Reklamace u mobilních operátorů (rady/zkušenosti)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Reklamovali jste někdy vyúčtování u mobilního operátora?
Ano 56 %  81%  [ 56 ]
Ne 13 %  18%  [ 13 ]
Celkem hlasů : 69

Odeslat příspěvekod miuna 4. 1. 2011 18:24

zdravím všechny,potřebuju radu ohledně t-mobilu. mám tarif nějaký 150hit je to že můžu provolat 150korun ale platím to paušalně a teď mi došlo vyůčtování na 3144kč další měsíc 4600kč a když sem jim tam volala že tyto částky jsou směsné a chci je reklamovat tak mě řekli že to není důvod reklamace že musím nějaký uvést, jsem docela zoufalá protože 7tisíc nemám.k první faktuře jsem si nechala poslat podrobný výpis ale nic sem tam nenašla nepamatuju si kdy sem komu jak dlouho volala. :'( co mám dělat
miuna
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Sasakr 4. 1. 2011 18:27

Jak to, že jsi tam nic nenašla? Tak za něco ta částka je ne?
"Svoboda je věc, která akorát ruší." Tdjohn
Sasakr
Maniak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miuna 4. 1. 2011 18:29

no jako mám tam hovory na půl hodiny na 300kč ale je jich třeba 2 a jinak častky 1.5 nejčastěj a nejaké po dvackách a tak no nevím kde to hledat ale operator mě to nechce vyreklamovat,prostě se mě nikdy nestalo že bych tolik provolala ani když sem dělala obchodního zástupce a vlastně přes telefon a tolik sem neprovolala
miuna
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod z.pepa 4. 1. 2011 18:40

U toho 150 HIT máte docela dost drahé volání, takže je to docela možné viz http://www.mobilmania.cz/katalog-balick ... fault.aspx a pokud jste ty hovory uskutečnila, tak halt nezbývá, než to zaplatit, pokuste se domluvit na splátkovém kalendáři a pokud hodně voláte určitě uvažujte o vyšším tarifu např.: http://www.mobilmania.cz/katalog-mobilu ... fault.aspx
z.pepa
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod miuna 4. 1. 2011 22:25

jenže se mi ještě nestalo abych tolik provolala,vžycky tak kolem 1500kč tak proto se mi to nezdá,není možné aby tam byla nějaká schovaná chyba?jinak moc děkuji za rady
miuna
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Reku 4. 1. 2011 23:10

Samozrejme, ze vyuctovani muze byt chybne a vyssi vinou operatora. Muze se podelat vypocetni technika a udelat chybu nebo muze nekdo zamerne udelat chybu, atd..... Delal jsem programatora, tak vim, o cem pisi.....
Takze jde o to bojovat, pokud jsi si jista, ze jsi tolik nevolala. Ted jsem resil zname fakturu, kde byla dms zprava zauctovana osmkrat. Cili 8x30 korun. Jasne vina vypocetni techniky. Bylo to u O2. A operator uznal, byl jsem dost nastvany a pripraven od nej odejit. Slibili vratit tech sedmkrat spatne zauctovanych v pristi fakture...
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod audiobullys 5. 1. 2011 02:30

lol 150 kc plneni a faktury na 1500 kc ,tak to je jasny pripad pro chocholouska.
spocitat fakturu je banalita pro zaky 5 tridy ZS.
ale videl jsem 3 rodinny prislusniky co tu fakturu ani neumej precist ,holt asi slozita tabulka radek sloupec.koukam je to vsude stejny, lidi se nechavaj okradat a jeste se divej kdyz maj takhle nastavenej tarif.
az vam vyprsi smlouva tak tam nezapomente zustat za plnou cenu.
protoze je asi zbytecny vam vysvetlovat ze takovejdle tarif by vas vysel do tisicovky s 400 min volani jinde.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod pc-mravenec 5. 1. 2011 02:49

Tak to nám volání nikdy neslevní pokud je někdo ochotný platit tisíce já mám několik čísel a nad 100 korun celkem v průměru se nedostanu ani náhodou.
pc-mravenec
Junior

Odeslat příspěvekod amaryann 8. 1. 2011 18:25

Jak na ně- koupila jsem telefon E72. První zkušenost, že již po 1 dni musel být vyměněn, protože to byl špatný kousek. Druhý telefon se projevil taky jako závadný, pořád se restartuje, nezvoní, etc a má více jak 4 vady tohoto druhu... ( tím myslím i 4 x do hodiny...). Reklamace vyřízena kladně- přehrán software, softwarová chyba dle servisu. Po reklamaci užíván běžně, ale chyba se objevila znova a ve větší míře. To jsem šla už na operátora, že nemám nervy to znova a znova reklamovat, že žádám odstoupení od smlouvy- tam mi bylo řečeno, že to musí poslat do servisu. Nyní jsem byla vyzvána k vyzvednutí mobilu. Předpokládám, že přehráli software a řeknou mi, což mi bylo řečeno, že když je to softwarová chyba- není možnost odstoupení od smlouvy- co s tím? Mobil je pro mě kvůli všem těm vadám nefunkční... DÍKY za rady!
Naposledy upravil Snekac dne 8. 1. 2011 20:02, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeno
amaryann
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod seterwohipikule 8. 1. 2011 18:28

3x stejná vada, nebo 4x různá, pak můžeš žádat o odstoupení, ne?
Bablbam.
seterwohipikule
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zivan 8. 1. 2011 18:31

Rekl bych, ze potrebujes jeste jednu reklamaci. Musis mit 3 stejne (zatim mas teoreticky 2 stejne) nebo 4 ruzne vady.
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod amaryann 8. 1. 2011 18:31

To jsem si myslela taky. Proto jsem zazadala. Ale bylo mi receno, ze to musi poslat na servis stejne. Stejne jako mi bylo receno, ze kdyz je to chyba softwaru, tak nemuzu odstoupit od kupni smlouvy... Nejako se mi to nezda. A mimochodem- vse do pul roku od koupe...

-- 8. 1. 2011 18:36 --

Hlavne- pokud na zbozi jsou vice jak 3 vady- coz jsou, mate narok na vraceni penez-....

http://www.businessinfo.cz/cz/clanek/pr ... 142/43038/

-- 8. 1. 2011 18:42 --

Jelikož má reklamace tedy byla už podruhé, během prvního půl roku- vidíte to taky jako já, že mám jasný nárok na odstoupení od smlouvy?
amaryann
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dieegoo 16. 1. 2011 11:49

Dobrý den,

řeším totožný problém. Reklamoval jsem u O2 svůj telefon se dvěma závadami, které byly uznány. Minulý týden jsem telefon odnesl na pobočku s tím, že vznikly další tři závady (celkem tedy 5 různých) a že bych tedy rád v případě uznání odstoupil od kupní smlouvy. Prodejce na pobočce mi řekl, že se telefon MUSÍ POSLAT KLASICKY NA SERVIS a až podle toho, jaká odpověď se vrátí ze servisu, se bude postupovat dále. Servis všechny závady uznal, vyměnil základní desku telefonu.

Jsem teď velmi zvědavý, jak "férově" se na pobočce zachovájí, zda dodrží slovo a skutečně semnou budou vrácení peněz řešit a nebo mi jen oznámí, že telefon je opravený, tak ať neotravuju.

Jaké jsou vaše zkušenosti s takovýmto postupem?
dieegoo
Junior

Odeslat příspěvekod cigisek 16. 1. 2011 12:47

Pokud jste do reklamacniho protokolu vyslovne uvedl, ze si prejete vratit penize, tak jste samozrejme v pravu...
cigisek
Junior

Odeslat příspěvekod dieegoo 16. 1. 2011 12:52

V reklamačním protokolu to uvedeno není. Tento požadavek jsem sdělil prodavači na pobočce, který mi, jak jsem již řekl, sdělil, že i pokud žádám vrácení zaplacené částky, je třeba poslat telefon na servisní zákrok, tedy že zadá "oprava" a další postup se bude odvíjet od vyjádření servisu.

Samozřejmě mi tento postup přijde poměrně zvláštní, nicméně vidím, že nejsem první a věřím, ani poslední, komu tvrdili stejný reklamační postup.
dieegoo
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků