Reklamace u mobilních operátorů (rady/zkušenosti)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Reklamovali jste někdy vyúčtování u mobilního operátora?
Ano 56 %  81%  [ 56 ]
Ne 13 %  18%  [ 13 ]
Celkem hlasů : 69

Odeslat příspěvekod DirtyKing 29. 1. 2010 05:25

Nebylo by lepší, jim poslat zprávu přes datovou schránku?
HP Z2 G9 Intel Core i9 13900k, Nvidia RTX A4000 16GB, 64 GB DDR5, 2 TB SSD
Apple MacBook Air 13,6" M2, 16GB RAM, 1TB SSD
iMac 24" 16GB RAM, 1TB SSD
iPad Pro 11" 512 GB
iPhone 15 Pro Max 1TB Natural Titanium
Apple Watch Ultra
DirtyKing
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 30. 1. 2010 19:40

Opravdu mají 30 dnů, tak se nedivte že nemáte po třech dnech odpověď.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DirtyKing 31. 1. 2010 10:10

Dobrá, spíš se vrátím k Vodafonu, protože by mi pak stejně napsali, že u nich je všechno v naprostém pořádku.
HP Z2 G9 Intel Core i9 13900k, Nvidia RTX A4000 16GB, 64 GB DDR5, 2 TB SSD
Apple MacBook Air 13,6" M2, 16GB RAM, 1TB SSD
iMac 24" 16GB RAM, 1TB SSD
iPad Pro 11" 512 GB
iPhone 15 Pro Max 1TB Natural Titanium
Apple Watch Ultra
DirtyKing
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod smili_ales 31. 1. 2010 22:53

Zdravím,
obdržel jsem od O2 fakturu, kde jsou zaúčtovány služby, které jsem neaktivoval a které jsem nevužíval. Jedná se o připojení zdarma, který mi byl aktivován pomocí sms na jeden měsíc zdarma, ale po uplynutí tohoto měsíce služba nebyla deaktivována a následně po dobu dvou měsíců byla účtována její cena (120kč/měsíc).

Samozřejmě na prodejně jsem s reklamací neuspěl, platit se mi něco, co jsem si neobjednal nechce, a proto potřebuji poradit. Má cenu reklamovat přímo u společnosti O2? Má cenu vynaložit čas a snažit se o nápravu a nebo ne? Případně pokud ano, tak na co si myslíte, že by to šlo uhrát? Nemůžu dokázat, že jsem si danou službu neaktivoval (výpis SMS předpokládám neexistuje a i kdyby existoval jeho pořízení za dva nebo tři měsíce zpět bude stát další peníze), můžu snad pouze dokázat, že jsem ji nepoužíval (ale to je dost irelevantní).

Díky za rady.
smili_ales
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Snekac 31. 1. 2010 22:56

120 Kč? To jsi se nějak musel splést, taková cifra nesedí. Proč by to deaktivovali? Standardně to pokračuje a ještě spamují několika smskami že to bylo aktivováno jako placená verze apod. Samozřejmě pošli reklamaci, na prodejně nemá smysl cokoliv reklamovat, napiš přes formulář.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod smili_ales 31. 1. 2010 23:10

Nespletl, na fakture je nejakych 120Kc nebo podobna castka +/- koruny. Neposlali nic...

Zkusím to tedy...
smili_ales
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod DirtyKing 1. 2. 2010 16:51

Tak reklamace mi byla opět zamítnuta. Volal jsem tedy po té na infolinku a tam mi slečna sdělila, že když mi reklamaci zamítli, nemůžu už nic dělat a musím se s tím smířit :/

Tak co dál?
HP Z2 G9 Intel Core i9 13900k, Nvidia RTX A4000 16GB, 64 GB DDR5, 2 TB SSD
Apple MacBook Air 13,6" M2, 16GB RAM, 1TB SSD
iMac 24" 16GB RAM, 1TB SSD
iPad Pro 11" 512 GB
iPhone 15 Pro Max 1TB Natural Titanium
Apple Watch Ultra
DirtyKing
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 1. 2. 2010 17:56

Doufám, že jsi to poslal jako stížnost. Pokud ani tu nevzali jako odůvodněnou, můžeš už jen podat podnět na ČTÚ.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DirtyKing 1. 2. 2010 18:23

Jj poslal sem to jako stížnost. Na navrácení jim už se*u, očividně to nemá cenu, alespoň jim nějak zatopím :)


Díky za rady :)
HP Z2 G9 Intel Core i9 13900k, Nvidia RTX A4000 16GB, 64 GB DDR5, 2 TB SSD
Apple MacBook Air 13,6" M2, 16GB RAM, 1TB SSD
iMac 24" 16GB RAM, 1TB SSD
iPad Pro 11" 512 GB
iPhone 15 Pro Max 1TB Natural Titanium
Apple Watch Ultra
DirtyKing
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod audiobullys 2. 2. 2010 02:31

internet ti bezi dal ten se sam nedeaktivuje, tech 120 kc to bylo asi bez dane ne ? 125 kc ci 126 neco.
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod iwigirl 2. 2. 2010 15:43

DirtyKing píše:Jj poslal sem to jako stížnost. Na navrácení jim už se*u, očividně to nemá cenu, alespoň jim nějak zatopím :)


Díky za rady :)


na jabberu jsem ti radila, jak zkusit řešit dál. Řešíš to tak nebo ne?
iwigirl
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod papi0605 2. 2. 2010 20:31

Chtěla bych se zeptat,mám Twist a přišla mi SMS,že mám kredit -8000, jak mám prosím vás postupovat při reklamaci? Tuto Sim kartu používám minimálně a operátorka mi sdělala,že jsem stahovala na internetu filmy nebo hudbu, nikdy jsem na netu přes mobil nebyla.
děkuji za radu
papi0605
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod bart.homer 3. 2. 2010 09:05

Tak tu kartu rovnou vyhoď a za pár korun kup novou a zvlášť pokud je to číslo, které používáš málo. Pokud budeš reklamovat a sdělíš operátorovi případně i své veškeré údaje, tak je možné, že by to po tobě chtěl doplatit... Já bych ji vyhodil, koupil novou a dál už to neřešil... o<:)
bart.homer
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 3. 2. 2010 10:16

udělal bych to stejně
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod papi0605 3. 2. 2010 17:55

bohužel moje jméno i adresu mají
papi0605
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků