Jak zrušit hlasovou schránku?

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Mario 3. 6. 2008 16:58

Ahoj, mám takový problém, sestřenka s přítelem narychlo odcestovali do Anglie, požádali mně proto o převedení tarifů na Vodafone kartu. Vše v pořádku proběhlo, jen nejde u obou čísel deaktivovat hlasovku. Přes internetovou i hlasovou sámošku jsem to dělal několikrát, pak jsem volal na opa, ať to zruší on ale operátorka mi jen řekla, ať to zruší pomocí kódu ##002# nebo tak nějak. Tvrdila, že to půjde, ikdyž jsou v zahraničí. To jsem jim také napsal, ale prostě nic, hlasovka je stále aktivní u obou dvou... Nemáte někdo nějaké tipy? Díky...

_____________________________________________________________________________
FAQ - Jak zrušit hlasovou schránku?

Obecně platí, že stačí zrušit přesměrování do ní, tímto postupem se můžeme řídit u :
-paušálních tarifů O2
-paušálních tarifů T-Mobile
-paušálních i předplacených tarifů Vodafone
a to provedeme vyťukáním síťového kódu ##002# , což odešleme jako hovor. Telefon zobrazí potvrzující hlášku o zrušeném přesměrování.

předplacené služby O2 Karta nebo T-Mobile Twist nedisponují funkcí přesměrování, u těchto simkaret je nutné zrušit službu kompletně u operátora (O2 - *11) (T-Mobile - t-zones.cz, 4603)

ve všech případech můžete hlasovou schránku zrušit i úplně (O2-*11, T-Mobile, t-zones.cz, 4603, Vodafone - samoobsluha.vodafone.cz, *077)
Naposledy upravil snowboarder dne 5. 6. 2008 08:25, celkově upraveno 2
Důvod: dodán FAQ
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod bart.homer 3. 6. 2008 17:05

Ano, ta operátorka měla pravdu. Ten uvedený kód je správný. Tím se ale nezruší přímo schránka, ale zruší se veškeré přesměrování. Postupem času se schránka zruší automaticky sama při delším nepoužívání. Můžou si to oba udělat sami i bez toho kódu. Stačí když najedou do menu na Nastavení - Nastavení volání - Přesměrování a najedou úplně na poslední položku Zrušit veškerá přesměrování.
bart.homer
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 3. 6. 2008 17:18

je to naprosto přesně, jak řekl bart.homer, jiný fígl v tom není, zrušit jí můžete i přímo vy v samoobsluze ;-)
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Mario 5. 6. 2008 08:19

Chjo, vy jste ten muj prispevek snad necetli. Vim jak se to dela, jen ono to nejde... Ale zkusim to jeste pres to Menu > Nastaveni.... a uvidime!
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod snowboarder 5. 6. 2008 08:26

chjo, tys ten náš příspěvek snad nečetl. Víš jak se to dělá, ale nejde to. :-)

Máš tam dost možností > pokud znáš jejich heslo k účtu, můžeš ji zrušit přímo kompletně a nemusíte rušit přesměrování.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Thom 5. 6. 2008 22:11

Ale pokud se to zruší bez přesměrování, raději bych to vyzkoušel. Už se mi stalo, že jsem volal na nedostupné číslo a oznámilo mi to, že hlasová schránka uvedeného čísla není registrována (ten člověk to asi měl přesměrované do vypnuté schránky). Ale to ještě nebyl registr zmeškaných hovorů, to je taky založené na principu přesměrování tak je možné, že ten by to "přenastavil".
Thom
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod snowboarder 5. 6. 2008 22:34

Thom: to je naopak ;-) měl zrušenou schránku, ale neměl zrušené přesměrování :-)
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Thom 5. 6. 2008 22:45

Jasně, však pokud teď mariovi příbuzní mají přesměrování a aktivní schránku, tak pokud by jim jen zrušil schránku, ale oni nezrušili přesměrování, mohly by jim padat hovory do nikam (to je právě co popisuju, že se mi stalo). Takže zrušit schránku (třeba přes net) někým jiným nemusí stačit. Tak jako tak bych zrušil to přesměrování. U Vodafone karty jen to zrušení přesměrování (třeba výše zmíněným kódem) stačí, to si můžou udělat sami a je klid (jak už píše třeba bart.homer), hlasovka se sice dál tváří aktivní, ale co na tom, když tam nic nepadá.
Prostě bych nespoléhal jen na to "zrušení na dálku", ten kód kýžený účel splní ;)
Thom
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod bart.homer 6. 6. 2008 08:32

Podle mě to bude pravda a já s tím souhlasím. Taky se mě párkrát stalo, že schránka byla zrušená,já volal na to číslo a spadnul jsem do nicoty. Řeklo mi to jen něco jako: Dovolali jste se do hlasové schránky, která není registrována. A hned jsem byl o pár korunek lehčí.....Tak ať zruší schránku i přesměrování a nebo jen to přesměrování a bude klid.
bart.homer
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 6. 6. 2008 08:37

ano, to je u T-Mobile a O2, kde nejde u předplacenek rušit přesměrování ;) U Vodafone jde rušit jen přesměrování, tady bude háček v zahraničí, tak to chce zrušit přes sámošku.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Mario 7. 6. 2008 22:42

2 snowboarder: Já už vážně nevím, jak Ti to vysvětlit - rušil jsem to přes sámošku několikrát, stejně tak i přes hlasovou sámošku - použil jsem i kód přímo přes mobil který je ale v zahraničí a hlasovka je furt v provozu... Tak mi prosím nepište ať to zruším přes sámošku, to už jsem zkoušel několikrát... Vrrrrrrrrr
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod snowboarder 7. 6. 2008 22:48

Mario: jenže tady se i snaží vysvětlit, že pokud jsi to dělal přes sámošku, tak se musí zrušit i přesměrování, u Vodafonu to tak je, to, že deaktivace neproběhla je systémový problém VF a mají to se sámoškou dost problematické, zrovna u té hlasovky :-/ to, že to nezruší, je prostě jejich problém - samozřejmě i tvůj, momentálně, ale oni ho musí řešit, ty už jinou cestu nemáš :(
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Mario 8. 6. 2008 19:41

Tak jsem zavolal na operátora a nechal to zrušit přímo jim... Narozdíl od slečny minule která mi jen sdělila kód pomocí kterého to mám udělat mi to tentokrát op rovnou zrušil - jak přesměrování tak hlasovku. Teď jsem se mrknul do netové sámošky a je už vše OK... Je tedy vidět, že jim nefunguje ovládání hlasovky přes hlasovou i internetovou sámošku...
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod 4daPeace 11. 6. 2008 03:06

Když jsme u té hlasovky, kolik stojí u Vodafone vyber zprav z vlastni hlasovky (u Nabito 119) a kolik to stoji toho, ktery tam zanechava zpravu? V cenicich je toto nekde sikovne schovano.
4daPeace
Junior

Odeslat příspěvekod Michal P 11. 6. 2008 04:07

Výběr zpráv z hlasové schránky z vlastního čísla je u všech tarifů Vodafonu zdarma. Pokud bys je vyzvedával z jiného telefonního čísla, což je možné, platíš jako hovor do sítě Vodafone.

Volající který se do hlasové schránky dovolá, platí stejnou cenu jako by se normálně dovolal na volané číslo. Tohle platí ve všech sítích.

Vodafone - Hlasová schránka
...
Michal P
Pokročilý

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků