od amaryann 8. 1. 2011 18:25
Jak na ně- koupila jsem telefon E72. První zkušenost, že již po 1 dni musel být vyměněn, protože to byl špatný kousek. Druhý telefon se projevil taky jako závadný, pořád se restartuje, nezvoní, etc a má více jak 4 vady tohoto druhu... ( tím myslím i 4 x do hodiny...). Reklamace vyřízena kladně- přehrán software, softwarová chyba dle servisu. Po reklamaci užíván běžně, ale chyba se objevila znova a ve větší míře. To jsem šla už na operátora, že nemám nervy to znova a znova reklamovat, že žádám odstoupení od smlouvy- tam mi bylo řečeno, že to musí poslat do servisu. Nyní jsem byla vyzvána k vyzvednutí mobilu. Předpokládám, že přehráli software a řeknou mi, což mi bylo řečeno, že když je to softwarová chyba- není možnost odstoupení od smlouvy- co s tím? Mobil je pro mě kvůli všem těm vadám nefunkční... DÍKY za rady!
Naposledy upravil
Snekac dne 8. 1. 2011 20:02, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeno