Koralek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod gulala 31. 12. 2018 14:59

Dnes jsem přešel k O2 z kreditu na paušál. Po prvním zavolání na 800 020202 mi nabídli jako první nabídku neomezené minuty a SMS do všech sítí, dále 1,5 GB dat za 375 Kč s úvazkem na dva roky. Je to těžké rozhodování zda to vzít či nikoliv. Nic jiného u nich nemám.
gulala
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod uiqjirka 31. 12. 2018 15:51

To ti nabidnuli sakra malo. Malo jsi tlacil na pilu.. Ty data jsou opravdu smesna, ja dostal 30GB dat a to uz x let nazpet. Neomezene volani a sms je uz dlouhou dobu takovy zakladni standard.
Momentálně používám..

Samsung Galaxy Note9
Samsung Galaxy Note8
Nokia Lumia 930, Nokial Lumia 830, Nokia Lumia 925
uiqjirka
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomas fuk 1 31. 12. 2018 16:33

Co to meles za blbosti?! Dostal nabidku uplne paradni. Ja jako dlouholety zakaznik O2 mam ten samy tarif za 499,- Kc a to jen diky tomu, ze mam jeste od nich pevny internet na doma, jinak bych to mel za 599,- Kc. Ted mi jiste rada z Vas bude namitat, ze jsem pitomec. Ano asi jsem. Zkousel jsem nekolikrat o snizeni tarifu, ale zatim se mi podrilo dostat jen na tuhle cenu. Holt jsem mel smulu na osobu na retencnim oddeleni. A CVOP jsem mel vygenerovane a zadna lepsi nabidka se nekonala. Platim vcas, vyuzivam 2 sluzby, jednam slusne. Minule, asi pred mesicem mi nabidli, ze cenu nesnizi, naopak zvysi o 75,- Kc, ale daji mi misto 1,5 GB dat 5 Gb dat. Vyuziju ani tech 1,5 GB tak akorat a staci mi bohate. V praci jsem na wifi, doma na wifi, v hospode na wifi, u kazde casti rodiny na wifi.
Ted musim pockat jeste 14 mesicu a pujdu to zkusit znovu. Treba se dostanu na tech 375,- Kc.
tomas fuk 1
Junior

Odeslat příspěvekod Kaulik 14. 1. 2019 22:03

když to tak čtu, divím se, že u toho O2 pořád všichni jste..? mě u T-mobile neomezenku za 400 nabídli bez větší snahy v podstatě hned.. ale chtěl jsem víc dat.. tak mám neomezené volání+100sms+10GB za 500,- ... a to nemám top tarif, jak sem četl retenční T-mobile
i7-7700k@4,9GHz + NH-D14 | MSI Z170A XPOWER GAMING TITANIUM | Kingston HyperX Savage@3100MHz 16GB (2x8GB) | Gainward GTX980 phantom | RM550x | FD R4 | Transcend SSD370S 256GB | NVMe SSD PM951 256GB | NVMe SSD EVO970 500GB
Kaulik
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ipanema 15. 1. 2019 00:58

Takže když od O2 odejdeme, dostaneme u T-Mobile neomezenku za 400,- jakože za přechod od konkurence? Nebo se bavíme o retenci pro zákazníka T-Mobilu? Tím by se tvůj údiv míjel účinkem.
Ipanema
Junior

Odeslat příspěvekod dockalacek 16. 1. 2019 12:25

No, je fakt, že s porovnání s ostatními operátory mi přijdou ty retenční nabídky O2 nejslabší. Jaká je vlastně TOP nabídka od O2? Nedávno tu psal jeden uživatel, že dostal flat + 1,5GB dat za 299 korun (pravda, byla v tom i stovková sleva za pevný net od nich, ale i tak). Pokud budeme považovat za průměr flat + 1,5GB za 375 korun, tak konkurenti nabízí mnohdy za podobné peníze víc (u T-Mobilu si někdo vyhádal neomezenku + 4,5GB dat za 399 korun). Ale nárokový to samozřejmě není, dost záleží, na koho narazíte, někdo je rád, že dostane na retenčním flat + 1,5GB za pětikilo, a ceně pod 400 si může nechat jen zdát.

Hromadný úprk k T-Mobilu nic neřeší, mně jako novému zákazníku nenabídli nic. Ale pokud Kaulikovi přijdou retenční nabídky O2 jako nejslabší, má trochu pravdu (flat + 6GB za 599 versus flat + 10GB za 600 u T-mobilu). Ale nejdůležitější stejně je, aby byl spokojený s tím, kolik platí.
Jsem propiskovej magor:-) Fantastic Four - já, Shitman, KineCZek a soap mactravish:-) Mám Eurocase 350W a nestydím se za to!:-) Chceš mít mysl veselou? Snídej housku s nutellou! Nepiji, nekouřím, jsem hebký, přítulný a v nouzi mě lze použít jako mop:-)
dockalacek
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dede 16. 1. 2019 13:03

Já to zkoušel se 4mi čísly a u O2 se mi doslova vysmáli. Pod 1500Kč ani náhodou a to mi ještě tlačili tu jejich debilní televizi, že bez toho to nejde.
Na druhou stranu, všimněte si, že ty retence jsou +- pár korun všude stejný. Snad víc do očí bijící ten kartel být nemůže, ale všichni dostali nasypáno a nic se tu nezmění.
dede
Junior

Odeslat příspěvekod zabra 16. 1. 2019 17:13

to Ipanema: jak se to vezme, ano i ne. V září jsem řešil konec smlouvy, jedno číslo bylo T-mobile, druhé O2. T-mobile mi nabídlo neomezene volani+100sms+2,5 GB za 349,-. Když jsem chtěl přidat i druhé číslo z O2 za stejný nabídnutý tarif bez předchozí historie u T-mobile, tak mi to schválili a převedli (tarifiy a čísla jsou samostatné, tzn. 2x 349,-). Pro doplnění: O2 odchod vůbec neřešil a ani při a po podání výpovědi neprojevil ani náznak zájmu proč, kam, za kolik a pod. U T-mobile jsme se domluvili za 5-10 minut.
zabra
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Mr.Scully 19. 1. 2019 13:19

Mně O2 nikdy nic pořádného nenabídnul. Při poslední výpovědi někdy před rokem a půl na mě kašlali úplně, nakonec jsem na retenci zavolal asi den před deadline sám od sebe a zeptal se jich, jestli fakt nemůžou nabídnout vůbec nic, tak trochu neochotně nakonec řekli, že sleva ani omylem, ale že za stávající cenu (FREE 6 GB za 849 Kč) přihodí do balíčku volání a data v EU zdarma. Což bylo tehdy fajn, ale pár měsíců nato se EU dohodla, že volání i data po EU bude zdarma. Takže teď mám drahej tarif k ničemu.

Zkusím v létě zase "odejít", ale Vodafone má dle mých zkušeností horší infrastrukturu/signál a T-mobile mi nikdy nedokázal nabídnout nic, takže je to z bláta do louže. Podle mě úplně klíčové je to, co psal arcturus333 - udržet zákazníka na cílové částce. Tedy radši než slevu nabídnou služby zdarma. Jen aby placení zůstalo na stejné úrovni. Mám teď tedy za 849 Kč neomezenku s 6 GB dat. Je mi upřímně jedno, jestli platím za mobil 300 nebo 1000 měsíčně, je to zanedbatelný rozdíl, ale vadí mi ten pocit, že mám snad nejdražší tarif možný :D Pokud mi nedají slevu, jako že asi nedají, tak zkusím aspoň navrhnout, aby mi dali nějaké služby zdarma navíc. Ale nevím, jestli to je reálné, případně co mají pravomoc nabídnout (bral bych třeba internetovou O2 TV, ale asi to není reálné).

(Mám spotřebu tak 2GB dat měsíčně, volání 200 minut, virtuála nechci ani omylem).
Mr.Scully
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků