Ahoj, mám takový problém, sestřenka s přítelem narychlo odcestovali do Anglie, požádali mně proto o převedení tarifů na Vodafone kartu. Vše v pořádku proběhlo, jen nejde u obou čísel deaktivovat hlasovku. Přes internetovou i hlasovou sámošku jsem to dělal několikrát, pak jsem volal na opa, ať to zruší on ale operátorka mi jen řekla, ať to zruší pomocí kódu ##002# nebo tak nějak. Tvrdila, že to půjde, ikdyž jsou v zahraničí. To jsem jim také napsal, ale prostě nic, hlasovka je stále aktivní u obou dvou... Nemáte někdo nějaké tipy? Díky...
_____________________________________________________________________________
FAQ - Jak zrušit hlasovou schránku?
Obecně platí, že stačí zrušit přesměrování do ní, tímto postupem se můžeme řídit u :
-paušálních tarifů O2
-paušálních tarifů T-Mobile
-paušálních i předplacených tarifů Vodafone
a to provedeme vyťukáním síťového kódu ##002# , což odešleme jako hovor. Telefon zobrazí potvrzující hlášku o zrušeném přesměrování.
předplacené služby O2 Karta nebo T-Mobile Twist nedisponují funkcí přesměrování, u těchto simkaret je nutné zrušit službu kompletně u operátora (O2 - *11) (T-Mobile - t-zones.cz, 4603)
ve všech případech můžete hlasovou schránku zrušit i úplně (O2-*11, T-Mobile, t-zones.cz, 4603, Vodafone - samoobsluha.vodafone.cz, *077)