Možná to sem úplně nepatří, ale zjistil jsem možné nové docela solidní klamání zákazníka.
Totiž na webu Vodafonu teď můžeme vidět nové „
Klasické tarify”
4GB s cenou 599 Kč,
15GB s cenou 799 Kč a
40GB s cenou 1099 Kč. Když jsem poptával dnes ten 4GB tarif pro migrované číslo od T-Mobile s tím, že očekávám k němu 48 % slevu, kterou máme v rámci rámcové smlouvy na všechny datově omezené tarify (tedy pravda ty starší), paní na Vodafone mi řekla, že
ta na webu uvedená cena 599 Kč u 4GB varianty není 599 Kč, ale 799 Kč. Že
ty uvedené ceny jsou po slevě 20 %, kterou dostávají všichni zákazníci. Řekl jsem jí, že je to ale přeci nesmysl, když už dnes vlastně nabízejí služby všechny bez dvou, tří nebo jedno kolikaletého závazku, že přeci po třech měsících lze odejít bez podmínek. No tak mi řekla, že je to prostě tak.
Při mém oponování, proč tedy na webu není jako dříve možnost překliknout si někde, abych viděl cenu beze slevy, tak mi na toto neodpověděla. V současné době, jelikož na webu není žádná možnost vidět ceny bez té údajné slevy 20 %, se podle mě jedná ale už o klamání zákazníka, nebo ne? Když nemám možnost vidět základní cenu? Nebo jak se v tomto případě obchází zákon, že si tohle mohou dovolit?
ICT servis, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů.