Retenční nabídky Vodafone (vše kromě Tarifomatu)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod riki 27. 3. 2020 19:30

Mirek.P píše:Nepsal jsem, zda je to výhodný/nevyhodny tarif. Pokud jsou základní data dostačující, tak není co řešit.
Chtěl jsem jen poukázat na tu předplacenou kartu - je s podivem, ze se tohle nikde neresi, nevychází o tom nikde zadne clanky. U některých balíčku byly ty bonusy docela výrazné a převyšovaly ty základní objemy.


No jo bohužel,předplacenky je nazajímají ,chtějí aby měli lidi paušál...
Nikdy není tak špatně,aby nemohlo být ještě hůř.
riki
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alfas123 28. 3. 2020 07:46

Operátori u nich kupujú reklamu...

To mas ako iste autobazary, o nich sa zas pise len pozitívne;-)
alfas123
Junior

Odeslat příspěvekod martyczz 31. 3. 2020 16:15

Čus,

ted mě volali z Vodafone, ohledně změny od 1.4.2020 - chtěl jsem vědět, jak to bude od 1.4.2020 mám balíček 2x neomezeno, 60 GB dat co nevyužívám za 1829 Kč ..

Borec mi řekl, že v momentu, kdy někdo tam má pevný internet nebo přesnosný, tak se novela zákona na něj nevztahuje a dál platí 20% smluví pokutu..což mě přijde kravina, protože se novela vztahuje na vše..je to tak? ..

Pokud by to tak bylo a Vodafone by tímto obcházel zákon, tak je to drsný. Mě nikdo nedal na výběr, že chci nebo nechci těch 60GB dat, já je nechtěl, oni mě řekli, že díky tomu mám slevu..

Tímto by u mě Vodafone zkončil na dobro, dokáže někdo říct, jak to teda je?

Při nejhorším bych šel na pár dní na vyšší tarif, zrušil internet a okamžitě to zrušil i s 5% pokutou..
martyczz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PierreUSA87 31. 3. 2020 18:14

Melo by to platit na vse.
https://www.mesec.cz/aktuality/prechod- ... -levnejsi/
A tvrdil mi to i CTU.
PierreUSA87
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Izibia 31. 3. 2020 20:36

martyczz píše:Borec mi řekl, že v momentu, kdy někdo tam má pevný internet nebo přesnosný, tak se novela zákona na něj nevztahuje a dál platí 20% smluví pokutu

Zajímalo by mne jejich vyvětlení, Zákon se vztahuje na všechny smlouvy o poskytování služeb elektronických komunikací. Vodafone tedy tvrdí, že internet není elektronická komunikace?
Izibia
Junior

Odeslat příspěvekod alfas123 31. 3. 2020 21:30

Na webe uz majú napísané toto
Všechny tarify jsou nyní bez smlouvy. Při nákupu tarifu spolu se zvýhodněným telefonem cena zůstane stejná, ale se smlouvou na 24 měsíců. Uvádíme je včetně 21% DPH
alfas123
Junior


Odeslat příspěvekod Izibia 1. 4. 2020 12:24

@KrylP: nevím, na co konkrétně v tom článku odkazuješ
Izibia
Junior

Odeslat příspěvekod alfas123 1. 4. 2020 13:08

Prenos cisla s tzv.OKU - staci kontaktovat noveho operatora - kontakt nového operátora voči staremu musi byt do 1 pracovneho dna, prenos do dvoch.

Pre spotrebitelov a zivnostnikov - stare aj nove zmluvy - bez pokuty za porusenie záväzku. Nema vplyv na povinnost doplatiť zvýhodnený hardware (mobil a pod.)
V prvých 3 mesiacoch po uzavretí zmluvy je pokuta mozna, ale max 5%

Ti ludia na linke sú chudáci: každý ma nejake dobre historky, napr. nevedia, čo je eSim ;-)
alfas123
Junior

Odeslat příspěvekod Mirek.P 1. 4. 2020 13:16

Ano, pred nedavnem operator na Vodafone lince po mne chtel, abych eSIM vytahnul z mobilu.... :-D

-- 1. 4. 2020 12:19 --

Si tak pokladam otazku, zda bude dle novych pravidel ve finale pro zakaznika vyhodne, kdyz nebude muset kontaktovat sveho opousteneho operatora. Ten mu do nynejska prece takrka vzdy nabidnul podpultovku. Od dneska staci kontaktovat pouze noveho operatora.
Mirek.P
Junior

Odeslat příspěvekod alfas123 1. 4. 2020 13:42

Mne nikdy podpultovku neponúkli a myslim, ze nie som sám...
alfas123
Junior

Odeslat příspěvekod PierreUSA87 1. 4. 2020 13:58

Mirek.P píše:Ano, pred nedavnem operator na Vodafone lince po mne chtel, abych eSIM vytahnul z mobilu.... :-D

-- 1. 4. 2020 12:19 --

Si tak pokladam otazku, zda bude dle novych pravidel ve finale pro zakaznika vyhodne, kdyz nebude muset kontaktovat sveho opousteneho operatora. Ten mu do nynejska prece takrka vzdy nabidnul podpultovku. Od dneska staci kontaktovat pouze noveho operatora.


Ja se na to ptal na Facebooku a rikali, ze je stale dostatek casu na to aby retencni kontaktovalo zakaznika.
Uvidime, dneska jsem zadaval prevod od T-Mobile -> Vodafone, tak muzu dat vedet.
PierreUSA87
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Mirek.P 1. 4. 2020 14:09

Super, urcite dej vedet. Diky :-)
Mirek.P
Junior

Odeslat příspěvekod PierreUSA87 2. 4. 2020 10:42

Mirek.P píše:Super, urcite dej vedet. Diky :-)

Tak zatim vcera (1.4.2020) hovor s operatorem (Vodafone) vse zadano. Operatorka byla velice mila, predan kod OKU, bohuzel mi bylo receno, ze je momentalne technicky problem s OKU (T-Mobile -> Vodafone) a ze se tomu venuji. Aby me neobtezovala dalsim hovorem, zada to pozdeji, jakmile bude ten technicky problem vyresen a dostanu SMS.

SMS nedorazila, takze jsem dneska volal znova, jiny kolega to v systemu nevidel, takze priznal, ze na to kolegyne asi zapomnela a ze ji to pripomene. Behem 20-ti minut prisla SMS. Od Vodafone, kdy dojde k prenosu (7.4.2020). Nasledne T-Mobile, ze to zaregistrovali a pokud to je omyl, at je kontaktuju. Takze uvidime, jestli se T-Mobile retencni ozve.
PierreUSA87
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hurec 2. 4. 2020 20:46

Hodne stesti T-mobile ted dava velke kulove. Ted je spatna doba na nake 50% slevy. Tak at nejsi zklamany.
hurec
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků