Jasně, nejdřív ti musí přijít potvrzení obejdnávky, že ji přijímají. Cena, která tam bude uvedená, je už závazná, a musí ti ho za ní dodat. Tahle cena musí být taky shodná s tebou odeslanou objednávkou (jinak by šlo z hlediska práva maximálně o protiofertu z jejich strany a musel by jsi to znovu akceptovat - výslovně, nebo konkludentně, např. že bys to i tak převzal a zaplatil - jinak smlouva uzavřená není).
Nevyzvednutí zásilky v případě, že ti potvrdili tvojí závazně podanou objednávku a cena na ní sedí s tvojí objednávkou, je z tvojí strany nedodržení uzavřený smlouvy, dostáváš se tím do prodlení a vzniká ti odpovědnost za škodu, která tím byla dodavateli způsobená atd.. Ledaže by to poslali za jinou, než ujednanou cenu, pak je to samozřejmě rozpor se smlouvou, a můžeš to odmítnout zaplatit/převzít.
EDIT:Takže buď ti přijde stornovací mail, když tu chybu zjistí, anebo přijetí objednávky, a pak už to za ní prostě musí dodat, i když to je cena chybná (i když.. dalo by se to argumentovat i na zřejmou chybu v systému, že jde o omyl, který ti podle okolností musel být znám - např. kdyby tam byla n96 za 1 kč
.. takže by se mohli cukat a nedodat s odvoláním na tyhle záležitosti.. je to složitejší)