O2 mi vezme i kalhoty, nebo jen další podvodné číslo?

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Jirka RCK 4. 8. 2010 00:54

Zdravím všechny :-)
Tak jsem se dneska v noci opravdu na**** a už toho asi moc nenaspím. :grr: V tomto týdnu mi převáděli GO na fakturovaný tarif. S GO jsem měl zaplacený internet v mobilu a ještě jsem schválně volal operátorce na *88, jak to s internetem bude. Bylo mi řečeno, že se mi strhávání kreditu/účtování na fakturu za další účtovací období deaktivuje buď samo převodem na tarif, nebo SMSkou D IVM na 99222, ale to co jsem už zrovna na týden předplatil (ve čtvrtek) můžu v každém případě používat až do dalšího čtvrtka... tak si říkám že jí budu věřit. Přece jenom je to zákaznická linka, tak tam asi budou poskytovat vyčerpávající info.

Internet jsem po těch pěti dnech použil až dnes večer. Byl jsem asi 15 minut na mobilním internetu a na neštěstí jsem zrovna vlezl na facebook na fotky ze zájezdu (když už mi ta služba končí za dva dny, tak ať ty data tečou :twisted: ). No poslal jsem asi 250kB a přijal asi dvě mega... Když jsem se odpojil, došla mi SMS, že mě upozorňují, že už budu na konci měsíce platit více než 1800kč. :shock: Tak jsem hnedka volal na zákaznickou linku...nejsou schopni mi říct, kolik jsem zatím provolal z tarifu ani kolik mám zatím zaplatit... ]:-<

Háček je v tom číslu. Nebylo to žádný 999 ***, ale klasický český mobilní číslo, konkrétně 720 001 200. Navíc se pod SMS nepodepsali jako Telefónica O2. Takže mám ještě naději že to byl nějakej podvodník co to má zpoplatněný 100/hodinu a jenom láká lidi, aby zavolali zpátky. O:-) Ale nevím no...ten by zase nevyčíhl tak dobrou situaci. Přišlo to jen pár minut po odpojení z netu. :pozor:

Nejvíc mě ale namíchl ten přístup O2, paní mi nemohla říct, kolik jsem zatím provolal a k podivnému číslu se pořádně nevyjádřila...prý to možná mohl být žertík (ale z toho si prd vezmu...), prý se mám nechat překvapit na konci měsíce (Tak to neřekla, ale přesně tohle to znamenalo :-D ). Navíc mi první slečna před týdnem řekla, že internet se převádí a funguje až do čtvrtka, dnes mi jiná řekla, že se nepřevádí a zaplatím jim 20kč za započatých 10 minut (to bych neřešil), a na internetu mají pro změnu napsanou cenu 1Kč za 1kB...tak si kurňa vyberte... :roll:

No nic, asi to půjdu rozdejchat před barák na "čerstvej vzduch" 8-) a půjdu se rozloučit s mým auťákem, protože jsem student s utaženým rozpočtem a místo povinného ručení budu muset platit O2... :-| :roll:
Jirka RCK
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Petr T. 4. 8. 2010 02:10

Číslo 720 ... nemůže být zpoplatněno vyšší sazbou. Je to dáno číslovacím plánem, čísla s vyšší sazbou začínají vždy devítkou (přičemž tím samozřejmě neříkám, že všechna čísla začínající devítkou jsou zpoplatněna vyšší sazbou).
Číslo začínající 72 ... je mobilní číslo v síti O2, samozřejmě pokud nebylo přeneseno k jinému operátorovi.
Petr T.
Junior

Odeslat příspěvekod Jirka RCK 4. 8. 2010 02:31

No to je radost... :roll: Asi bych měl pomalu shánět právníka...

-- 4. 8. 2010 03:36 --

Nevíte tedy prosím, jak je to s tarify dat? Operátorka mi řekla, že moje cena dat je docela levná a platí se podle času připojení (2kč/min). Na stránkách O2 to ale měli dost zmateně popsané a měli tam různé tabulky, některé i pro platby po kB... V jedné poznámce v zápatí bylo napsáno, že cena za minutu platí por fyzické osoy vlastnící méně než tři simkarty a cena za kB platí pro firmy a živnostníky, ale hned pod tím byla další poznámka, že ceny jsou uvedeny pro tarify O2 SMS, O2 Neon...atdatd (já mám speciální tarif pro studenty, který ve výčtu tarifů nebyl...)
Jirka RCK
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Snekac 4. 8. 2010 07:36

1) Při převodu z O2 Karty se žádná služba nezachová, ani internet.

2) Sazba za internet je tedy 20 Kč/10 minut (takto účtováno!)

3) Aktivuj si IVM za 150 Kč a máš pokoj

4) Nemyslím že to je žert, podobné číslo využívá O2shop např.

5) V průběhu období ti opravdu nikdo částku neřekne
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ondrej1 4. 8. 2010 08:36

O2 shop používá shiftnuté číslo 720 012 000, takže bych tomu věřil.
Ondrej1
Junior

Odeslat příspěvekod Jirka RCK 4. 8. 2010 10:47

No pokud je to opravdu takto účtováno i u tarifu O2 kůl, tak nevidím problém v zaplacení 40kč. Byl jsem připojený 15 minut. Otázkou ale pořád ještě zůstává, co má kruci znamenat ta SMS o tisícových částkách...
Jirka RCK
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod myšpulín 4. 8. 2010 10:56

A nebylo v té sms něco v tom smyslu že pokud takto využijete internet opakovaně bude váš účet za data činit více než 1800kč?
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod audiobullys 4. 8. 2010 11:16

uctovany jako wap po 1 KB tedy tou nejdrazsi cenou v ceniku. podat ihned reklamaci a odkazat se na slibovanych 20 kc za 10 min v ceniku a tiskovych prohlasenich. dlae bych zminil pristup operatorky ze uvedla nepravdive udaje - pokud je nahravka soud by byl na tvy strane.operatorka si tokazdopadne vyculala z prstu pripadne ti odkyvala neco cos ji rekl. este bych si nechal posunout splatnost faktury kdyby nahodou reklamaci nikdo neresil vcas.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Jirka RCK 4. 8. 2010 12:09

Reklamaci samozřejmě podám okamžitě jak dostanu fakturu. Psal jsem jim ještě včera ve čtyři ráno, ale zase mě dost suše odbyli... Prý mám počkat na fakturu a potom jim opět napsat za pomoci internetového formuláře (pro jistotu tam hodili i link :-D ). Řekl bych, že ze selskéh rozumu mám pravdu já, ale nevím jak to dopadne. Soud by trval několik let a v dnešním systému neni vůbec jasné, jestli by mi dal za pravdu :-( Asi budu muset jako ovečka O2 ve stresu čekat do konce měsíce, potom neúspěšně reklamovat jejich službu a nakonec prodat auto a zaplatit... :lol:

Mišpulín: Ne, v SMS nebylo o internetu ani slovo. Byla odeslaná z mobilního čísla a dokonce ani nezačala Vážený zákazníku a neskončila Vaše O2 (tak jako většina jejich zpráv...). Z reklamačního mi odepsali, že toto číslo je opravdu jejich a ta částka bude pravdivá. Dále mi nechtěli poskytnout žádné informace.
Jirka RCK
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Snekac 4. 8. 2010 18:28

Jinak strop útraty za data je nastaven na 5000 Kč vč. DPH.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků