Zaujímavé.
Vo všeobecnosti máte možnosť podať podnet na CTU. Stojí to 100Kc za správny poplatok. Pred tým však treba podať u O2 reklamáciu, najlepšie písomne a počkať na vyjadrenie, alebo 30dni. To, že sa s niekým bavíte na predajni, nie je ešte reklamácia...
Celé to vyzerá ako spleť kecov, pretože O2 spolu sa dá kedykoľvek "rozbit" na pôvodne služby, resp.jednotlive služby.
Ake vajíčko ste za 1Kc dostali, neviem, ale tam by som sa domáhal jeho vrátenia.
U nás bol problém, že som objednal o2 spolu a namiesto toho aktivovali jednotlive služby. Z toho sa mi zdá, že Vám neaktovovali o2 spolu pre troch, ale napr.len pre dvoch a jednu službu nechali pôvodnú. Čo Vám ukazuje moje.o2.cz?
Okrem reklamácie im pošlite aj sťažnosť a v nej trvajte, aby Vám aktivovali, čo ste si objednali.
V nasom pripade to pomohlo a pár dni po poslaní sťažnosti (podpísanú nascanovat a poslať im napr.cez chat) sa nám ozvali a všetko napravili
Jednooký je medzi slepými kráľom -> verte, že TM a VF sú ešte horší.
Napr.VF najma cudzincom schválne nastavuje nespravne adresy na dorucenie faktury, na poslednú faktúru spravidla neupozorni SMS, potom príde už na tu správnu adresu list od vymahacov... V ňom je vyčíslené dlh, ktorý ale neobsahuje jeden poplatok, takže aj keď ho chudák zaplatí, o pár mesiacov sa to opakuje.
O TM si môžete prečítať na fóre, hľadajte moje príspevky.
Určite dajte vedieť, ako ste dopadli. Držím palce