identifikace volajícího u Vodafone

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod abxluky 3. 8. 2009 11:09

Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, jestli někdo má nebo měl podobný problém a jak ho vyřešil. Jde o to, že když restartuju tel. tzn. vyndám baterii, nebo přepnu mezi simkartami na jednom tel. tak se mi pak v nastavení automaticky zaškrtne neodesílat číslo volajícímu, takže jsem inkognito do doby než to ručně přenastavím. Není to telefonem, dělalo mi to na Nokii, SE, LG a teď Samsung a jelikož mám duos a mezi simkami přepínám každý týden o víkendu, tak někdy zapomenu. Myslím, že jde o nastavení operátorem, ale nevim kde to změnit. Mám aktivovanou funkci "Po svém" tak než to začnu řešit přes operátora, tak se chci zeptat tady. Za rady a nápady Děkuji Luky

jo a ještě mám předčíslí 777 a sim od roku cca 2003 - 4. Nikdy jsem ji neměnil.
Samsung SGH D880 Duos
Nokia 6021, E51, E52
abxluky
Junior

Odeslat příspěvekod myšpulín 3. 8. 2009 11:46

No u Vodafonu bylo kdysi, když jsem měl službu aktivní, inkognito nastaveno tak že jako výchozí bylo zapnuté tak jestli to neměnili tak je nutné to v menu telefonu při změně sim přepnout pokud nechcete volat skrytě.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod snowboarder 3. 8. 2009 12:02

U všech operátorů, pokud máte aktivní službu nezobrazení čísla volanému, je výchozí nastavení nezobrazovat (což je logické - když si tu službu aktivuji). Jen u T-Mobile si lze zvolit výchozí nastavení. Pokud toto nechcete, jediná možnost je v samoobsluze službu deaktivovat.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod taylor729 3. 8. 2009 16:20

Tak nejak. U vodafonu funguje CLIR (nezobrazeni cisla pri odchozim hovoru) tak ze pokud je v telefonu defaultni nastaveni (Set by network - urceno siti), tak se cislo nezobrazuje. Aby se zobrazovalo je potreba nastavit explicitne Send my caller ID na Yes. Problem je ze po vymene simkarty se nastaveni vrati na defaultni (Set by network). Taky jsem to parkrat po vymene sim zapomel prenastavit na Yes. Resenim je CLIR deaktivovat v samoobsluze uplne (cislo se zobrazuje vzdycky, nezavisle na nastaveni telefonu).

PS U T-mobile se da nastavit i ze se cislo nezobrazuje jen pokud se v mobilu zada explicitne Send my caller ID - No, takze pri defaultnim nastaveni mobilu se cislo zobrazuje.
taylor729
Junior

Odeslat příspěvekod Fido+ 3. 8. 2009 17:18

U vodafonu si take lze zvolit, ze cislo je defaultne viditelne a je moznost ho skryt. Osobne povazuju tuhle funkci za nejuzitecnejsi. Kdyz chci, muzu cislo skryt ale jinak je viditelne. Toto nastaveni lze udelat jen pres operatora. V zadne ze samoobsluh tato nabidka neni.
U O2 bohuzel zadna moznost volby neni. Nekolik operatoru nezavisle mi potvrdilo, ze lze mit pouze trvale viditelne, trvale skryte a nebo defaultne neviditelne s moznosti zviditelneni. Drive tam byla i ctvrta moznost (defaultne viditelne s moznosti skryti). Tuto moznost jsem v minulosti vyuzival. Bohuzel ted nastavit nejde (netusim kdy ke zmene doslo).
Naposledy upravil Fido+ dne 3. 8. 2009 21:12, celkově upraveno 1
Fido+
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 3. 8. 2009 18:43

Fido+: díky za info ohledně VF, u TM se mi tohle právě hrozně líbilo, je fajn, že to mají taky, i když "neveřejně". Každopádně co se týče O2, tam se ničemu nedivím. Vtipný jen je, že vím, že technicky to možné je. Jednou jsem si totiž CLIR u O2 aktivovat a aktivovali mi tento způsob, nikdy v budoucnu jsem je k tomu už nedokopal, prý to prostě nemají.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Fido+ 3. 8. 2009 21:18

To je prave to. Technicky to jde ale oni to nenabizeji ani neverejne neumoznuji. Moc tyhle marketingove nesmysly nechapu. Zisk to neprinese, ztrata jim z toho taky nehrozi, snad jen zakaznik by byl spokojenejsi. Nejak mam cim dal vic pocit, ze zakaznik je vlastne vubec nezajima. Aspon dokud plati a nikam neutika.
Fido+
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod taylor729 3. 8. 2009 21:25

Popisovany zpusob CLIR u O2 jsem si pres operatora aktivoval v letos kvetnu a bez problemu to funguje (cislo se zobrazuje vzdy, kdyz se nezada explicitne zakaz zobrazeni...

PS diky za info ohledne moznosti nastaveni pres operatora u vodafone, to jsem netusil.
taylor729
Junior

Odeslat příspěvekod Fido+ 3. 8. 2009 22:00

Tak to jsi musel narazit na mimoradne vstricneho operatora. Ja to zkousel nedavno a bylo mi receno ze to nejde. Zkuzim to nechat chvili odlezet a za par dni znovu zaprudit u operatora.
Fido+
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod abxluky 5. 8. 2009 11:43

Přes samoobsluhu VYŘEŠENO. Děkuji Luky
Samsung SGH D880 Duos
Nokia 6021, E51, E52
abxluky
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků