Retenční nabídky Vodafone (vše kromě Tarifomatu)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod foxl 23. 3. 2017 16:58

Tiskove oddeleni Vodafonu : ona to asi neni vubec uplne standartni situace ze, dat vedet podstatnou zmenu prostrednictvim aplikace. Chapu ze je treba vydelavat ale spolehat na to ze si toho lidi nevsimnou je ubohost.
foxl
Junior

Odeslat příspěvekod k4R3l 23. 3. 2017 21:24

Co nevšimnou, i když si toho všimnou a ozvou se, tak jim navykládají pohádky o tom, jak se jich to netýká, že do konce smlouvy mohou být v klidu a pak se na začátku nového zúčtovacího období nestačí divit, viz. můj případ. Tomu říkám prasárna.
k4R3l
Junior

Odeslat příspěvekod JayDeeSq 24. 3. 2017 00:24

vodafone v tom má bordel a věřím tomu, že ani operátoři nemusí vědět vše...mě na podzim také zrušili flat a chtěli zvednout cenu o 75 za nějakých pár minut oproti flatu a když sem se ozval, tak mi také tvrdili, že to neplatí že já mám smlouvu ještě cca rok, ze se mi to zmeni az pak, nakonec to bylo vsechno jeste jinak, protoze chytraci mi sice nechali tarif, ale zrusili "slevu" a jelikoz to byl tarif na míru neomzený tak byl paušál cca 3 tisíce, nastesti reklamaci uznali protoze videli ze sem jim tam x krat volal ohledně toho, ačkoliv pak po x nevýhodných nabídkách nabídly i flat za původní cenu, tak jsem stejně odešel, protože ten přístup mě totálně odradil, nakonec z nich vypadlo, že smluvní závazek nemám žádný a proto u mě mohou dělat změny, to že sem od nich měl smlouvu písemnou je jaksi nezajímalo, navíc kdykoliv jsem se dovolal tak na infolince nebyl kompetentní člověk to řešit, který mě vždy měl zavolat..což bylo vždy za x dní a ještěe se trefil do doby, kdy jsem pracovně nemohl zvednout telefon, takže opět požadavek na infolinku, aby mě kontaktovali znovu a čekačka opět x dní.. takto si služby moderní společnosti opravdu nepředstavuji a jak sleduji diskuzi tak se nezměnilo nic a z kdysi nejférovějšího operátora je snad ten nejhorší i když s O2 si můžou podat ruce, naopak t-m mi přijde že si takovéhle chování začiná celkem odpouštět
JayDeeSq
Junior

Odeslat příspěvekod sinco 28. 3. 2017 12:27

Tak jsem dneska koukl do VF aplikace a vidim ze je tam zprava. A ta rika asi toto- aby byli schopni dodrzet kvalitu musim zaplatit v dalsim vyuctovani misto 300 co platim tak 347kc. Mam smlouvu s uvazkem na dva roky ktera konci tusim v cervenci. Muzu bez sankce odejit a pokud ne smlouva bude pokracovat dal ale s novou cenou. Kdybych se nepodival do aplikace tak se to dozvim az v dubnovem vyuctovani. Hezke od vodafonu po nejakych 13 letech. Pokud by navysenou cenu doprovazel nejaky maly bonus, treba data tak to jeste sezeru. Ale za to stejny platit o 47kc vice, proc? Je potreba ziskat penize na nejake benefity pro management? Kontaktoval jsem VD a premyslim ze udelam nejaky razantni krok, pujdu jinam.
Edit: Tak me volal chlapek z VD a nabidl me "uzasnou" nabidku 100minut kamkoliv, neomez sms a 500MB internet za 540kc. Ted mam 150min, neomez. sms a 300MB internet za 300, po novem 347Kc.
Dale me tvrdil ze se me cennova zmena netyka, nabehne az po skonceni uvazku. Tak jsem se nedal, rikam ze to bude jinak, podle zpravy. Tak se odmlcel a pak rekl ze mam pravdu, ze to bude uz v dubnovem vyuctovani. Ze mam pockat na konec smlouvy a ze me muze retencni nabidnout jine moznosti. Tak mu rikam ze uz nemusim cekat na konec a mohu dat vypoved uz ted, kvuli zmene podminek. Na to me rekl dekuji preji hezky den a a nashledanou. Uzasny to pristup.
sinco
Junior

Odeslat příspěvekod k4R3l 28. 3. 2017 16:10

Tak to máme podobnou zkušenost. Taky mi mazali med kolem huby, že mě se to netýká, ale já jim na rozdíl od tebe naletěl. Taky jsem jim řekl, že se na ně asi vykakám a půjdu jinam, slíbili, že se ještě ozvou, potvrdili mi to i SMSkou a už se ani neobtěžovali mě obtěžovat :-)
k4R3l
Junior

Odeslat příspěvekod sinco 28. 3. 2017 22:43

Nejaka komunikace ohledne nabidky probehla ale.. Nabidky jsou s dvouletym uvazkem. Nikdy me uvazek nevadil ale ted mam divnej pocit ze bych neudelal dobre. Neomezenku za 498 voci neni zadny terno. A dalsi moznosti ? Mix volnych minut , a sms. Ale u dat je to o navyseni o 200MB oproti tomu co mam. Ne ze by me minuty nechaly jak je mam ted, staci mi co mam a handlovalo se nejak o datech. Data je tvrda mena.
sinco
Junior

Odeslat příspěvekod lukas.charvat 29. 3. 2017 06:45

Tak jsem zvědavej, jak to celý dopadne... Taky mám po telefonu slíbeno, že se mě to netýká, ale zpráva v samoobsluze vyskakuje pořád a v ruce nemám nic.

Navíc, jak to tady sleduje "Tiskové oddělení Vodafone", tak už se mi nikdo neozval a to už pět kalendářních dnů uplynulo...
lukas.charvat
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vinohradskej 29. 3. 2017 07:00

Také jdou zprávy.že od nového roku již nebude VD dávat žádné slevy
vinohradskej
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod zivan 29. 3. 2017 09:38

Jako ze vsichni od Vodafonu kvuli cenam odejdou a jim to bude jedno? Tomu nekdo veri? :D
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Tona007 29. 3. 2017 12:02

V březnu mi mělo skončit mVolani za 300, nabídli mi za 397 neomezeně sms/volani + 1,5 GB -> vzal jem to od poloviny února. V březnu mi přišla sms, že zvyšují na 498, podal jsem výpověď bez sankce. Přišla mi sms, že mi smlouva skončí a sankce bude dopočítána. Obratem volám zpět, operátor mi říká že ve smlouvě jsem odsouhlasil možnou změnu podmínek a vůbec se se mnou nebavil. Nechal jsem si zavolat od jiné jeho kolegyně, která se bude sankcí zabývat. Ta se omluvila, že je to chyba a že jsem se na tu vyšší cenu vůbec neměl dostat. Nastavila zpět 397 neomezeně + 1,5 na 2 roky a 2 měsíce před koncem mě budou kontaktovat.. Jo a k Vodafonu jsem přešel kvuli mVolani, takže teď začínám 3. rok.
Tona007
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hromadcicka 29. 3. 2017 12:06

Tak me Vodafone opet neskutecne nakrkl. Mam platbu inkasem a neresim to, ted jsem se vicemene nahodou podival na vyuctovani a zjistil jsem, ze uz tri mesice mi neuctuji 655, coz byl klasicky neomezeny tarif bez uvazku s nejakou smesnou slevou, ale 873.
Zadna SMS, zadny dopis, zadna zprava v samoobsluze, proste mi sami od sebe zmeni cenu a nenamahaji se o me o tom informovat? Chapu, ze tu slevu jsem mel treba na rok a zapomnel jsem to nejak "prodlouzit" nebo to zkusit, ale snad by bylo slusnosti mi sdelit, ze platim jinou castku, zvlaste kdyz je vyssi o vic nez dve stovky.
Jsem u nich od dob Oskara, tedy skoro 20 let, tohle je vrchol. Na konci minuleho roku jsem od nich chtel mobil na splatky, ale i kdyz ho meli skladem, tak byl jen pro nove zakazniky. Takhle si firma vazi vasi mnohalete vernosti a plateb faktur bez jedineho prodleni za celou dobu...
hromadcicka
Junior

Odeslat příspěvekod karlovarak 29. 3. 2017 12:27

Zkusili na mě šméčko tak jsem je hrdě poslal do pr.... a mám tarif za 300,- . Mám pocit že spoustu lidí pěkně namotali a nyní jim spousta uteče. Já měl štěstí a sehnal super tarif se slušnou cenou.
karlovarak
Junior

Odeslat příspěvekod vicini72 29. 3. 2017 13:19

Ok. Nedělám to. Nevyjadřuju se k opum kde nejsem. Ale co čtu už mi prostě nedá nereagovat. VF JSOU NEJVĚTŠÍ KŘIVÁCI CO JSEM POZNAL. Před pár lety jsem u VF byl. Zažádal o převod , Přešel jsem k t-m vše v pohodě a po pár měsících upomínky za nezaplacený paušaly. Směšný že právě za dobu po převodu jednodužše dohledatelné. V té době jsem už u VF NEBYL. Nicmeně VF mě předal jisté vymahačské firmičce která vše měla nasměrované do registrů bank atp. Problém byl že v té době jsem kupoval barák (hypo) a tohle by byl extra problém. Proběhlo nekolik ostrymch výměn nazorů a výhrůžky nebyli vyjimkou z mé i jejich strany. (Už jsem svůj byt prodal ) nakonec se to urovnalo. Nicméně chci tím říct že horšího opa a arogantnějšiho jsem nezažil. Nevím jestli byl problém v jejich systemu. Narizeni vedeni nebo jen touhou podělat lidi ale křivějši jednáni jsem nikde za cca 25 let s mob.operátory nezažil. Proto mě vaše nářky nad jednostranným změněnim cen nepřekvapují. Ani jeden cs op není svatej.naopak. Katastrofa s nabídkou je totožná u všech. Ale tohle už nikdy.
vicini72
Junior

Odeslat příspěvekod 5uch 29. 3. 2017 14:19

hromadcicka píše:...ted jsem se vicemene nahodou podival na vyuctovani a zjistil jsem, ze uz tri mesice mi neuctuji 655, coz byl klasicky neomezeny tarif bez uvazku s nejakou smesnou slevou, ale 873.
Zadna SMS, zadny dopis, zadna zprava v samoobsluze, proste mi sami od sebe zmeni cenu a nenamahaji se o me o tom informovat? Chapu, ze tu slevu jsem mel treba na rok a zapomnel jsem to nejak "prodlouzit" nebo to zkusit, ale snad by bylo slusnosti mi sdelit, ze platim jinou castku


Pokud si člověk vyhádá časově omezenou slevu, je lepší si to hlídat sám. Sice by bylo hezké, kdyby vás operátor sám aktivně upozornil a nabídl vám další slevu ;-] , ale to je tak nějak proti jeho zájmu.
Po pravdě řečeno, neznám případ, kdy by se tak dělo (ať už jde o tele operátory, dodavatele energií atd.)
5uch
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hromadcicka 29. 3. 2017 14:26

Tak ze by se mi ji nejak aktivne snazili sami od sebe prodlouzit, tak naivni nejsem, ale nejaka informaci (jakymkoliv zpusobem), ze ted budu platit vice, bych ocekaval. Bohuzel si ted uz nevybavim, jestli jsem se s call centrem dohodl na nejakem casovem useku, po ktery bude platit. Mam pocit, ze ne, jen ze mi nabizela o 100 vetsi slevu, kdyz se uvazu na dva roky, ale jisty si nejsem.
hromadcicka
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků