od Raziel-CZ 15. 10. 2020 14:59
Dnes mi při objednávání modrého tarifu na konci hovoru řekli, že prý aktivační poplatek 99 Kč a dovoz kurýrem taktéž 99 Kč. Když jsem to chtěl zrušit s tím, že na webu se o dalších poplatcích nic nepíše, začala mi opěrátorka tvrdit, jak mi na sebe dá kontakt, jak jsou spolehliví atd. Nakonec, když jsem službu nechtěl, mě dala na hudbu s tím, že mi ty poplatky pak může odpustit. Odmítl jsem se slovy, že na takovéhle podvody nejsem zvědavý a že si tarif zařídím jinde. Pak mi ještě 4x volala a nabízela předražené nesmysly, jako bych jí nic neřekl. Ti v O2 jsou tak prolhaní a zoufalí, že to jinak snad už ani neumí. Ta firma musí strašně rychle přicházet o zákazníky, jde hodně rychle do kopru.
ICT servis, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů.