Reklamace u mobilních operátorů (rady/zkušenosti)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Reklamovali jste někdy vyúčtování u mobilního operátora?
Ano 50 %  79%  [ 50 ]
Ne 13 %  20%  [ 13 ]
Celkem hlasů : 63

Odeslat příspěvekod DirtyKing 24. 1. 2010 14:28

Reklamace u mobilních operátorů

- právo podat reklamaci máte do 2 měsíců od obdržení vyúčtování
- na vyřešení reklamace má operátor 30 dní, v případě záležitosti s roamingem až 60 dní (měl by vám to oznámit)
- právo podat reklamaci má každý (nemusí být nutně majitel čísla, stačí znát příslušné údaje), podání reklamace nesmí být zpoplatněno
- nepleťte si reklamace se stížnostmi
- nezapomeňte uvést do rekl. protokolu všechny potřebné údaje a hlavně zpáteční kontakt na vás

T-Mobile

- reklamovat můžete na lince 4603 ze sítě T-Mobile
- reklamaci můžete též poslat e-mailem na info@t-mobile.cz
- poštou: Zákaznické centrum, T-Mobile Czech Republic a.s., Tomíčkova 2144/1, 149 00 Praha 4

O2

- reklamaci lze podat na 800123456, *11 ze sítě O2
- u O2 je však lepší podat reklamaci písemně přes webový formulář
- poštou: Telefónica O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle

Vodafone

- reklamace se podává telefonicky na 800770077 (*077 ze sítě Vodafone)
- případně poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Vinohradská 167, 100 00 Praha 10

U všech operátorů lze podat reklamaci také na prodejně, je to však poměrně zbytečné, reklamace stejně na prodejně většinou vyřešena nebude (zejména u složitějších případů s nutností detailního prošetření). Vždy je lepší učinit písemnou reklamaci (elektronicky/poštou).

Námitka proti vyřízení reklamace na ČTÚ

:arrow: http://www.ctu.cz/ctu-informuje/jak-pos ... ikaci.html
- platí se správní poplatek 100 Kč
- pravděpodobně jen písemně, přes web pak s elektronickým podpisem
- lze pouze poté, co reklamace nebyla operátorem uznána


-------------------------------------------------------------------------------
Ahoj,
chtěl bych se tu s Vámi poradit, mám už delší dobu problém s O2.

1) Za dobití jsem získal 10 volných minut do O2 - přišla mi SMS, že až to provolám, tak mi ty peníze vrátí. Provolal jsem cca zhruba kolem 8minut a peníze mi vrátili jen za 1 minutu.

2) Se týká IVM. Mám aktivován IVM na předplacené kartě 1 týden / 40kč. Týden dle mne trvá 7 dní.
Čili IVM jsem si aktivoval v sobotu v 15hod a v pátek ve večerních hodinách (17hod) sem se odpojil od internetu a přišlo mi několik SMS, že mi byl stržen poplatek za IVM 20kč/10min - celkově se mi tohle za poslední 2 měsíce stalo asi tak 10-15x.

3) Normálně během týdne mi také strhli několikrát 20kč/10min připojení, i když sem IVM měl normálně aktivován.


Co jim mám na infolince říct? Datum si nepamatuji, prvně mi to bylo celkem fuk, že mi to strhávali, ale teď už to taky dělá celkem pěknou sumičku.

Před chvílí jsem volal a chtěl jsem to reklamovat a na infolince byl nějakej týpek a vůbec se mu to nechtělo řešit, řekl mi, že tohle není v jeho kompetenci.


Díky moc, snad to nepatří do již nějakého vytvořeného topicu 8-)


Dirty
Naposledy upravil Snekac dne 27. 9. 2011 22:38, celkově upraveno 7
Důvod: Doplněno
DirtyKing
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 24. 1. 2010 14:52

Tak, jak jsi to popsal nyní nám, to popiš do: http://www.cz.o2.com/osobni/103669-mobilni_sluzby/
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 24. 1. 2010 16:13

Máme tu někde vlákno "O2 - pomoc s reklamací"? Krome globalni stezovatelny by to nemusel byt spatny napad, protoze vyhadat si sva prava u O2 je obcas fakt ubíjející..

//Snekac: Tak máme jedno vlákno na reklamace obecně :)
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DirtyKing 25. 1. 2010 06:18

Díky moc, reklamaci jsem opdeslal pomocí webového formuláře :) Za jak dlouho to tak budou řešit?
DirtyKing
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 25. 1. 2010 10:25

Na druhej den většinou.
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glock69 25. 1. 2010 15:27

Moje zkušenost s O2:dvakrát bez odpovědi, na třetí reklamaci odpověď asi za 3 týdny, že nic nemůžou dohledat.. A pak zase mrtvý brouk O2
glock69
Junior

Odeslat příspěvekod DirtyKing 25. 1. 2010 17:46

Super, odpověď se dostavila, to je u reklamace poprvý, co mi odepsali :)


Kód: Vybrat vše
Důkladnou kontrolou bylo zjištěno, že veškeré služby byly naúčtovány v
souladu se Všeobecnými podmínkami poskytování služeb elektronických
komunikací prostřednictvím mobilních a pevných bezdrátových sítí
společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. (dále jen ”Všeobecné
podmínky”) bla bla bla ...


Když mám aktivován O2 IVM na 1 týden, který má dle mne 7 dní, jaktože mi 6 den ubývá kredit za 20kč/10min připojení? Tohle v souladu s všeobecnými podmínkami není! Kam dál se mám obrátit?
DirtyKing
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 25. 1. 2010 18:24

Pokud ti to zamítli (což opravdu rádi po jednom dni dělají), pošli tentokrát stížnost (vybereš v roletce).

Nezapomeň tam dát předchozí komunikaci a více rozepiš proč nesouhlasíš s vyřízením.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DirtyKing 25. 1. 2010 19:39

OK, mám pohrozit ČTÚ, ČOI nebo něčím, že tam podávám podnět?
DirtyKing
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 25. 1. 2010 20:49

Proč? Netřeba. Nejdřív se přece stížnost řeší u operátora. Pokud by jí zamítli, pak můžeš dávat stížnost ČTÚ, ale je zbytečné jim nějak hrozit.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DirtyKing 25. 1. 2010 21:11

No vidím to, že to nakonec bude podle nich zase v naprostém pořádku.
DirtyKing
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 25. 1. 2010 23:12

ono ani hrozbou zrušení čísla, ČTÚ a právníkem jim nezatrne ;)
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DirtyKing 28. 1. 2010 19:52

Tak 25.1 sem podal stížnost, přišel mi mail, že to bylo předáno na jiné oddělení a do dnes 28.1 sem ještě neobdržel odpověď, je to v pořádku?
DirtyKing
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod glock69 28. 1. 2010 19:57

Mají na vyřízení 30 dnů, říkali mi na reklamačním oddělení.
glock69
Junior

Odeslat příspěvekod wit.cz 28. 1. 2010 23:58

napis to same znovu
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků