Retenční nabídky T-Mobile

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod radim 24. 3. 2020 16:23

suram píše:Magenta je takový podvod, získáš slevu několik tisíc na mobily z jejich nabídky předražené o několik tisíc.


A co sis myslel, že ti dají skutečnou slevu?
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod RZ 28. 3. 2020 08:49

Ahoj, nevím v kterém vlákně se zeptat a tak si to dovolím napsat tady (nové vlákno je škoda zakládat).

Dnes mi končí smlouva na tarif. Co se stane po vypršení smlouvy, bude stejný tarif pokračovat, bude cena stejná a nebo musím kontaktovat operátora?
Děkuji uctivě za odpovědi.

Kód: Vybrat vše
https://imgshare.io/image/VJaZ7
Naco valit prachy do PC?
RZ
Junior

Odeslat příspěvekod bubakkaja 28. 3. 2020 09:11

Bude pokračovat dál za stejných podmínek na dobu neurčitou.Aspoň tak to mám ode dneška já.
Přejmenovalo se mi to z Muj tarif M na Muj svobodny tarif M
bubakkaja
Junior

Odeslat příspěvekod RZ 28. 3. 2020 09:29

Tak to by bylo fajn. Děkuji
Naco valit prachy do PC?
RZ
Junior

Odeslat příspěvekod pytlak227 28. 3. 2020 10:17

bubakkaja píše:Bude pokračovat dál za stejných podmínek na dobu neurčitou.Aspoň tak to mám ode dneška já.
Přejmenovalo se mi to z Muj tarif M na Muj svobodny tarif M


Máš to určitě tak? Mě když se blížil konec tarifu (vázací doba), tak mi bylo řečeno, že pokud nic nebudu dělat, přejde můj tarif na bezúvazkovou variantu, ALE BEZ VŠECH DOMLUVENÝCH SLEV! Měl jsem slevu na tarif 50% a balíček 1GB dat navíc zdarma. Takže tarif by se zdražil 2x a přišel bych o 1GB dat navíc. Takhle mi to řekli na infolince T-M nezávisle 2x.
Pokud tobě nechali stejné podmínky a výhody a pouze převedli tarif na bezúvazek, tak v tom případě mě operátoři na lince T-M vědomě a úmyslně lhali - pokud je to tak, tak je to od T-M pěkná sviňárna, že své operátory instruovali, aby úmyslně zákazníkům s končícím tarifem lhali.
Jestli jsi nějaké zvýhodnění oproti standardnímu tarifu doposud měl, doporučil bych ti ověřit si, že ti tato zvýhodnění zůstala i nadále.
pytlak227
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pokudos 28. 3. 2020 10:36

Tak zaprvé, dva největší operátoři dlouhou dobu nabízeli bez závazkovou verzi tarifů o 150 Kč dražší. O2 to nabízí dosud, T-Mobile již ne u nových tarifů, neboť jsou všechny bez závazku.

Po skončení smlouvy na dobu určitou smlouva musí přejít na dobu neurčitou, ale klidně může stát tolik, jaká je ceníková cena tarifu bez závazku. Takže třeba dražší s méně službami a podobně.

V poslední době operátoři nabízejí nižší cenu tarifu i po konci smlouvy, ale doporučuji si přečíst poslední dvě–tři faktury. Konkrétní nabídky v nich bývají uvedeny.

Rozhodně nemůžete počítat s tím, že vám zůstane tarif jako předtím. Je možné, že tomu tak bude, ale rozhodně to není zaručeno. Ideálně je vhodné si zavolat na linku a ověřit si, jak to bude ve vašem případě.
pokudos
Junior

Odeslat příspěvekod RZ 28. 3. 2020 10:56

Tak tedy raději zavolám a poptám se. Děkuji

Edit: Vše zůstalo při starém, všem děkuji.
Naposledy upravil RZ dne 29. 3. 2020 06:29, celkově upraveno 1
Naco valit prachy do PC?
RZ
Junior

Odeslat příspěvekod bubakkaja 28. 3. 2020 13:07

Nepsal bych to kdybych to nevěděl.Platil jsem za tarif M 367,5kč a smlouva mi včera skončila.Platím pořád 367,5kč se stejnýma službama tj, neomezené volání a sms a 1,5gb dat,Prý od uzavření je to na 5 let a z toho 2 na smlouvu a pak na dobu 3 let bez závazku.
bubakkaja
Junior

Odeslat příspěvekod wetrik 30. 3. 2020 11:12

U starších tarifů - např. S jako mám já - je převod po skončení platnosti smlouvy na bezúvazkouvou variantu maximálně nevýhodný, protože je o 150 Kč dražší (viz. výše), a o přenosu slev nemůže být ani řeč, jediné řešení je smlouvu prodloužit s novou retencí..
wetrik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod de-tomaso 30. 3. 2020 13:49

bubakkaja píše:Nepsal bych to kdybych to nevěděl.Platil jsem za tarif M 367,5kč a smlouva mi včera skončila.Platím pořád 367,5kč se stejnýma službama tj, neomezené volání a sms a 1,5gb dat,Prý od uzavření je to na 5 let a z toho 2 na smlouvu a pak na dobu 3 let bez závazku.


Tomu nerozumím. Za pár dní, mi končí dvouletá smlouva u T-mobile. Mám neomezenku + 5GB za 520,- / měsíc. (Byl to vlastně "Tarif M" se 40% slevou.) Očekával jsem že to pojede takto dál, (případně mi bude nabídnutý nový tarif se 40% slevou) .... ale byl jsem na infolince vyveden z omylu. Po skončení smlouvy se mi tarif automaticky přepne na současný "Tarif M svobodný" a bez slevy, takže to bude výrazně dražší. Takže jsem si nechal poslat ČVOP a jde se srovnávat.

Všeobecně nerozumím marketingovému záměru našich operátorů. V bance čím jsem déle let, tím více si mne váží, vidí bezchybnou platební morálku a své produkty mi nabízí stále výhodněji, (účet vedou třeba naprosto bezplatně) a celkově se o mne starají. :roll:
U operátorů čím déle jste jejich zákazník, tím více na vás kašlou. Loví nové, místo aby si hýčkali staré, spolehlivé a platící zákazníky. :hm Takže zbytečně se administrativně zatěžují (odchody a příchody klientů) vynakládají miliony na TV reklamu, aby získaly nové klienty a mezitím ztrácejí staré. :lol:
de-tomaso
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Loader 30. 3. 2020 14:03

Záleží na koho narazíš.

Téměř to samé jsem řešil u Vodafone - dvě čísla, obě 40 % sleva na tarif, u jednoho automatické prodloužení, u druhého přišla informativní SMS s blížící se splatností smlouvy a musel jsem volat na linku, aby mi to prodloužili.

Ale jedna proměnná je jistá, u čísla 1 jsou vyúčtování placena v tentýž den, u čísla 2 (kde smlouvu automaticky neprodloužili) až za mnohem delší dobu.

Dokáže tady někdo rozvést diskuzi na téma "bonity" klientů u operátora?
Administrátor fóra MobilMania.cz
Loader
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bubakkaja 30. 3. 2020 18:38

Těsně před tím než mi měla smlouva končit jsem tam volal a ptal se jak to bude dál a chlap mi řekl že byla smlouva na 2 roky a za stejných podmínek bude pokračovat další 3.Prý jsem to měl na 2 roky s úvazkem a další 3 bez.Tak nevím proč mají dvojí metr.
bubakkaja
Junior

Odeslat příspěvekod lokomot1 30. 3. 2020 21:29

Loader:

k té bonitě. Něco málo se o tom psalo, jak operátoři zaváděli službu bonity klientů pro jiné firmy.
viz třeba: https://www.idnes.cz/mobil/mobilni-oper ... ratori_LHR

Taky by mě zajímalo, jak to funguje interně, ale to asi jen tak nezjistíme, takže můžeme pouze spekulovat.
Osobně jsem nikdy neměl problém s retenčním, ať už s úplně novou sim, nebo s x let starou. ať už s jedním číslem, nebo 6ti pod firmou. Přesto ale věřím, že operátoři data uživatele analyzují i pro svoji potřebu, a může to ovlivnit nabídky.

kdybych měl teď úplně spekulovat, tak:
myslím že anylyzují, zda se jim "vyplatí" dát zákazníkovi slevu (přehnaný příklad - zákazník nemá tisíc minut měsíčně ze zahraničí/EU, což je pro operátora drahé, nespotřebovává stovky giga dat na neomezeném internetu, atp.)
Používá dražší tarify, doplňkové služby, používá dražší mobily - výhodnější si zákazníka udržet.
Má více čísel - to je bez komentář. zisk.
ohledně dat - záleží možná také na vytíženosti lokality ve které se pohybuje.
platební morálka- to je asi jasné.
Možná ještě historie čísla, ale tam si myslím, že od nějakého roku, dvou je to jedno.

A u Tmobile který používám primárně a dlouhodobě, má už jen ženská na retenčním na počítači rozsvícené, jakou slevu může maximálně dát. (tohle není spekulace, volal jsem tam už milionkrát, tak zhruba vím, kdy už z toho víc nevymáčknu, i kdyby nevím co).
Ale říkám,jinak jen spekuluju. A možná jim moc fandím, třeba tam mají jen náhodný generátor možných slev :D
lokomot1
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod suram 30. 3. 2020 22:16

Vymáčknout jde i víc, než má operátor povoleno slevit, ale musí to odsouhlasit jeho nadřízený.
suram
Junior

Odeslat příspěvekod evelista 30. 3. 2020 23:15

vite ze mluvite uplny bludy? jak ten clovek o te analyze tak ten s vedoucim
evelista
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků